Tirsdag 11. juli!

lenemor

Forumet er livet
Goooood morgen september-damer!!!

I dag drar jeg på ferie - hjelp, en hel uke uten dere!?!? Kjører nedover til Dokka om et par timer (G er på sykehuset på morgenen for å ta røntgenbilder, så det blir når han er ferdig der), så overnatter vi der til i morgen... da setter vi kursen for Nittedal.

Er tilbake her mandag tenker jeg - dere får kose dere masse mens jeg er borte! Ha en strålende dag, og en strålende uke!!!! [:D]

God tur da lenemor! Kos deg på ferie! Jeg kommer vel ikke til å være like aktiv her selv soden jeg har besøk, men MÅ jo innom å sjekke om det er noe nytt.. [:D]
I dag skal vi ellers ut å spasere litt å vise søstera hvor vi bodde da ho og bodde her oppe.. Har ikke vert her siden ho var 1 1/2 år ho.. [:D]

Hallois lenemor!

Er du i Nittedal de nærmeste dagene? Hva med å få til et møte? Vet jo ikke om du kommer inn på BV noe mer mens du er der, men jeg skal snuse opp nummeret ditt sånn at vi kan få til et treff eller noe...

Vi skal jo møtes Pastella, Nesing, Trine82 og meg i morgen, og som jeg skjønner har du hatt ltt konktakt med nesing....

Ønsker deg god tur nedover, og  håper vi snakkes om ikke lenge!

Klem, M

Huff...idag har eg vore på jobb (i barnehage) merkar eg byrjar å bli sliten..det er odt det er siste jobb-veka. Eg å vil på ferie[:(]

ORIGINAL: *Kine*

Heisann! Har akkurat kommet hjem fra jobb jeg. Er helt utslitt[&:] Merker på kroppen at jeg ikke tåler like mye som før. Jobber full stilling på lageret og blir endel løfting i løpet av en dag... Har nesten alltid vondt i hodet og er helt ferdig når jeg kommer hjem fra jobb om dagene. Ikke mye annet enn hvile som frister meg om ettermiddagene[>:]

skjønner ikke at du klarer! Jeg hadde det også sånn den siste tiden, vondt i hodet hele tiden. Klarte ingenting hjemme. Er såå glad for å være hjemme nå. DU MÅ IKKE LØFTE SÅ MYE! Er ikke bra for deg eller babyen. Du må passe på deg selv og magen, ingen andre vil gjøre det!

Klem

Back
Topp