Tirsdag 17.juni!

Jeg regna med at du kom til å like banansammenlikninga mi :cool: :D

Haha, du skal se vi bare snubler innom hos dere helt plutselig ;)

Hihi.. Ja, den MÅTTE kommenteres!:D

Bare å komme det! Litt av en kjøretur nedover da, men.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Døh, DET var dårlig gjort ass!!! :eek: :p

Så herlig med sydentur :D Er så morro å bestille så kjapt!!! Fant dere rimelig restplass?

Vi bestilte jo i januar, og da var det så innmari lenge til...men de 6 månedene har bare flydd :eek: Men nå reiser vi neste lørdag :)

Mannen hadde allerede tatt ut ferie og fikk ikke endra den, så da heiv vi oss rundt.:)
Vi bestilte fly og hotell separat gjennom et reisebyrå, så billettene, baggasje og mat på flyet kosta 4000,- og oppholdet på leilighetshotellet kosta 7500,-. Skulle egentlig ha et mye billigere hotell, men vi var for treige så det var ikke ledige rom igjen.:p Så kommer jo mat og transport i tillegg da..

Ikke lenge igjen for deles del heller!! Velfortjente feriet til varmere strøk er fine greier..:)

Hei hei!
Etter en røff start på dagen med nesten-besvimelse på legekontoret har vi hatt noen fine timer på Barnetreffen og er hos søs nå, hvor vi parkerte bilen.
Lite planer resten av dagen :-)

Surfer mobilt!

Ei uke.:) Ja, det er godt at avreise er om få dager. Tenkte å rydde, vaske og handle inn siste rest i morra før pakkinga tar til.:)

Ja lurt å gjøre sånt noen dager før ;) blir moro å komme seg bort litt :D

Hei hei!
Etter en røff start på dagen med nesten-besvimelse på legekontoret har vi hatt noen fine timer på Barnetreffen og er hos søs nå, hvor vi parkerte bilen.

Surfer mobilt!
Oida! Er du i fin form igjen eller?

Oida! Er du i fin form igjen eller?

Formen er helt grei!
Skjønner ikke hvorfor jeg ble så dårlig. Har tatt blodprøver mange ganger før!! Tåler det greit.
Men jeg hadde fått bedøvelse for å ta en prøve inne i munnen, før dette, mulig det ble litt mye på morgenen :-p

Surfer mobilt!

Hei hei!

Surfer mobilt!

Ojda:eek: hva kom det av??

Formen er helt grei!
Skjønner ikke hvorfor jeg ble så dårlig. Har tatt blodprøver mange ganger før!! Tåler det greit.
Men jeg hadde fått bedøvelse for å ta en prøve inne i munnen, før dette, mulig det ble litt mye på morgenen :-p

Surfer mobilt!
Ja, det kan godt være. Hadde du spist og fått opp blodsukkeret litt på forhånd?
Ubehagelig med både nesten-besvimelser og besvimelser synes jeg. Kroppen min bruker iallfall lang tid på å komme seg igjen etterpå, så all ære til deg som dro på Barnetreffen!:)

Ja lurt å gjøre sånt noen dager før ;) blir moro å komme seg bort litt :D
Absolutt! Og da er vi sikra ei uke med finvær og varme. Det er slettes ingen selvfølge her på nordvest-landet.:p

Ja, det kan godt være. Hadde du spist og fått opp blodsukkeret litt på forhånd?
Ubehagelig med både nesten-besvimelser og besvimelser synes jeg. Kroppen min bruker iallfall lang tid på å komme seg igjen etterpå, så all ære til deg som dro på Barnetreffen!:)

Ja jeg hadde spist og drukket kaffe :-p
Ventet en stund med å kjøre bil ja :)
Men damen var kjapp på å legge meg bakover for å unngå at jeg forsvant helt :-p

Surfer mobilt!

