Tirsdag 18.2

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen:-)

Her ble det hjemmedag på nassemor med meg, hun har hostet fælt i natt og hadde 38 i feber i morrest.
Så da ble det best slik, så det ikke blir noe verre i hvertfall.
Mamman er dødssliten etter alt styret i går, men det får så være, får håpe hun tar en laaang lur:-)

Frokosten er i magen, og nå koser vi oss med druer og babytv, det er lov når man er syk;)

Håper dere andre har hatt ei god natt, og friske barn:-)

Her ble det hjemmedag på nassemor med meg, hun har hostet fælt i natt og hadde 38 i feber i morrest.
Mamman er dødssliten etter alt styret i går, men det får så være, får håpe hun tar en laaang lur:-)

Frokosten er i magen, og nå koser vi oss med druer og babytv, det er lov når man er syk;)

God bedrong til lille nassemor! <3 håper formen blir bedre utover dagen (hos dere begge;) ) hvordan går det med drypping i øynene? Var et mareritt å gjøre det på Liana! Hehe..

God morgen:)

Natten har vært god, usikker på om jeg var innom Liana inatt eller om det bare var igår når jeg skulle legge meg:confused::p
Emira våkna og ropte etter vann, men fikk hun på do først :) hun hadde ikke tissa i bleia da hvertfall, men var bittelitt idag tidlig, og det tror jeg har skjedd etter hun har våkna idag (er ikke helt sikker) ;) men bedre var det hvertfall! :D hehe så nå har jeg lovet å kjøpe klistremerker som hun skal få i belønning hver gang hun er tørr i bleia :P brukte det under pottetrening å, og var en suksess!

Nå holder jeg på å sminke meg, også blir det frokost etterpå:) tenkte å la Leoh smake grøt idag:D haha gleder meg til ansiktsuttrykket! :P

Ønsker alle en fin dag!:)

God bedrong til lille nassemor! <3 håper formen blir bedre utover dagen (hos dere begge;) ) hvordan går det med drypping i øynene? Var et mareritt å gjøre det på Liana! Hehe..

Hehe, det er sannelig ikke lett nei, vi må nesten være to for å klare det. Mye gråt etterpå:(
Men ser bedring allerede heldigvis:):)

Takk, håper hun kan gå i barnehagen i morgen, hun er jo i god form nå også sånn sett:)

Natten har vært god, usikker på om jeg var innom Liana inatt eller om det bare var igår når jeg skulle legge meg:confused::p
Emira våkna og ropte etter vann, men fikk hun på do først :) hun hadde ikke tissa i bleia da hvertfall, men var bittelitt idag tidlig, og det tror jeg har skjedd etter hun har våkna idag (er ikke helt sikker) ;) men bedre var det hvertfall! :D hehe så nå har jeg lovet å kjøpe klistremerker som hun skal få i belønning hver gang hun er tørr i bleia :p brukte det under pottetrening å, og var en suksess!

Nå holder jeg på å sminke meg, også blir det frokost etterpå:) tenkte å la Leoh smake grøt idag:D haha gleder meg til ansiktsuttrykket! :p

Så flink pie, hun blir nok sikkert helt tørr snart:-)
Blir spennende med grøt i dag da:D

Tv er lov når man er syk ja.;)
Håper at begge to får en god hvil i løpet av dagen. Masse god bedring til nasse!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Emira våkna og ropte etter vann, men fikk hun på do først :) hun hadde ikke tissa i bleia da hvertfall, men var bittelitt idag tidlig, og det tror jeg har skjedd etter hun har våkna idag (er ikke helt sikker) ;) men bedre var det hvertfall! :D hehe så nå har jeg lovet å kjøpe klistremerker som hun skal få i belønning hver gang hun er tørr i bleia :P brukte det under pottetrening å, og var en suksess!

Nå holder jeg på å sminke meg, også blir det frokost etterpå:) tenkte å la Leoh smake grøt idag:D haha gleder meg til ansiktsuttrykket! :P

Så bra at det funker med klistremerker til Emira. Greit med en motivasjon. :) Drikker hun mye på kvelden forresten?

Lykke til med grøtprøving! :D

Morn, dere.:)
Vi koste oss med besøk i går og det spørst om Jenny var både utsultet og sliten til kvelden, for hun åt TRE brødskiver med makrell i tomat og drakk 150ml melk. Whoaaa!!! Deretter sov hun hele natta og stod opp sammen med pappaen kl.06.30.:)
Jeg satt oppe med arbeidskravet i går kveld og fikk levert kl.23.54, fem minutter før fristen gikk ut. :p I dag er det forelesning, så Jenny skal straks til dagmamma. Jeg må få ordna meg litt, fordi jeg har fått et nytt webkamera som har soppass god oppløsning at jeg ikke kan se ut som en dass, slik som med det gamle.:p Tiltak..

Ha en fin dag alle sammen!
(Og jeg har tydeligvis jinxa været, for nå har det kommet snø..)

Vi koste oss med besøk i går og det spørst om Jenny var både utsultet og sliten til kvelden, for hun åt TRE brødskiver med makrell i tomat og drakk 150ml melk. Whoaaa!!! Deretter sov hun hele natta og stod opp sammen med pappaen kl.06.30.:)
Jeg satt oppe med arbeidskravet i går kveld og fikk levert kl.23.54, fem minutter før fristen gikk ut. :p I dag er det forelesning, så Jenny skal straks til dagmamma. Jeg må få ordna meg litt, fordi jeg har fått et nytt webkamera som har soppass god oppløsning at jeg ikke kan se ut som en dass, slik som med det gamle.:p Tiltak..

