Tirsdag 17.12.

God dag.
Da har jeg stått opp..:p Våkna før 05 i dag og var i dårlig form, så nå er jeg også (forhåpentligvis) ferdig med spysjuka. Mannen begynte derimot på runde nr2, så jeg veit ikke helt jeg asså..
Vi drøyer litt hentinga av Jenny i dag, slik at vi får spist litt og kommet oss ovenpå.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huff stakkars dere altså, håper inderlig alle er friske til jul. Masse god bedring:-)

Huff stakkars dere altså, håper inderlig alle er friske til jul. Masse god bedring:-)
Takk skal du ha..Ja, det håper jeg også! :) Jeg er i mye bedre form iallfall og syns det funker å drikke vann og spise blåbærsylte (som binder magen) mellom øktene.

Takk skal du ha..Ja, det håper jeg også! :) Jeg er i mye bedre form iallfall og syns det funker å drikke vann og spise blåbærsylte (som binder magen) mellom øktene.

God bedring :-)
Kjip sykdom,men godt å bli ferdig før julen. Hehe...
Blåbærsyltetøy? Og vann? 50/50 eller?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God dag.
Da har jeg stått opp..:p Våkna før 05 i dag og var i dårlig form, så nå er jeg også (forhåpentligvis) ferdig med spysjuka. Mannen begynte derimot på runde nr2, så jeg veit ikke helt jeg asså..
Vi drøyer litt hentinga av Jenny i dag, slik at vi får spist litt og kommet oss ovenpå.

Usj, så du fikk det du også da :eek: God bedring til dere alle!
Bedre lykke neste gang ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God bedring :-)
Kjip sykdom,men godt å bli ferdig før julen. Hehe...
Blåbærsyltetøy? Og vann? 50/50 eller?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Har bare litt syltetøy på en tallerken som jeg spiser av og ei flaske med vann. Har funka fjell de to siste gangene jeg har hatt sjuka og den har gått fort over.:)

Hei og hå! :)
Nommin så herlig liten nissefrøken Hermine var da :):rolleyes::)
Vi har igjen blitt vestlendinger. Jeg og Asle flytta over i dag, og pappa'n og flyttelasset kommer i morgen :) herregud så mye klær og dill man finner ut at man har når man skal flytte!! :eek::eek::eek:
Julestemninga står ikke akkurat i taket når man kommer hjem til 8°C og upynta hus, men det går seg vel til :)
Masse god bedring til dere som ikke er i form, og ønsker om en strålende aften til dere alle sammen!!
Årets nyttårsforsett må bli å få somlet seg innpå her litt oftere ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Goood bedring til alle som er syke:( Kjedelig og være syke, men er en stor sjans for at dere da er friske til jul;):)<3

Idag har vært en ren stressdag:o
Vært og handla hemmeligvenn gave og siste julegaven og fått sendt de av gårde! Vært i bhgen i møte med styrer(skriver om dette på secret om 2 min) Også har vi hatt med Selma i bilen hit, dit og att og fram. Og Mathea også, fordi vi forsov oss idag!:o Ooops, men men!

Nå sitter mannen og jeg i sofaen og slapper av og holder egl på og sovne;) hehe.. Fikk min hemmelig venn gave idag:D Og tror jeg veit hvem min hemmelige nissevenn er:D Har lagt inn bilder i tråden på secret;)

Nå er det straks et varmt bad også er det nattinatt:)

Heeelluuu :)

Har ikke fått vært inne her idag:eek: skjønner ikke det, for har ikke gjort såå voldsomt mye annet heller:p men har ordna litt med gaver og husarbeid osv..også prøver jeg å ikke være på mobilen når jentene er hjemme, for det er jo ikke mange timene de er her etter bhg og til de legger seg..

men de er i seng, og jeg skal få mannen til å fyre litt! Fryyyser:eek::p
også blir det å se på tv;) skal se en dokumentar via youtube om "mermaids":P har sett noe av den, og det er veldig interessant med disse skapningene som har blitt oppdaget gjennom årene;):)

Litt bilder fra dagen har jeg da:)
1387308932149.jpg
1387308942145.jpg

Sofan brukes til alt annet enn å sitte i for tiden:rolleyes:;)
1387308953642.jpg
1387308964396.jpg
1387308984690.jpg

Klarte å få gjort om bilde til fargelegging via photoshop:D
1387309002095.jpg

☆★hilsen meg★☆

Jeg leita idag, og fant bare de opp til 74 :( Er nok litt sent ute, de blir nissefar og nissemor isteden, men siden Lex er livredd "nissen" måtte vi kalle han "nulefar" :)
Hahahaha, åh, så fantastisk bra! Kreativt da! :p

Vi har igjen blitt vestlendinger. Jeg og Asle flytta over i dag, og pappa'n og flyttelasset kommer i morgen :) herregud så mye klær og dill man finner ut at man har når man skal flytte!! :eek::eek::eek:
Julestemninga står ikke akkurat i taket når man kommer hjem til 8°C og upynta hus, men det går seg vel til :)
Masse god bedring til dere som ikke er i form, og ønsker om en strålende aften til dere alle sammen!!