Ja jeg hadde spist og drukket kaffe :-p
Ventet en stund med å kjøre bil ja :)
Men damen var kjapp på å legge meg bakover for å unngå at jeg forsvant helt :-p

Surfer mobilt!
Så bra! Ja, de har nok veltrente øyne og plukker raskt opp om folk blir uvel.:)

Hihi.. Ja, den MÅTTE kommenteres!:D

Bare å komme det! Litt av en kjøretur nedover da, men.:p

Jaaa....100mil det tar vi på et øyeblikk :p

Mannen hadde allerede tatt ut ferie og fikk ikke endra den, så da heiv vi oss rundt.:)
Vi bestilte fly og hotell separat gjennom et reisebyrå, så billettene, baggasje og mat på flyet kosta 4000,- og oppholdet på leilighetshotellet kosta 7500,-. Skulle egentlig ha et mye billigere hotell, men vi var for treige så det var ikke ledige rom igjen.:p Så kommer jo mat og transport i tillegg da..

Ikke lenge igjen for deles del heller!! Velfortjente feriet til varmere strøk er fine greier..:)

Oi, nei det ble ikke gratis nei! Men dere får det sikkert knallbra :cool:

Ja, nå er sandalene kjøpt så jeg er klar :D

Absolutt! Og da er vi sikra ei uke med finvær og varme. Det er slettes ingen selvfølge her på nordvest-landet.:p

Hehe det er vel ikke en selvfølge noen sted i norge?:P

Oi, nei det ble ikke gratis nei! Men dere får det sikkert knallbra :cool:

Ja, nå er sandalene kjøpt så jeg er klar :D

Nå oppdaga jeg at dama har bestilt rom til oss i juli, og at det hotellet vi eeegentlig ville på er ledig de dagene vi faktisk skal være i Platanias. I såfall blir turen iallfall 3000,- billigere. :)

Nå oppdaga jeg at dama har bestilt rom til oss i juli, og at det hotellet vi eeegentlig ville på er ledig de dagene vi faktisk skal være i Platanias. I såfall blir turen iallfall 3000,- billigere. :)

Knallbyrå med andre ord :P
Men det et jo 3000 dere kan bruke på noe helt annet :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fant med fine grå Ecco sandaler i skinn til 799kr idag :) Jeg MÅ ha gode sandaler på ferie, for vi går ganske mye på slik ferie! :)

Fikk tatt inn gifteringen min 3 str :D

I ettermiddag har vi bare kosa oss inne i gråværet. Spist hjemmelagde kjøttboller med spagetti og wokede grønnsaker og Hermine har "hjulpet" pappa å reparere ei bokhylle ;)

Nå skal mannen jobbe og jeg skal se på en ny favorittserie på Netflix som heter Call The Midwife, om jordmødre i 50-tallets London :)

Hallo :)
God natt her! Jeg sover så innmari tungt nå når jeg ikke er i form, så OM Hermine har laget lyd i natt så har jeg ikke merket det :p
Vi ble begge vekt av mannen 07.10, da mente han at vi måtte opp for å rekke bhg :)

Meeeen formen er dårlig igjen her idag, så jeg er slapp som en gammel banan (?) og mannen måtte derfor levere Hermine i bhg.

Tror hjernen min har tatt ferie to uker for tidlig :p

Det plaskregner :eek: Men når jeg får litt mer piff skal jeg dra og hente gifteringen min hos gullsmeden, har fått tatt den inn. Og kjøpe meg nye sandaler til ferien, fikk penger av svigermor til det :D

Hva skal dere idag?

Anita: jeg laga med en mocca i morges for fikk så lyst på det siden du drikker det hele tiden (bare litt lettpåvirkelig jeg) men det ble altfor søtt for meg :p

Huff, jeg føler virkelig med deg angående den trøtta altså, det er så vondt å gå rundt sånn. Håper du blir frisk snart :-)
Så snille svigermor du har da:D

Jeg fant med fine grå Ecco sandaler i skinn til 799kr idag :) Jeg MÅ ha gode sandaler på ferie, for vi går ganske mye på slik ferie! :)

Fikk tatt inn gifteringen min 3 str :D

I ettermiddag har vi bare kosa oss inne i gråværet. Spist hjemmelagde kjøttboller med spagetti og wokede grønnsaker og Hermine har "hjulpet" pappa å reparere ei bokhylle ;)

Nå skal mannen jobbe og jeg skal se på en ny favorittserie på Netflix som heter Call The Midwife, om jordmødre i 50-tallets London :)

Ecco liker jeg også, har du bilde av herligheten? :-)

Back
Topp