Tirsdag 21!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God formiddag!
Lillebror og jeg leverte T i barnehagen. Det ble en liten akebrettur på minstemann. T gikk på ski :)
Lillebror ville helst være lenger ute, mn mora gav ham ikke lov :-p
Brannmann Sam på skjermen akkurat nå.
Jeg skal på senvakt og er fristet til å sove etterpå selvom jeg burde både lese og rydde...!

Hellu :)

Hermine var virkelig i slaget i morges, men tempen var 37.5 så var litt i tvil om den var stigende. Sendte henne i bhg likevel, siden hun var så i hundre og har sovet godt i natt. Hun var gjennomsvett da vi våkna, så kunne jo være derfor hun var litt varm :P Hun skravla i ETT fra vi sto opp, så jeg ble helt svett i ørene. De i barnehagen sa at det var merkbart stillere der når Hermine er borte, for guttene prater ikke så mye ;) Hun var strålende fornøyd med å gå i"garnehagen" :)

Idag skal de ha solfest i barnehagen, de eldste barna har laget et skuespill og så blir det servert boller og kakao :) Det blir nok stas! Får ta meg en tur ut midt på dagen og se om jeg ser sola titte over kanten på fjellet, er klarvær og mulighet for sol. Her oppe er vi helt utsultet på å se lys og sol, det summa om sol i hele bussen nå på morran. Folk er helt tullete etter den lange mørketida :eek: :p :)

Nå MÅ jeg forsøke å lese litt før jeg skal intervjue en forsker til oppgaven min i morgen!

Ha en fin dag dere :)

God formiddag!
Lillebror og jeg leverte T i barnehagen. Det ble en liten akebrettur på minstemann. T gikk på ski :)
Lillebror ville helst være lenger ute, mn mora gav ham ikke lov :p
Jeg skal på senvakt og er fristet til å sove etterpå selvom jeg burde både lese og rydde...!

Hehe, morro og ake da, mor^^:D
Skjønner godt Eskil, jeg, er jo det beste som fins og være ute i snøen og kose seg, men skjønner godt a mor og;):pHIHIHI..
Brannmann Sam er KUULT;) Hadde gått for soving jeg altså, rotet kan man alltids ta igjen;) Verre med søvnen:) Eskil har hatt en god natt og feberen er borte eller? ha en fin dag og en god vakt på jobb når den tid kommer:)

Hehe, morro og ake da, mor^^:D
Skjønner godt Eskil, jeg, er jo det beste som fins og være ute i snøen og kose seg, men skjønner godt a mor og;):pHIHIHI..
Brannmann Sam er KUULT;) Hadde gått for soving jeg altså, rotet kan man alltids ta igjen;) Verre med søvnen:) Eskil har hatt en god natt og feberen er borte eller? ha en fin dag og en god vakt på jobb når den tid kommer:)

Uff nei, det er en grunn for at jeg er trøtt :-p men ikke noe særlig feber nå heldigvis.

Hermine var virkelig i slaget i morges, men tempen var 37.5 så var litt i tvil om den var stigende. Sendte henne i bhg likevel, siden hun var så i hundre og har sovet godt i natt. Hun var gjennomsvett da vi våkna, så kunne jo være derfor hun var litt varm :p Hun skravla i ETT fra vi sto opp, så jeg ble helt svett i ørene. De i barnehagen sa at det var merkbart stillere der når Hermine er borte, for guttene prater ikke så mye ;) Hun var strålende fornøyd med å gå i"garnehagen" :)

Idag skal de ha solfest i barnehagen, de eldste barna har laget et skuespill og så blir det servert boller og kakao :) Det blir nok stas! Får ta meg en tur ut midt på dagen og se om jeg ser sola titte over kanten på fjellet, er klarvær og mulighet for sol. Her oppe er vi helt utsultet på å se lys og sol, det summa om sol i hele bussen nå på morran. Folk er helt tullete etter den lange mørketida :eek: :p :)

Nå MÅ jeg forsøke å lese litt før jeg skal intervjue en forsker til oppgaven min i morgen!

Hihi, moro hu er ei lita skravlehøne ALLEREDE;)
Bare vent, blir bare mer skravling med tia;) Så masse skravlings og se fram til:D hehe:) Er nå herlig og, men noen ganger så må jeg ærlig innrømme jeg må si ifra om at" nå trenger mamma litt stille-tid, for nå detter snart øra til mamma av" :p

Så koselig med solfest og at mørketia endelig er over, for den kan fort bli lang, gitt:o *blæh*
Boller og kakao er en vinner, det;) For både store og små;):D
Kos deg med lesinga, hørtes spennende ut med intervju av en forsker:) Hva er spesialfeltet?
Ha en fiiin dag du også, snuppelupp:)

Uff nei, det er en grunn for at jeg er trøtt :p men ikke noe særlig feber nå heldigvis.

