Veeeel, slik som jeg følte det sist var det svææært lite energi i starten etter fødselenJa, snart er hvilen over heheheMen håper energien og formen er tilbake når bebisen er ute da
Ja, måtte le litt før vi stod opp i dag, søte snuppelura vår![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veeeel, slik som jeg følte det sist var det svææært lite energi i starten etter fødselenJa, snart er hvilen over heheheMen håper energien og formen er tilbake når bebisen er ute da
Ja, måtte le litt før vi stod opp i dag, søte snuppelura vår![]()
Veeeel, slik som jeg følte det sist var det svææært lite energi i starten etter fødselenMen det er kanskje litt annerledes etter ks, kroppen blir kanskje ikke like utmattet på samme måte!
![]()

Jeg gikk til Uit, hentet noen bøker, tok en cappuccino og gikk hjem igjenFår gjort kjempemasse på dagene jeg
Fikk hodepine med en gang jeg kom inn der borte, så kom fram til at jeg nok er blitt allergisk mot universitetet og nok må slutte for å unngå anafalastisk sjokk
Fint i skogen idag da, traff på denne rypa!![]()
Vis vedlegget 50259
Har fått treningstrusene til Hermine i posten, blir morro å prøve de! Men et par er nok altfor store! men de er veldig søte da
Vis vedlegget 50260
Jeg synes det er så slitsomt å spise rype pga alt haggeletBest å komme seg fort ut igjen da ja
For ei fin rype, den er nok ikke så verst å spise
Kule truser, håper de funkerJeg venter enda på det babyredet jeg bestilte tidlig januar, håper det kommer innen neste uke nå da.
Ja, det var sånn skikkelig skrekkfilm hyl![]()
Jeg synes det er så slitsomt å spise rype pga alt haggelet
Håper de trusene funker da!
Har du forsøkt å ringe selger og høre om det er ferdig???
Daaakargodt det gikk fort over!
![]()
Håper den mailen når gjennom! De må f.eks. Slutte å ha håndklær til alle barna, de bør tørke hendene med papir. Og vannkopper på badet er også en smittekilde, siden barna kan bytte om på koppene![]()
Veeeel, slik som jeg følte det sist var det svææært lite energi i starten etter fødselenMen det er kanskje litt annerledes etter ks, kroppen blir kanskje ikke like utmattet på samme måte!
![]()
Jeg gikk til Uit, hentet noen bøker, tok en cappuccino og gikk hjem igjenFår gjort kjempemasse på dagene jeg
Fikk hodepine med en gang jeg kom inn der borte, så kom fram til at jeg nok er blitt allergisk mot universitetet og nok må slutte for å unngå anafalastisk sjokk
![]()
Fint i skogen idag da, traff på denne rypa!![]()
![]()
Vis vedlegget 50259
Har fått treningstrusene til Hermine i posten, blir morro å prøve de! Men et par er nok altfor store! men de er veldig søte da
Vis vedlegget 50260
Ja, man trenger heldigvis ikke å komme inn til henne, roer seg fort selv, skal straks hente henne i barnehagen nå, når kynneren min har roet seg![]()
Ja, det skulle jo ikke tatt sååå lang tid!!! Håper den kommer snart, ellers får du true med forbrukerombudetIkke ringt henne, men jeg har sendt en del epost. Den siste unnskyldningen nå var at hun har vært syk, og havnet på sykehus, og det kan jo godt hende for alt jeg vet. Sist nå skulle hun sende den sist tirsdag, det er jo en uke siden i dag, så spent på om det ligger hentelapp i postkassa i dag. Det skal jo ikke ta så lang tid med posten. Jeg bestilte av henne 7. januar, så det er rimelig lenge siden nå.
Ja, det må nok være det, bare å slutte med en gang!!!Haha ja kansje det er DET som er problemet?at du er allergisk for hele greia
haha..
Så moro å treffe på sånt i skogen dahehe.. kjempe søte truser
![]()
Hmh, hørt såntJeg var utslitt i flere uker etter fødselen med Emira.. men ikke de to andrekunne reist hjem samme dag
hehe..
Ja, det skulle jo ikke tatt sååå lang tid!!! Håper den kommer snart, ellers får du true med forbrukerombudet![]()
Hvor skal dette sendes fra? Virker jo litt useriøst, når det har tatt så lang tid!!!Ingen hentelapp i posten i dag heller, kun på bamsen jeg bestilte til lillesøster. Sendte henne en ny epost, men ikke fått svar enda.
Ja, det må nok være det, bare å slutte med en gang!!!![]()
Hmh, hørt sånt
Jeg har sett en del på One Born every minute de siste dagene, og får skikkelig lyst på en til unge bare for å føde igjenJeg må ha glemt hvordan det var, for kan bare huske at det var morro, spennende og et vanvittig herlig adrenalinrush idet hun kom ut!!!
![]()
![]()
Hvor skal dette sendes fra? Virker jo litt useriøst, når det har tatt så lang tid!!!