Tirsdag 2. september

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Litt kort natt her, men det kan jeg skylde meg selv :p
Gutta har spist og jeg drikker kaffe før vi skal rusle til skolen.
Det ser ut som det blir en fin høstdag i dag!
I dag skal jeg være litt hjemme med Lillebror og levere rundt kl 10, som i går, før jeg kommer meg til høgskolen for å lese (forhåpentligvis) like mye som i går.
Ha en fin dag alle sammen!
 
Så koselig for T som får et flott følge til skolen.:) Lykke til med lesinga! Du er flink.:)

Mannen måtte ha "godbilen" i dag og leverte Jenny i bhg kl.07.45, så det blir en lang dag på henne. Jeg har forelesning om en time og det er litt uvant/godt å ha huset for seg selv frem til da. Frokost og kaffe next!

Ha en fin dag, alle sammen!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så koselig for T som får et flott følge til skolen.:) Lykke til med lesinga! Du er flink.:)

Mannen måtte ha "godbilen" i dag og leverte Jenny i bhg kl.07.45, så det blir en lang dag på henne. Jeg har forelesning om en time og det er litt uvant/godt å ha huset for seg selv frem til da. Frokost og kaffe next!

Ha en fin dag, alle sammen!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det hørtes litt delig ut å ha litt morgen for seg selv... :p
SFO åpner 7.30 her, og mannen må være på jobb til samme tidspunkt, så jeg blir å ta meg av all levereing av unger fra nå av. Men det er egentlig helt greit. Da blir det ikke så tidlige morgener på dem, så kan jeg heller sitte på høgskolen litt utover ettermiddagene når det trengs..
Er det lange forelesninger dere har over nett?
 
Det hørtes litt delig ut å ha litt morgen for seg selv... :p
SFO åpner 7.30 her, og mannen må være på jobb til samme tidspunkt, så jeg blir å ta meg av all levereing av unger fra nå av. Men det er egentlig helt greit. Da blir det ikke så tidlige morgener på dem, så kan jeg heller sitte på høgskolen litt utover ettermiddagene når det trengs..
Er det lange forelesninger dere har over nett?
Ja, det er godt, men også litt rart å kun ha seg selv å holde stye på. Tenker som deg, at jeg gjerne leverer selv, slik at det ikke blir så tidlige morgener.:)
I år har jeg forelesninger 9.15-12 (tirs), 12-15 (tors) og 09.15-15 (fre). Litt kjedelig at den heftigste og lengste forelesninga er på fredag da, men..:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, det er godt, men også litt rart å kun ha seg selv å holde stye på. Tenker som deg, at jeg gjerne leverer selv, slik at det ikke blir så tidlige morgener.:)
I år har jeg forelesninger 9.15-12 (tirs), 12-15 (tors) og 09.15-15 (fre). Litt kjedelig at den heftigste og lengste forelesninga er på fredag da, men..:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
ja det var en heftig økt på en fredag!
 
ja det var en heftig økt på en fredag!
Jah..Også sliter jeg med lyden etter at de bytta til et nytt videokonferanseprogram, så det er slitsomt å ha lyd med skurring. Menmen..
God studiedag!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei hei!
Hermine sover så godt på eget rom, og jeg begynner å bli vandt til å sove alene :p kl 05 var jeg inne og ga henne vann, da masa hun om melkeflaska men fikk et strengt nei :p kl 06 hørte jeg hun spurte på nytt etter flaska, men orka ikke å gå inn til henne så det ble stille og hun sov til 07! Da var hun SÅ blid og fornøyd når jeg henta henne :D

Hermine er hjemme sammen med bestemor idag så jeg får jobbet halv dag. Så drar jeg hjem til lunsj og avløser svigermor som må på jobb. Satser på å få jobbet litt hjemme mens Hermine sover.

Ha en fin dag! :)
 
Hei hei!
Hermine sover så godt på eget rom, og jeg begynner å bli vandt til å sove alene :p kl 05 var jeg inne og ga henne vann, da masa hun om melkeflaska men fikk et strengt nei :p kl 06 hørte jeg hun spurte på nytt etter flaska, men orka ikke å gå inn til henne så det ble stille og hun sov til 07! Da var hun SÅ blid og fornøyd når jeg henta henne :D

Hermine er hjemme sammen med bestemor idag så jeg får jobbet halv dag. Så drar jeg hjem til lunsj og avløser svigermor som må på jobb. Satser på å få jobbet litt hjemme mens Hermine sover.

Ha en fin dag! :)
Ha en fin studiedag du også!
Så kjekt at Hermine kan være hos bestemor slik at du får gjort litt mer :)
 
Heisann

Her har det ikke vært ei god natt på mange uker, denne var ingen unntak. Godt man har masse kaffe :)
Blir nok en tur ut å trille snart, godt med frisk luft når man er trøtta.