Supert forsett :)
Flytter dere alle sammen? Fikk dere nok av Oslo! :)

Supert forsett :)
Flytter dere alle sammen? Fikk dere nok av Oslo! :)

Nå flytter vi alle tre. Mannen er jo sykemeldt, og jeg skal begynne på jobb igjen nå på nyåret, så da blir det å bo her i vest for ei stund, så får vi se hva som skjer i fremtiden :) blir ikke veldig overrasket om han klarer å grine seg hjem igjen, men enn sålenge blir det jeg som må brødfø oss, så da flytter vi til jobben min ;):):P

BRA nyttårsforsett! Har savna deg innpå her ;)
Hutrrrre, høres hustrig ut :eek: Men det blir vel jul i år også lell ;)

BRA nyttårsforsett! Har savna deg innpå her ;)
Hutrrrre, høres hustrig ut :eek: Men det blir vel jul i år også lell ;)

8°C ute altså, ikke inne ;);) hehe julet meg litt i Oslo, men gidder ikke dra frem noe her. Er jo så kort tid før det skal ryddes bort igjen. Jul blir det uansett :D:D:D

8°C ute altså, ikke inne ;);) hehe julet meg litt i Oslo, men gidder ikke dra frem noe her. Er jo så kort tid før det skal ryddes bort igjen. Jul blir det uansett :D:D:D

Åååh, daså :p sålenge innetempen er bedre så går det jo greit ;)
Jammen, jula er jo ikke begynt ennå :eek: :p jeg jar heller ikke pynta til jul ennå, bortsett fra adventstake og julegardiner...er litt som Gjertrud i The Julekalender jeg, pynter litt for hver dag i desember og lille julaften drar jeg fram den store kassen med julpynt! :eek: :D

Nå flytter vi alle tre. Mannen er jo sykemeldt, og jeg skal begynne på jobb igjen nå på nyåret, så da blir det å bo her i vest for ei stund, så får vi se hva som skjer i fremtiden :) blir ikke veldig overrasket om han klarer å grine seg hjem igjen, men enn sålenge blir det jeg som må brødfø oss, så da flytter vi til jobben min ;):):p

Blir spennende med jobbing igjen da =) Skal A begynne i bhg?

Åååh, daså :p sålenge innetempen er bedre så går det jo greit ;)
Jammen, jula er jo ikke begynt ennå :eek: :p jeg jar heller ikke pynta til jul ennå, bortsett fra adventstake og julegardiner...er litt som Gjertrud i The Julekalender jeg, pynter litt for hver dag i desember og lille julaften drar jeg fram den store kassen med julpynt! :eek: :D

Pleier å få opp alt til 1. Desember eller 1. søndag i advent, for da føler jeg det får stått fremme ei stund. Og så rydder jeg alt bort første helgen på nyåret (eventuelt 1. nyttårsdag hvis det er lenge til helgen). :) Jeg får henge opp en kvast med misteltein i døråpningen og satse på at mannen tar hintet ;)
Skal på pepperkakehus-verksted hos mamma til helgen da, så når jeg får satt pepperkakehuset på spisebordet like ved varmepumpa etterpå, så lukter det jul i hele kåken :):)

Blir spennende med jobbing igjen da =) Skal A begynne i bhg?

Formannen min var innom her med julegave fra jobben i dag, og han gleder seg til jeg kommer tilbake, så det lover godt da :);) skal bli litt godt å komme ut av babyboblen, men kommer til å savne rolige kosedager med Asle. Da blir det å stresse ut dørene på morgenkvisten og så er det bare et par timer igjen på ettermiddagen før Asle må i seng. Så det blir å nyte helgene til fulle når den tid kommer :) Men det skal bli godt å få lønn igjen da!! ;)
Vi skal på besøksdag i barnehagen i morgen. Oppstart blir utpå nyåret. Kunne tenke meg å få 15 mnds vaksinen overstått før han begynner, så drøyer det nok til 13. januar.

Back
Topp