Tirsdag 22. Juli

Ja, det er ubeskrivelig deilig! Spesielt etter en lang periode med trøblete legging.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja det skjønner jeg! Ikke alltid legginga hee vært enkel her heller i det siste :( men idag slokna Liana med engang :D

Stefaren min pleier å stå for grillinga, men han var ikke hjemme, så da tok jeg ansvar ;):P
Så Liana hadde god dreis på det der! :D:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja Liana beviste for meg at hun klarte det selv.. hehe.. jeg var mest redd for at hun skulle forsvinne under vann:P så jeg sto selvfølgelig å holdt vakt :)

Her går varmepumpa på kjøling og alle persiennene i kåken er lukket, så her er det ganske svalt og godt :) det koster noen kroner, men det er verdt det! Kvir meg litt til å komme til Oslo i morgen. Der har vi ikke varmepumpe, og teglfasaden på bygården gjør leiligheten til en ovn! :eek::eek:

Mövenpick og en klask er ikke å forakte ;):P hehehe Du altså!

Ai, skjønner at ovnsleilighet ikke frister.:( Håper temperaturene ikke blir for høye. Vi kan også sette varmepumpa på kjøling, men det drypper så fælt pga kondensen, og ei bøtte med vann på gulvet + vannglad jente = ulurt.;)

Ai, skjønner at ovnsleilighet ikke frister.:( Håper temperaturene ikke blir for høye. Vi kan også sette varmepumpa på kjøling, men det drypper så fælt pga kondensen, og ei bøtte med vann på gulvet + vannglad jente = ulurt.;)

Yr.no frister med 34°C i morgen og torsdag, så det kan jo bli skøy :eek: heldigvis er det aldri varmt ombord fly og sånn.. GAWD! Tror kanskje jeg og Asle bosetter oss i kjøleskapet når vi kommer frem..

Rekker ikke å skrive idag. Har Vært i Norge. 40 mil tur/retur ... ungene har rota vekk bilnøklene. .. flott. Pappa hadde takk og lov en ekstra... fortsatt ikke funnet igjen :-( tok et bad kl 17 i vannet her... det var deilig og kaldt. 34 g idag. . Dåner. ....

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Back
Topp