Tirsdag 18.2

God ettermiddag! :)
Har hatt en ganske kjedelig dag her med forelesning og liten motivasjon. MEN jeg fikk endelig svar på ei feltoppgave i samfunnskunnskap, som vil telle 1/3av den endelige karakteren i faget, og fikk B. Strålende fornøyd, så da ble dagen med ett mye bedre. :D

Nå er det klesvask, lek og litt babyverden før kveldsmat-og stell om en halvtime. Og i kveld skal jeg bare kooose meg!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Halloo =)
Her ble det Yoga i formiddag. Måtte få Lillebror til å sovne i vogna før timen begynte, for han ville ikke passes i dag helelr :)
Men det gikk jo fint. Da sov han akkurat i 1,5 time til vi var ferdige på timen =)
T og mannen er på turn nå, Lillebror og jeg ser Brannmann Sam. JEg satt på barne-tv, men han ville bare se Brannmann Sam :p
I kveld skal jeg lese litt og jobbe med arbeidskrav.

Whaaaat??!?! Nå begynner tolmodigheten min å renne ut på dine vegne altså..:eek:

Ja, det kan du si.....Har den ikke kommet i morgen så sender jeg en ny epost. Men da sier hun vel at posten har rota vekk pakken, så blir det bare påstand mot påstand.

Har hatt en ganske kjedelig dag her med forelesning og liten motivasjon. MEN jeg fikk endelig svar på ei feltoppgave i samfunnskunnskap, som vil telle 1/3av den endelige karakteren i faget, og fikk B. Strålende fornøyd, så da ble dagen med ett mye bedre. :D

Nå er det klesvask, lek og litt babyverden før kveldsmat-og stell om en halvtime. Og i kveld skal jeg bare kooose meg!!:D

Godt jobbet:cool::):)

Halloo =)
Her ble det Yoga i formiddag. Måtte få Lillebror til å sovne i vogna før timen begynte, for han ville ikke passes i dag helelr :)
Men det gikk jo fint. Da sov han akkurat i 1,5 time til vi var ferdige på timen =)
T og mannen er på turn nå, Lillebror og jeg ser Brannmann Sam. JEg satt på barne-tv, men han ville bare se Brannmann Sam :p

Så bra det ble yoga på deg:-)

Ja, det kan du si.....Har den ikke kommet i morgen så sender jeg en ny epost. Men da sier hun vel at posten har rota vekk pakken, så blir det bare påstand mot påstand.
Hva slags pakke var det?

Har hun ikke et trackingnummer da..?

Hva slags pakke var det?
Pakke med sånn hjemmelaget babyrede jeg bestilte i januar. Venta utrolig lenge på det.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Har hun ikke et trackingnummer da..?

Spurt flere ganger,hun nevner det aldri:eek:

Ja det gjorde godt :D
Hvordan er Nasses form?
39 i feber når hun la seg, har skreket litt i søvne allerde, det blir hjemme dag på henne i morgen også. Kanskje det er den 5. barnesykdommen.

Hmmm pakken ble sendt forrige mandag, men enda ikke fått noen hentelappo_O

Seriøst:S da håper jeg virkelig den er på plass imårra! Dette burde du kommentere der du bestilte fra, om det går an på finn.no ;)

Seriøst:S da håper jeg virkelig den er på plass imårra! Dette burde du kommentere der du bestilte fra, om det går an på finn.no ;)
Håper jeg også:-) Jo tror det går an på Finn. Siste gangen jeg kjøper noe jeg ikke kan hente selv når det er privat.

Grattis med B :D sånt holder jo motivasjonen oppe :)

Halloo =)

Skikkelig Brannmann Sam-gutt du har:D hehe..her er det kun musikk som er gøy :P

Håper jeg også:-) Jo tror det går an på Finn. Siste gangen jeg kjøper noe jeg ikke kan hente selv når det er privat.

Ja det er litt skummelt å bestille fra private.. men jeg mener flere fra Forumgruppa til Leoh kjøpte av hun og har ikke lest noe om at dem har blitt svindla hvertfall ;) så det er et lite håp i alt rotet!

Hosting og oppkast på Mina akkurat nå... stakkars.... :-( får så vondt når de aldri blir bra... ubehagelig...

Hva gjør dere ikveld? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Så kjedelig med syke unger :(
Begge gutta sovnet kjapt her i kveld. Det var veldig deilig kjenner jeg.
Mannen er (om mulig) enda mer slakt enn meg i dag :p
Det spørs om det blir så mye lesing på meg akkurat nå...

Hosting og oppkast på Mina akkurat nå... stakkars.... :-( får så vondt når de aldri blir bra... ubehagelig...

Hva gjør dere ikveld? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Oj da:( det kom av hosten på hun å? Masse god bedring til dem! Ikke noe godt når barna er syke:(

Jeg skal bare slappe av i kveld :D

Så leit med dårlig natt hos dere. Typisk at de blir sånn når man allerede er sliten. Hermine hadde sikkert noe veldig spennende å fortelle på nattestid! Håper hun fikk letta det hun hadde på hjertet slik at kommende natt blir bedre.:)

Hva er sesamsmøret laget av? Har ikke sett det før.:)

det er laget av...trommevirvel...SESAMFRØ :eek: :p Kun sesamfrø som er mosa i hop :) Har heller ikke sett det før, men sto sammen med peanøttsmør og cashewsmør på butikken :)

Back
Topp