Tirsdag 18.2

For en surrete natt:( ikke rart om du er trøtt nei! Men kommer alltid nye netter, og forhåpentligvis så er dem bedre :D

Så fint at det finnes så mye melkefrie produkter :D og enda bedre er at hun liker dem ;) hehe.. hva smaker det? Er det smørsmak lissom?
nei, det er jo som et peanøttsmør bare at det smaker litt mer sesamfrø :P ;)

Ja det er litt skummelt å bestille fra private.. men jeg mener flere fra Forumgruppa til Leoh kjøpte av hun og har ikke lest noe om at dem har blitt svindla hvertfall ;) så det er et lite håp i alt rotet!
Ja, det er det jeg tenkte på, og fremdeles ikke gitt henne helt opp

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hohoi som dere har skravla idag :eek: Jeg har vært opptatt :P
Blir stadig bedre på å bruke mindre tid på nett og mer på studier iløpet av dagen ;)

Vi hadde fersk skreifilet, stekt, til middag idag. Med bacon, gulrot, potet og hvitsaus ved siden av. Hermine spiste masse bacon og gulrot, og bittelitt torsk og saus :P

Og så har vi vært på besøk hos mommo, kom hjem 19.30 med sovende baby i bilen. Nå er det brød i ovnen, beina på bordet og litt tv-titting før det blir tidlig kveld! :)

Hohoi som dere har skravla idag :eek: Jeg har vært opptatt :p
Blir stadig bedre på å bruke mindre tid på nett og mer på studier iløpet av dagen ;)

Vi hadde fersk skreifilet, stekt, til middag idag. Med bacon, gulrot, potet og hvitsaus ved siden av. Hermine spiste masse bacon og gulrot, og bittelitt torsk og saus :p

Og så har vi vært på besøk hos mommo, kom hjem 19.30 med sovende baby i bilen. Nå er det brød i ovnen, beina på bordet og litt tv-titting før det blir tidlig kveld! :)
Er det ikke deilig å få fokus litt bort fra forum og sosiale medier? :D
JEg tar meg selv i det noen ganger på dagtid og tillater meg selvsagt å titte innom, men det er så godt å ikke ha det store behovet altså! :D
OG så er det ekstra hyggelig å titte innom og lese litt skikkelig når man har tid :)
Så herlig med sovende Hermine på vei hjem :D

God kveld snupper:)

Fin dag idag! Samboer kom hjem kl 14, og da dro jeg å hentet jentene litt etter det (holdt på med forberedelser av middagen som måtte bli ferdig først).. så har tiden gått til litt lek og kos å sånt:) Jentene har lekt veldig fint sammen idag også;) nå sover de søtt, og jeg sitter med en kopp kaffe (vanilje) i hånda, fordi jeg har sååååå lyst på sjokolade!! :P fyr i ovnen er det å.. så da er det bare å slappe av resten av kvelden :)

På vei hjem fra barnehagen :)
1392751554974.jpg
1392751575351.jpg

Og litt nerding på pc'en :P
1392751609966.jpg

OG sove-i-pappas-armkrok-kos :rolleyes:
1392751640491.jpg

Er det ikke deilig å få fokus litt bort fra forum og sosiale medier? :D
JEg tar meg selv i det noen ganger på dagtid og tillater meg selvsagt å titte innom, men det er så godt å ikke ha det store behovet altså! :D
OG så er det ekstra hyggelig å titte innom og lese litt skikkelig når man har tid :)
Så herlig med sovende Hermine på vei hjem :D
Ja, ærlig talt så er det litt befriende å ikke ha den konstante trangen til å sjekke telefonen for notifications :p :D OG jeg klarer å fokusere litt bedre på studiene, og ikke minst på Hermine! Har nesten litt dårlig samvittighet for all den tiden jeg har viet forumet istedet for henne mens jeg var i permisjon...men det virker ikke som om at hun har lidd noen nød da ;) Jeg jobber endel med meg selv om dagen for å være mer mentalt tilstede i det jeg gjør, og da er det å legge bort nettbrett og tlf en stor del av det altså! :)

Fin dag idag! Samboer kom hjem kl 14, og da dro jeg å hentet jentene litt etter det (holdt på med forberedelser av middagen som måtte bli ferdig først).. så har tiden gått til litt lek og kos å sånt:) Jentene har lekt veldig fint sammen idag også;) nå sover de søtt, og jeg sitter med en kopp kaffe (vanilje) i hånda, fordi jeg har sååååå lyst på sjokolade!! :p fyr i ovnen er det å.. så da er det bare å slappe av resten av kvelden :)

Vis vedlegget 51202
Vis vedlegget 51203

Og litt nerding på pc'en :p
Vis vedlegget 51204

Vis vedlegget 51205
nååå, for en herlig gjeng du har!
Hvordan gikk det med Leoh og grøten? (du har kanskje skrevet det, men jeg orker ikke lese alt nå :p )

Oj da:( det kom av hosten på hun å? Masse god bedring til dem! Ikke noe godt når barna er syke:(

Jeg skal bare slappe av i kveld :D
Ja,bare pga det.
Kjipt. Wael har bank i bordet i kastet opp på 2 dager... så håper det fortsetter slik. Og at det blir med den ene gangen med Mina :-)

Her er et lite tullebilde av M fra dagen idag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1392752320474.jpg
    1392752320474.jpg
    24,1 KB · Visninger: 8

Fin dag idag! Samboer kom hjem kl 14, og da dro jeg å hentet jentene litt etter det (holdt på med forberedelser av middagen som måtte bli ferdig først).. så har tiden gått til litt lek og kos å sånt:) Jentene har lekt veldig fint sammen idag også;) nå sover de søtt, og jeg sitter med en kopp kaffe (vanilje) i hånda, fordi jeg har sååååå lyst på sjokolade!! :P fyr i ovnen er det å.. så da er det bare å slappe av resten av kvelden :)

Vis vedlegget 51202
Vis vedlegget 51203

Og litt nerding på pc'en :P
Vis vedlegget 51204

Vis vedlegget 51205
Såååp fine bilder da :-)
Du er flink til å ta bilder :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

nei, det er jo som et peanøttsmør bare at det smaker litt mer sesamfrø :P ;)

Haha ja var kanske litt dumt spørsmål :P haha.. men tenkte det var en type smør eller noe:)

Ja,bare pga det.
Kjipt. Wael har bank i bordet i kastet opp på 2 dager... så håper det fortsetter slik. Og at det blir med den ene gangen med Mina :-)

Her er et lite tullebilde av M fra dagen idag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja håper da inderlig det! Har jo vært syke en stund nå:(

Ntåå så søt og glad hun er :D haha digger sånne bilder, for det viser så mye av personligheten :)

Såååp fine bilder da :-)
Du er flink til å ta bilder :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe takk :D må vel innrømme at det blir knipsa ganske mange bilder som blir sletta å :P er jammen ikke lett å ta bilder av barna når dem ikke sover :D

hahaha, fantastisk uttrykk på han! "æææh, jeg vetke helt du mamma, detta vakke noe særlig altså" :P

Hahaha ja han var ikke like begeistret som meg hvertfall :P skal prøve igjen idag :D haha

Back
Topp