Tirsdag 11.02

Ja, snart er hvilen over hehehe:-) Men håper energien og formen er tilbake når bebisen er ute da:-)
Ja, måtte le litt før vi stod opp i dag, søte snuppelura vår:rolleyes:
Veeeel, slik som jeg følte det sist var det svææært lite energi i starten etter fødselen :p Men det er kanskje litt annerledes etter ks, kroppen blir kanskje ikke like utmattet på samme måte! :)

Veeeel, slik som jeg følte det sist var det svææært lite energi i starten etter fødselen :p Men det er kanskje litt annerledes etter ks, kroppen blir kanskje ikke like utmattet på samme måte! :)

Hehe, sist gang var det et he...., men håper det blir bedre når det er planlagt ks, for da har man jo ikke utslitt av rier i forkant. Men det er jo en stort inngrep i magen, så det tar mye lenger tid å komme seg etter en slik fødsel, men forhåpentligvis forsvinner bekkenløsningen etterpå, det gjorde den i hvertfall sist:-)

Jeg gikk til Uit, hentet noen bøker, tok en cappuccino og gikk hjem igjen :) Får gjort kjempemasse på dagene jeg :p Fikk hodepine med en gang jeg kom inn der borte, så kom fram til at jeg nok er blitt allergisk mot universitetet og nok må slutte for å unngå anafalastisk sjokk :p

Fint i skogen idag da, traff på denne rypa! ;) :p
ImageUploadedByBV Forum1392121336.062378.jpg

Har fått treningstrusene til Hermine i posten, blir morro å prøve de! Men et par er nok altfor store! men de er veldig søte da :D
ImageUploadedByBV Forum1392121481.878416.jpg

Jeg gikk til Uit, hentet noen bøker, tok en cappuccino og gikk hjem igjen :) Får gjort kjempemasse på dagene jeg :p Fikk hodepine med en gang jeg kom inn der borte, så kom fram til at jeg nok er blitt allergisk mot universitetet og nok må slutte for å unngå anafalastisk sjokk :p

Vis vedlegget 50259

Har fått treningstrusene til Hermine i posten, blir morro å prøve de! Men et par er nok altfor store! men de er veldig søte da :D
Vis vedlegget 50260

Best å komme seg fort ut igjen da ja:-)

For ei fin rype, den er nok ikke så verst å spise:D

Kule truser, håper de funker:-) Jeg venter enda på det babyredet jeg bestilte tidlig januar, håper det kommer innen neste uke nå da.

Best å komme seg fort ut igjen da ja:-)

For ei fin rype, den er nok ikke så verst å spise:D

Kule truser, håper de funker:-) Jeg venter enda på det babyredet jeg bestilte tidlig januar, håper det kommer innen neste uke nå da.
Jeg synes det er så slitsomt å spise rype pga alt haggelet :p
Håper de trusene funker da!

Har du forsøkt å ringe selger og høre om det er ferdig???

Jeg synes det er så slitsomt å spise rype pga alt haggelet :p
Håper de trusene funker da!

Har du forsøkt å ringe selger og høre om det er ferdig???

Ikke ringt henne, men jeg har sendt en del epost. Den siste unnskyldningen nå var at hun har vært syk, og havnet på sykehus, og det kan jo godt hende for alt jeg vet. Sist nå skulle hun sende den sist tirsdag, det er jo en uke siden i dag, så spent på om det ligger hentelapp i postkassa i dag. Det skal jo ikke ta så lang tid med posten. Jeg bestilte av henne 7. januar, så det er rimelig lenge siden nå.

Daaakar :( godt det gikk fort over! :)

Ja, man trenger heldigvis ikke å komme inn til henne, roer seg fort selv, skal straks hente henne i barnehagen nå, når kynneren min har roet seg:D

Håper den mailen når gjennom! De må f.eks. Slutte å ha håndklær til alle barna, de bør tørke hendene med papir. Og vannkopper på badet er også en smittekilde, siden barna kan bytte om på koppene :confused:

Ja det smitter :( her bruker dem papir når dem tørker hendene, og vasker ansiktet med våt klut (ny hver gang) etter måltid..også har dem vannflasker som barna har fått med hjemmefra..de står oppi en boks på hver avdeling, og på minste avdelinga er det de voksne som gir og setter på plass flaskene når barna vil ha vann.. på Emira sin avdeling, kjenner de igjen hver sin flaske selv :)

Jeg var utslitt i flere uker etter fødselen med Emira.. men ikke de to andre ;) kunne reist hjem samme dag :D hehe..

Vis vedlegget 50259

Vis vedlegget 50260

Haha ja kansje det er DET som er problemet? :eek: at du er allergisk for hele greia:P haha..

Så moro å treffe på sånt i skogen da:D hehe.. kjempe søte truser;)

Ja, man trenger heldigvis ikke å komme inn til henne, roer seg fort selv, skal straks hente henne i barnehagen nå, når kynneren min har roet seg:D

Haff! Kynnere:P det er noe dritt! Haha.. håper det gir seg ;) kos deg med snuppa :)

Ikke ringt henne, men jeg har sendt en del epost. Den siste unnskyldningen nå var at hun har vært syk, og havnet på sykehus, og det kan jo godt hende for alt jeg vet. Sist nå skulle hun sende den sist tirsdag, det er jo en uke siden i dag, så spent på om det ligger hentelapp i postkassa i dag. Det skal jo ikke ta så lang tid med posten. Jeg bestilte av henne 7. januar, så det er rimelig lenge siden nå.
Ja, det skulle jo ikke tatt sååå lang tid!!! Håper den kommer snart, ellers får du true med forbrukerombudet ;)

Haha ja kansje det er DET som er problemet? :eek: at du er allergisk for hele greia:P haha..

Så moro å treffe på sånt i skogen da:D hehe.. kjempe søte truser;)
Ja, det må nok være det, bare å slutte med en gang!!! :p

Jeg var utslitt i flere uker etter fødselen med Emira.. men ikke de to andre ;) kunne reist hjem samme dag :D hehe..
Hmh, hørt sånt :p

Jeg har sett en del på One Born every minute de siste dagene, og får skikkelig lyst på en til unge bare for å føde igjen :eek: Jeg må ha glemt hvordan det var, for kan bare huske at det var morro, spennende og et vanvittig herlig adrenalinrush idet hun kom ut!!! :D :p

Ja, det skulle jo ikke tatt sååå lang tid!!! Håper den kommer snart, ellers får du true med forbrukerombudet ;)

Ingen hentelapp i posten i dag heller, kun på bamsen jeg bestilte til lillesøster. Sendte henne en ny epost, men ikke fått svar enda.

Ingen hentelapp i posten i dag heller, kun på bamsen jeg bestilte til lillesøster. Sendte henne en ny epost, men ikke fått svar enda.
Hvor skal dette sendes fra? Virker jo litt useriøst, når det har tatt så lang tid!!!

Hmh, hørt sånt :p

Jeg har sett en del på One Born every minute de siste dagene, og får skikkelig lyst på en til unge bare for å føde igjen :eek: Jeg må ha glemt hvordan det var, for kan bare huske at det var morro, spennende og et vanvittig herlig adrenalinrush idet hun kom ut!!! :D :p

Hahah den har jeg aldri hørt før! Hahah.. men nesten skremmende hvor fort man glemmer smertene! Når jeg lå med rier med Emira, så sa jordmor "eneste gangen du kommer til å huske smertene senere, er neste gang du føder" ;) men jeg husker best hvor god følelse det var momentet ungene var ute! Plutselig var all smerte borte :D

Back
Topp