Så herlig med en god natt også så flink J er til å spise :-) har nok mye og si,for nettene :-) hva bruker du webcamera til? Skolegreier? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God bedring :-) Kos dere med druer og tv :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Flinke barn som sover så godt om nettene :-) :-)
Også hørt at klistremerker virker bra :-)

Wael tisser som regel på do 2-3 ganger pr dag,men sjeldent det kommer mer... hehe... han elsker å gå på do,og er sååå stolt. Så trenger visst ikke klistremerker her enda :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe, det er sannelig ikke lett nei, vi må nesten være to for å klare det. Mye gråt etterpå:(
Men ser bedring allerede heldigvis:):)

Takk, håper hun kan gå i barnehagen i morgen, hun er jo i god form nå også sånn sett:)

Huff, nei ikke lett.. hadde de bare forstått at det var til dems eget beste.. Liana er en veldig hissig og bestemt unge, så blir fort sinna:P vi måtte også være to for å klare det, samboer måtte holde hun fast og jeg dryppe..enda da kom vel halparten av medisinen utenfor øyet :P er heldigvis ikke mange dager man trenger å gjøre det;)

Da satser vi på at formen er god for bhg imårra :) viktig for deg å slappe av denne uka også;)

Så flink pie, hun blir nok sikkert helt tørr snart:-)
Blir spennende med grøt i dag da:D

Ja håper det.. hehe for hun var jo det i mange måneder tidligere ;) og jeg hadde tenkt å slutte med bleiene, men så startet det igjen.. hehe.. men tror det hjelper at hun ikke drikker så mye vann på natta ;)

Haha ja, alltid gøy å prøve grøt første gang :P jeg vet jo ikke om han er en kresen fyr eller ikke ;)

God morgen jenter :-)
Barna er syke igjen,og hoster som gale. Fortsatt feber,og snørrete neser :(
Er så lei sykdom og dårlige netter nå

Hjemmelagde rundstykker i ovnen,og solen skinner :-)

Snakket lenge med mannen på skype nå,koselig... var skikkelig liv i gatene der igår,for da var det 3 år siden krigen startet.......

Hva skal dere idag? :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Så herlig med en god natt også så flink J er til å spise :-) har nok mye og si,for nettene :-) hva bruker du webcamera til? Skolegreier? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Det hjelper på nettene ja! Jeb overraska med matlysten i går kveld asså..Hun hadde spist godt gjennom hele dagen og avslutta med et brak!:D

Haha..bruker kameraet i forbindelse med studiene, ja. Nettforelesning og videokonferranser. Ikke noe mer snuskete enn det!:D ;)

Så bra at det funker med klistremerker til Emira. Greit med en motivasjon. :) Drikker hun mye på kvelden forresten?

Lykke til med grøtprøving! :D

Hehe ja merkelig at det skal være så stas å få et klistremerke og feste det på et ark :P når hun holdt på med pottetrening, så lagde jeg et ark med noen ruter på, så fikk hun ett merke for hver gang det hadde kommet tiss i potta, og 2 når hun hadde bæsja på do (siden hun hadde litt skrekk for det siste) :P når arket var fullt, så fikk hun en liten gave ;)

Er litt på og av med drikking på kvelden.. prøvde nå å bare gi hun når hun spiste mat og litt vann før hun la seg, for hun har pleid å få med seg en vannflaske eller en kopp med vann når hun skal legge seg, noe som fører til at hun drikker hver gang hun våkner, om det er 1 gang eller 8 ganger..så kutta ut det inatt ;)

Oj så masse hun spiste :D deilig når de får i seg så mye mat :) Liana måtte få grøt igår etter bhg, for hun hadde nesten ikke spist noe til lunsj og var såååå grinete..hehe hjalp godt på humøret, så var nok sulten:(

Haha så flink du er til å time med fristen da :P godt du rakk det :D det er en negativ ting med å ha god oppløsning på kamera :P haha..

Flinke barn som sover så godt om nettene :-) :-)
Også hørt at klistremerker virker bra :-)

Wael tisser som regel på do 2-3 ganger pr dag,men sjeldent det kommer mer... hehe... han elsker å gå på do,og er sååå stolt. Så trenger visst ikke klistremerker her enda :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Haha så flink han er :D også så gøy når de blir så stolte ;) de føler seg nok veldig store:rolleyes: jeg måtte bruke det for å få igang lysten til å gå på potte/do.. men sluttet med klistremerker når hun regulerte det bra selv :)

God morgen jenter :-)
Barna er syke igjen,og hoster som gale. Fortsatt feber,og snørrete neser :(
Er så lei sykdom og dårlige netter nå

Hjemmelagde rundstykker i ovnen,og solen skinner :-)

Snakket lenge med mannen på skype nå,koselig... var skikkelig liv i gatene der igår,for da var det 3 år siden krigen startet.......

Hva skal dere idag? :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Nei huff :( syke igjen! God bedring til dem! <3 skjønner godt du er lei ja!

Var sikkert godt å kunne snakke lenge med han:) snakker han norsk eller bruker dere et annet språk?:)

Ja håper det.. hehe for hun var jo det i mange måneder tidligere ;) og jeg hadde tenkt å slutte med bleiene, men så startet det igjen.. hehe.. men tror det hjelper at hun ikke drikker så mye vann på natta ;)

Haha ja, alltid gøy å prøve grøt første gang :p jeg vet jo ikke om han er en kresen fyr eller ikke ;)

Det kan jo hende det har en sammenheng ja, man får bare prøve seg fram:-)

Blir spennende å se om han liker det, jeg forsøkte med moset gulerot til nasse, det ble hun helt gira på:D

Back
Topp