Æsj, blei det lite søvn på dere i natt og?:( Dere som ENDELIG hadde kommet inn i en god søvnperiode:( Håper dere sklir rett i samme gode søvnen når han er frisk igjen:) Gir du han astma medisin igjen nå, eller? Godt og høre feberen i det minste er blitt nesten borte:)

God morgen, dere!:)
Vi har hatt ei trøblete natt med mye gråt og oppvåkninger, men etter masse kos, trøst, litt mme og ibux sovna lillemor omsider og alle tre våkna kl.08. Papsen hadde forsovet seg og vi jentene hang litt etter skjema, så det ble en hektisk start på dagen.

Dagen min består av kaffe og norskforelesning.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Neline er i mye bedre form og ingen feber, men holder hu hjemme idag fordet:) Bhge i morgen. Mathea hadde 39,3 i feber da hu sto opp, så den passerer nok 40 igjen utover dagen:( Heldigvis er Mathea sjeldent syk, så bra sånn sett;)
De ligger nå oppe i senga og ser på film på rommet sitt:)

Emmeth prøver på og sovne, men finner ikke helt roa, blir vekt av den dumme hostinga støtt*irritert* Også blir han frustrert også begynner grining, men feberen er mye bedre, så klager ikke:)
Jeg er så svimmel, kvalm og uvel, selv legen min lurte på om jeg er gravid, men jeg er ikke det, uansett ville han teste en BP og se for HCG og. Uansett, jeg skal ut og leke i snøen og ake litt med Nelly og minimannen idag<3

Ønsker alle store og små en fin tirsdag:)

Vi har hatt ei trøblete natt med mye gråt og oppvåkninger, men etter masse kos, trøst, litt mme og ibux sovna lillemor omsider og alle tre våkna kl.08. Papsen hadde forsovet seg og vi jentene hang litt etter skjema, så det ble en hektisk start på dagen.

Uff, søren for noen dårlige netter dere har hatt i det siste:(
Går det bra med Jenny? Hvordan er formen hennes? Godt dere alle sovna til slutt:) Æsj, kjedelig og forsove seg, blir så brå start på dagen:o;)

Kos deg med kaffekanna og norsklesinga;):) Bøtter innpå med kaffe her og;)

Uff, søren for noen dårlige netter dere har hatt i det siste:(
Går det bra med Jenny? Hvordan er formen hennes? Godt dere alle sovna til slutt:) Æsj, kjedelig og forsove seg, blir så brå start på dagen:o;)

Kos deg med kaffekanna og norsklesinga;):) Bøtter innpå med kaffe her og;)
De to forrige nettene har vært gode, men når uka kommer så er det helt på trynet. Hehe..Rart det der!:p
MEN..I helga blanda jeg i 1måleskje grøtpulver i melka hennes og da sov hun godt. I natt våkna hun ofte og da fikk hun ikke grøtpulver i melka (for det var pappaen som blanda). Kanskje det hadde noe å si? Det finner vi ut til natta igjen!:)

Formen til Jen er fin - tror jeg. Hun er litt forkjøla og har hatt litt feberni helga, men nå var hun blid og oppegående, så da ble det tur til dagmamma på henne.:)

God bedring til deg og jentene!! Håper Emmeth tar seg en lang dubb slik at alle får slappa godt av.:)

De to forrige nettene har vært gode, men når uka kommer så er det helt på trynet. Hehe..Rart det der!:p
MEN..I helga blanda jeg i 1måleskje grøtpulver i melka hennes og da sov hun godt. I natt våkna hun ofte og da fikk hun ikke grøtpulver i melka (for det var pappaen som blanda). Kanskje det hadde noe å si? Det finner vi ut til natta igjen!:)

Formen til Jen er fin - tror jeg. Hun er litt forkjøla og har hatt litt feberni helga, men nå var hun blid og oppegående, så da ble det tur til dagmamma på henne.:)

God bedring til deg og jentene!! Håper Emmeth tar seg en lang dubb slik at alle får slappa godt av.:)

Haha, han nekter og sove, lille rampen min;)

