Tirsdag 17.juni!

Jeg fant med fine grå Ecco sandaler i skinn til 799kr idag :) Jeg MÅ ha gode sandaler på ferie, for vi går ganske mye på slik ferie! :)

Fikk tatt inn gifteringen min 3 str :D

I ettermiddag har vi bare kosa oss inne i gråværet. Spist hjemmelagde kjøttboller med spagetti og wokede grønnsaker og Hermine har "hjulpet" pappa å reparere ei bokhylle ;)

Nå skal mannen jobbe og jeg skal se på en ny favorittserie på Netflix som heter Call The Midwife, om jordmødre i 50-tallets London :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Den serien har jeg også sett, kjempebra :-)

Kansje det er pga regnet at du føler deg ekstra slapp? Sånn blir jeg hvertfall ;) hehe..

Haha selveste mocca-guru'n jeg :p men det er fordi jeg MÅ ha det søtt:D altfor søtt for deg?!:eek: om jeg bruker sånne poser fra nescafè, så har jeg oppi en teskje med kakao og noen suketter i tillegg:eek::p

Skulle ønske nespresso hadde noe sånt:p

Her våknet vi av en redd Emira kl 7:15:( de bygdefolka måtte jo begynne å borre og bråke i veggen på den siden hvor jentene har rom:oops: Liana var ikke så redd da..sto bare i senga og sa "OJ, OJ, OJ" litt sånn ivrig:p

Lurer på om jeg skal begynne å bake en fin kake til avslutning i barnehagen som er på torsdag :) men først må jeg se om jeg får noen til å kjøre oss dit det skal være :p hehe.. ellers ikke andre planer enn husarbeid og handling;) lurer på om jeg skulle laget lapskaus idag! Er så lenge siden sist :)

Ha en fin dag <3

Skulle ønske du var nabon min altså, så mange deilige kaker du lager:D

Jeg fant med fine grå Ecco sandaler i skinn til 799kr idag :) Jeg MÅ ha gode sandaler på ferie, for vi går ganske mye på slik ferie! :)

I ettermiddag har vi bare kosa oss inne i gråværet. Spist hjemmelagde kjøttboller med spagetti og wokede grønnsaker og Hermine har "hjulpet" pappa å reparere ei bokhylle ;)

Nå skal mannen jobbe og jeg skal se på en ny favorittserie på Netflix som heter Call The Midwife, om jordmødre i 50-tallets London :)

Viktig med gode sko/sandaler ja! Og var ikke så gal pris det der:D Jeg må kjøpe meg noen ordentlige løpesko! Siden de er så gode for bein og rygg :) kommer nok ikke til å bli mye brukt til løping da! Med mindre det er etter unger;):P hehe..

Skulle ønske du var nabon min altså, så mange deilige kaker du lager:D

Hehe ja men det hadde vært bra det! Om vi alle her var naboer, så kunne jeg bakt og fetet dere alle opp:rolleyes::D:p:cool: haha..

Dagen har vært fin idag! Blide unger hadde jeg å:P hehe.. jeg fikk ryddet og vasket i de siste kjøkkenskapene mens kjøttet og løken til lapskausen kokte seg mørt :) så hentet jeg to møkkete jenter som havnet i dusjen sammen med engang dem kom hjem :P etter det, ble det middag, lek/kaffe, is og mer lek! :) Emira hadde fått badet i sprederen i bhgen idag:D stor stas!

Nå skal jeg gi Leoh flaske og legge han, så blir det noe tv og brodering:) hva gjør dere i kveld?

Kosemose <3
1403030388517.jpg
1403030400386.jpg

1403030421486.jpg
1403030433939.jpg

Heldig med de sandalene - slike har jeg lett etter.
Den serien må jeg jammen emg sjekke ut!

Heldig med de sandalene - slike har jeg lett etter.
Den serien må jeg jammen emg sjekke ut!
Ja, de var så deilige! Passet foten min perfekt :) Eurosko ;)

Serien er verdt en titt ja! Litt humor og veldig koselig!

Viktig med gode sko/sandaler ja! Og var ikke så gal pris det der:D Jeg må kjøpe meg noen ordentlige løpesko! Siden de er så gode for bein og rygg :) kommer nok ikke til å bli mye brukt til løping da! Med mindre det er etter unger;):P hehe..
Løping etter unger er også løping :D

Jeg trenger joggesko og Gore-Tex hikingsko også :eek: Bra jeg har bursdag snart :p
Er bare ungen som får nye ting vettu ;)

Dagen har vært fin idag! Blide unger hadde jeg å:P hehe.. jeg fikk ryddet og vasket i de siste kjøkkenskapene mens kjøttet og løken til lapskausen kokte seg mørt :) så hentet jeg to møkkete jenter som havnet i dusjen sammen med engang dem kom hjem :P etter det, ble det middag, lek/kaffe, is og mer lek! :) Emira hadde fått badet i sprederen i bhgen idag:D stor stas!

