Tirsdag 17.12.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Gooood tirsdag!!!
EI uke igjen til jul :eek: :D :rolleyes:

Har levert tidenest søteste lille nisse til nissfest i bhg, med medbrakt melkefri sjokolade og Teensy Fruits istedet for sukkertøy ;)
Nå skal jeg koooose med med kaffe, lammerull på nybakt brød og Amalies jul. Og så skal jeg bake kolakaker og lage mer fikensyltetøy (det var nyyydelig), pakke inn julegaver og lage hjemmelaget gløgg til jentekveld i kveld :)

Ha en superduper siste tirsdag i advent!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ingen her idag??? :eek:

Jaja, får skravle med meg selv jeg da :p
Fant adventskalendere med melkefri sjokolade på tilbud til 19kr stykket i går, så kjøpte to og skal bruke sjokoladen til marsipankonfekten :) så kan snuppa smake ;)

Gooood tirsdag!!!

Har levert tidenest søteste lille nisse til nissfest i bhg, med medbrakt melkefri sjokolade og Teensy Fruits istedet for sukkertøy ;)
Nå skal jeg koooose med med kaffe, lammerull på nybakt brød og Amalies jul. Og så skal jeg bake kolakaker og lage mer fikensyltetøy (det var nyyydelig), pakke inn julegaver og lage hjemmelaget gløgg til jentekveld i kveld :)

For en koselig dag:-) Misunner deg julestemninga, den er helt borte hos meg:eek:

Jeg skal snart på jordmorkontroll, orker egentlig ikke, men misstenker at jeg har fått uvi, så best å sjekke før jul.
I morgen skal jeg på sykehuset for samtale angående keisersnittet, utrolig spent på dette.

Ellers er det godt vær i dag, snuppa våknet 06.15, det går bedre å strekke legegtia til rundt 18.15 nå, til slutt satser vi på kveldsmat 18.30. Det er nissefest i barnehagen til nasse også i dag, men ble bare nisselue på henne da, måtte klippe av dusken for den spiste hun opp:rolleyes::eek:

Gooood tirsdag!!!

For en koselig dag du har foran deg!! Her er det ikke noe særlig til julestemning..Bar bakke og pissregn er ikke tingen ei uke før jul.:(

Så fiiiin Hermine var i nissedrakta si! Veldig lik deg på det bildet der.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

HAha så ûbersøt! Erre mulig! Hvor har du kjøpt drakta? Jeg må ha til Lex og Saga, de skal ha nissefest på torsdag :)
129kr på H&M ;)
Takk for det :)

Jeg skal snart på jordmorkontroll, orker egentlig ikke, men misstenker at jeg har fått uvi, så best å sjekke før jul.
I morgen skal jeg på sykehuset for samtale angående keisersnittet, utrolig spent på dette.

Ellers er det godt vær i dag, snuppa våknet 06.15, det går bedre å strekke legegtia til rundt 18.15 nå, til slutt satser vi på kveldsmat 18.30. Det er nissefest i barnehagen til nasse også i dag, men ble bare nisselue på henne da, måtte klippe av dusken for den spiste hun opp:rolleyes::eek:
Hihihi, så grom nasse er da! :)

For en koselig dag:-) Misunner deg julestemninga, den er helt borte hos meg:eek:
Det glimter til med den julestemninga når man vasser opptil albuene i julestæsj :p

For en koselig dag du har foran deg!! Her er det ikke noe særlig til julestemning..Bar bakke og pissregn er ikke tingen ei uke før jul.:(

Så fiiiin Hermine var i nissedrakta si! Veldig lik deg på det bildet der.:)

Veeel, her er det nå +4 og blank is på veien :eek: men vi har jo nok snø å ta av, så blir ikke fritt helt med en gang ;)

Hehe, Hermine var SÅ fornøyd med å være "niinii" ( utales skikkelig nasalt!) idag ;) :p

Det glimter til med den julestemninga når man vasser opptil albuene i julestæsj :p

Hehe kanskje det ja:-)

Jordmorkontroll vel overstått, det var ingen uvi å spore, så da aner jeg ikke hva som feiler meg der nede.
Det ble så mannen henter nassen i dag, jeg har så vondt, så det blir en lang dag på pia mi i dag.

God dag.
Da har jeg stått opp..:p Våkna før 05 i dag og var i dårlig form, så nå er jeg også (forhåpentligvis) ferdig med spysjuka. Mannen begynte derimot på runde nr2, så jeg veit ikke helt jeg asså..
Vi drøyer litt hentinga av Jenny i dag, slik at vi får spist litt og kommet oss ovenpå.

Back
Topp