Tirsdag 2. september

Uff, hva er det som plager minstefrøkena om nettene?

Så utrolig slitsomt! :oops:

Ja, det tærer på, er neimen ikke sikker altså, jeg har forsøkt det meste føles det ut som.
Men hun sover fremdeles sammen med meg da, det kan jo være med på å påvirke litt.

Ja, det tærer på, er neimen ikke sikker altså, jeg har forsøkt det meste føles det ut som.
Men hun sover fremdeles sammen med meg da, det kan jo være med på å påvirke litt.
Gråter hun, er hun bare lys våken...hvordan er hun på natta? Kan det være at hun er sulten og trenger "mer" mat snart?

Det er litt forskjellig, men idag sto jeg opp kl 6:45..for da gadd ikke Leoh å vente mer :P så var det å gi han flaske, ta opp Liana og varme en flaske til hun..mens hun drakk så smurte jeg nister. Også var det å stelle Leoh, rakk å ta meg en rask dusj før jeg stelte jentene å!:) og så var det å kle på og ut;) jeg pleier å spise frokost etter levering, men nå i tilvenningen så spiser jeg i bhgen da:)

Men jeg merker at jeg har blitt vandt med å gjøre ting på morgen, for rakk ikke så mye når jeg bare hadde Emira:confused::p
Så DET er løsningen, flere barn :p Vi står ikke opp før 07-07.15, så det gir litt dårlig tid når vi må ut døren 08 ;)

Så DET er løsningen, flere barn :p Vi står ikke opp før 07-07.15, så det gir litt dårlig tid når vi må ut døren 08 ;)

Haha jaja mye enklere med flere barn :P

Nei da skjønner jeg at det kan bli litt stress å komme ut i tide;)

Gråter hun, er hun bare lys våken...hvordan er hun på natta? Kan det være at hun er sulten og trenger "mer" mat snart?

Hun får grøt på kvelden, men har ikke hjulpet. Gråter heldigvis ikke, er bare våken og skråler;)

Hun får grøt på kvelden, men har ikke hjulpet. Gråter heldigvis ikke, er bare våken og skråler;)
Akkurat, ja...er ikke så mye å gjøre med små natteravner som helst vil være våken og leke midt på natten :P

Akkurat, ja...er ikke så mye å gjøre med små natteravner som helst vil være våken og leke midt på natten :p

Nei, får bare ta tiden til hjelp og håpe det gir seg igjen :-)

Nei, får bare ta tiden til hjelp og håpe det gir seg igjen :-)
Har du prøvd å forklare henne hvor slitsomt det er og at du gjerne vil sove hele natta? Vi har gjort det med våre siden de var 9-10 mndr, og det har fungert bedre og bedre så lenge de er friske og raske :)
Saga sov 12 timer inatt, jeg som grua meg sånn til å kutte vannflaske på natta, så var det såååå lett! Håper det varer :P

Har du prøvd å forklare henne hvor slitsomt det er og at du gjerne vil sove hele natta? Vi har gjort det med våre siden de var 9-10 mndr, og det har fungert bedre og bedre så lenge de er friske og raske :)
Saga sov 12 timer inatt, jeg som grua meg sånn til å kutte vannflaske på natta, så var det såååå lett! Håper det varer :p
hehe, spørs om det hjelper å snakke fornuftig med en 6 mndrs baby??? :p ;)

Åååå, trodde det var 2-åringen, det er nok LITT tidlig ja :)
Men sånn for 2-åringen sin del så fungerer det fint her å si "DET er NATT!!!" med en anelse krass stemme når hun vil ha melkeflaske kl 05 :P

Oi så mye fint, og så billig :D

Hadde jo ikke trengt å betale 750kr for ei kake, hadde jo bare trengt å kjøpe et slikt bilde til 59kr :eek:

Ja..men så slapp du jo selve bakinga å da ;) også kosta det 100kr i frakt! Så bestilte et med ole brumm og gjengen på å:D

Back
Topp