Men jentene ligger og ser på film, så ikke helt turbofis Nelly heller, selvom hu ikke har feber:)
Hmm, kan det tenkes at Jenny sover dårlig pga mange inntrykk ila av ukedagene og at det er mer rolig i helgen? Kan jo tenkes at hu er sulten og at det hjelper med grøtpulver i melka? Er jo bare og fortsette med det noen netter og se ann:)
Takk for det:) Nelly skal i bhgen igjen i morgen, og kjenner det blir litt godt:)

Lagt en en liten sak på secret:)

Her ble jeg vekt av lillegutt rett før 6 og han stod utafor døra mi og sa " mamma nå er jeg oppe, så nå skal du stå opp og " :D Han er jo verdens blideste på morran så det å komme ut til han på morran når han står der med verdens vakreste smil, gjør meg ingenting :) Nå er han i barnehagen og koser seg mens jeg har hatt en sånn "plei meg selv dag" med hårkur og ansiktsmaske :)

Huff så synd å lese om dårlige netter og syke barn :(
Sender masse sovestøv og bli-frisk-støv til alle som måtte trenge det! ;) <3

Nesten litt fælt å skrive at natten vår har nok en gang vært fin:eek::confused::p Liana våkna 1 gang, da lå hun feil vei i senga, lå oppå dyna og hadde dratt med seg puta under magen, under der igjen lå smokken, og bamsen lå ved siden av hun :P så hjalp å ordne alt på riktig plass :P hehe..

Jeg driver å går gjennom rommet til Emira! Utrolig hvor mye skrot som samler seg opp.. får kaste og rydde bort en del, men må ta litt og litt så hun ikke legger merke til det :P;)

Ellers sitter jeg nå med skravlefanten på fanget som prøver å ta mobilen min:rolleyes::P
1390304679401.jpg

Hermine var virkelig i slaget i morges, men tempen var 37.5 så var litt i tvil om den var stigende. Sendte henne i bhg likevel, siden hun var så i hundre og har sovet godt i natt. Hun var gjennomsvett da vi våkna, så kunne jo være derfor hun var litt varm :p Hun skravla i ETT fra vi sto opp, så jeg ble helt svett i ørene. De i barnehagen sa at det var merkbart stillere der når Hermine er borte, for guttene prater ikke så mye ;) Hun var strålende fornøyd med å gå i"garnehagen" :)

Så moro med solfest:-) skjønner dere blir tullete ja, her får vi hvertfall noen timer. Mannen pleier å reagere veldig på mørketia, hvordan er det for dere?
Godt å høre at Hermine er bedre form:-)

God formiddag!
Lillebror ville helst være lenger ute, mn mora gav ham ikke lov :p

Håper du får tatt den en hvil:-)

Stakkars lita, godt hun sov til åtte da:-) Får håpe det gikk bra angående jobben til pappan:-)

Huff så synd å lese om dårlige netter og syke barn :(
Sender masse sovestøv og bli-frisk-støv til alle som måtte trenge det! ;) <3

Nesten litt fælt å skrive at natten vår har nok en gang vært fin:eek::confused::p Liana våkna 1 gang, da lå hun feil vei i senga, lå oppå dyna og hadde dratt med seg puta under magen, under der igjen lå smokken, og bamsen lå ved siden av hun :p så hjalp å ordne alt på riktig plass :p hehe..

Jeg driver å går gjennom rommet til Emira! Utrolig hvor mye skrot som samler seg opp.. får kaste og rydde bort en del, men må ta litt og litt så hun ikke legger merke til det :p;)

Ellers sitter jeg nå med skravlefanten på fanget som prøver å ta mobilen min:rolleyes::p
Vis vedlegget 47801

Fint å høre at dere har hatt ei fin natt:-)
Han e no bare herlig gutten din:p:rolleyes:

God ettermiddag:-)

Nasse har begynt å våkne tidligere igjen etter helga, klokka fem både i går og i dag, men prøver å holde henne i senga til nærmere seks. Nå lurer jeg på om det kan være at hun er tettere i nesen enn hun var i helga...sover heldigvis godt om natten. Bør vel la mannen sove en middagslur i dag, han var ganske så trøtt i morrest, og han synes det går utover jobben hans, da blir det vel stas med to tenker jeg:D

Ellers er det kaldt igjen, men blåser ikke noe enda i hvertfall, skjer ikke så mye i dag heller. Fikk forresten tak i dundyne til 200,- i går, ikke værst, 80*100.

Back
Topp