Nå skal jeg gi Leoh flaske og legge han, så blir det noe tv og brodering:) hva gjør dere i kveld?

Kosemose <3
Vis vedlegget 65553
Vis vedlegget 65554

Vis vedlegget 65555
Vis vedlegget 65556
Skjønningene :rolleyes:

Høres ut som en knallfin tirsdag det :)

Løping etter unger er også løping :D

Jeg trenger joggesko og Gore-Tex hikingsko også :eek: Bra jeg har bursdag snart :p
Er bare ungen som får nye ting vettu ;)

Hehe ja og blir nok ikke mindre løping i årene fremover heller:P

Ja sånn er det her å..alltid en eller flere unger som trenger noe, og da kommer dem lissom først;) men når jeg får feriepenger/skatt så skal jeg jammen spandere litt til meg selv å;)

Hehe ja og blir nok ikke mindre løping i årene fremover heller:P

Ja sånn er det her å..alltid en eller flere unger som trenger noe, og da kommer dem lissom først;) men når jeg får feriepenger/skatt så skal jeg jammen spandere litt til meg selv å;)
Joggeskoene mine knirker :eek: De er skikkelig irriterende :p

Mannen får godt med feriepenger nå, så spørs om det ikke blir nye sko på oss begge da ;) Og crocs på Hermine, til ferien :p

Mannen får godt med feriepenger nå, så spørs om det ikke blir nye sko på oss begge da ;) Og crocs på Hermine, til ferien :p

Hahaha ja da er det kansje på tide med nye joggesko å da?:P haha..

Crocs er godt å gå med syns jeg:D de har vært til stor hjelp de to siste graviditetene;) både på bekken og at de er enkle å ta på:P Emira bare snublet i sånne når hun var liten:eek: haha lurer på om Liana klarer å gå med sånt:)

Vivo har noen sandaler på xxl som likner litt på crocs men er mye bedre for føttene :-) tenkte å bestille til begge gutta, for å hans ferien og så har T Innesko til skolen etterhvert. Der bruker de fleste crocs :-o

Surfer mobilt!

Hahaha ja da er det kansje på tide med nye joggesko å da?:P haha..

Crocs er godt å gå med syns jeg:D de har vært til stor hjelp de to siste graviditetene;) både på bekken og at de er enkle å ta på:P Emira bare snublet i sånne når hun var liten:eek: haha lurer på om Liana klarer å gå med sånt:)
Ja, jeg liker også crocs, men ekte crocs da, ikke slike billigkopier. De er myke og gode å gå i, spesielt når man er gravid :p

Ja, er spent på om de sitter på føttene hennes, vet de finnes med regulerbare borrelåsfester bakpå for de minste.

Vivo har noen sandaler på xxl som likner litt på crocs men er mye bedre for føttene :-) tenkte å bestille til begge gutta, for å hans ferien og så har T Innesko til skolen etterhvert. Der bruker de fleste crocs :-o

Surfer mobilt!
Hermines skal kun brukes til bading og på bassenkant/strand så de trenger ikke være så veldig ergonomisk korrekt ;)

Men jeg fant ikke de du snakket om på xxl.no :p

Last edited:
Ja, jeg liker også crocs, men ekte crocs da, ikke slike billigkopier. De er myke og gode å gå i, spesielt når man er gravid :p

Ja, er spent på om de sitter på føttene hennes, vet de finnes med regulerbare borrelåsfester bakpå for de minste.

Ja kjempe godt å gå med :) jeg brukte også det når jeg jobbet i caféen, siden jeg sto i 5-8 timer omtrent i strekk:eek:

Du må oppdatere meg om hvordan de sitter på føttene hennes! Kansje jeg ville kjøpt til Liana å;)

Hermines skal kun brukes til bading og på bassenkant/strand så de trenger ikke være så veldig ergonomisk korrekt ;)

Blir det ikke veldig glatt med vann og crocs?

Ultra Kids heter de.
Nei til lite bruk er det nok greit.
Men mange bruker de altfor mye- som Innesko i Bhg og på skole. Det er jo drepen for føttene.
Xxl skal slutte med crocs til fordel for vivobarefoot sine.
100,- dyrere i butikk, derfor lot jeg være å kjøpe dem i Oslo!

Surfer mobilt!

Back
Topp