Nasse sover godt da heldigvis, men er ikke så gøy å legge seg lenger om kvelden ;)

Kos dere på skolen :) :Heartpink
 
Hei på dere :)

En god natt og en grei morgen! Vi dro til bhgen kl 8:30.
Så da fikk jeg og Leoh blitt med på samlingen før frokosten:) var så gøy å se Liana! Hun var såå med og ropte "JAAAAA" mens hun klappet i hendene etter hver sang :p haha.. og fortalte hvilke dyr det var på bilene dem hadde osv:)

Jeg tok med Leoh hjem igjen litt før 10..han var trøtt og sutrete mot slutten der, og jeg ville at han skulle sove hjemme idag:) får se om jeg lar han sove der imårra, og heller drar etter han er lagt;)

Ellers sløver jeg nå:) men fryser! Iskald på hendene og sitter med teppe rundt meg:p er jo tross alt bare 21 grader inne:p;)

Håper dere alle får en fin dag! Selvom noen her har sovet lite;)
 
Heisann

Her har det ikke vært ei god natt på mange uker, denne var ingen unntak. Godt man har masse kaffe :)
Blir nok en tur ut å trille snart, godt med frisk luft når man er trøtta.

Nasse sover godt da heldigvis, men er ikke så gøy å legge seg lenger om kvelden ;)

Kos dere på skolen :) :Heartpink
Uff, hva er det som plager minstefrøkena om nettene?

Så utrolig slitsomt! :oops:


 
Hei på dere :)

En god natt og en grei morgen! Vi dro til bhgen kl 8:30.
Så da fikk jeg og Leoh blitt med på samlingen før frokosten:) var så gøy å se Liana! Hun var såå med og ropte "JAAAAA" mens hun klappet i hendene etter hver sang :p haha.. og fortalte hvilke dyr det var på bilene dem hadde osv:)

Jeg tok med Leoh hjem igjen litt før 10..han var trøtt og sutrete mot slutten der, og jeg ville at han skulle sove hjemme idag:) får se om jeg lar han sove der imårra, og heller drar etter han er lagt;)

Ellers sløver jeg nå:) men fryser! Iskald på hendene og sitter med teppe rundt meg:p er jo tross alt bare 21 grader inne:p;)

Håper dere alle får en fin dag! Selvom noen her har sovet lite;)
Kan du fortelle meg nårtid du står opp når tre barn skal stelles og klargjøres for bhg? :confused: Rekker du frokost før levering? Smører du matpakker på morran? :eek: Jeg er kronisk sent ute, og jeg har bare ett barn :p


 
Det hørtes litt delig ut å ha litt morgen for seg selv... :p
SFO åpner 7.30 her, og mannen må være på jobb til samme tidspunkt, så jeg blir å ta meg av all levereing av unger fra nå av. Men det er egentlig helt greit. Da blir det ikke så tidlige morgener på dem, så kan jeg heller sitte på høgskolen litt utover ettermiddagene når det trengs..
Er det lange forelesninger dere har over nett?
Her er det jeg som leverer og mannen som henter, det gir kortest dag for Hermine ;)


 
Ha en fin studiedag du også!
Så kjekt at Hermine kan være hos bestemor slik at du får gjort litt mer :)
Ja, jeg fikk iallfall skrevet en halv side. Er hjemme igjen nå :p

Skal spise lunsj så får vi håpe hun sover lenge så jeg får jobbet litt mer før hun våkner!


 
Her er det jeg som leverer og mannen som henter, det gir kortest dag for Hermine ;)


Ja ikke sant, og det er så deilig med litt rolige morgener (vi må ut av døra litt før 8.30 for å rekke skolen!).
I går var Lillebror i bhg frem til 16.30, siden vi måtte handle og hente T når mannen var ferdig på jobb. Men det gikk jo greit det når han ikke ble levert før kl 10 :D
 
Hermine har aldri vært lengre enn til 15.45...da har jeg sååå dårlig samvittighet for at hun har vært så lenge :eek: Har endel å jobbe med meg selv når hun skal være 07.30-16 liksom :p


 
Kan du fortelle meg nårtid du står opp når tre barn skal stelles og klargjøres for bhg? :confused: Rekker du frokost før levering? Smører du matpakker på morran? :eek: Jeg er kronisk sent ute, og jeg har bare ett barn :p



Det er litt forskjellig, men idag sto jeg opp kl 6:45..for da gadd ikke Leoh å vente mer :p så var det å gi han flaske, ta opp Liana og varme en flaske til hun..mens hun drakk så smurte jeg nister. Også var det å stelle Leoh, rakk å ta meg en rask dusj før jeg stelte jentene å!:) og så var det å kle på og ut;) jeg pleier å spise frokost etter levering, men nå i tilvenningen så spiser jeg i bhgen da:)

Men jeg merker at jeg har blitt vandt med å gjøre ting på morgen, for rakk ikke så mye når jeg bare hadde Emira:confused::p
 
Hermine har aldri vært lengre enn til 15.45...da har jeg sååå dårlig samvittighet for at hun har vært så lenge :eek: Har endel å jobbe med meg selv når hun skal være 07.30-16 liksom :p


Hehe. Det er jo 8,5 time da, så jeg forstår at den er litt hard å svelge. - 10-16.30 er bare 6,5 time, så det føltes ikke så galt...
 
Arian er i barnehagen kl.7:30 til 16:00 hver dag. Får ikke til noe kortere dag med 100% jobb og pendlevei begge to, men det går det og! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bestilte kakebilde igår, og den lå i postkassa idag!:D
 
Back
Topp