Tirsdag 06. juli

Minerva

Forumet er livet
VIP
Da var det vel min tur å starte skravlingsen. [;)]
Forsov oss litt i dag, til tross for to vekkerklokker - var skikkelig trøtt i trynet begge to.
Kom oss til slutt avgårde og leverte en litt småsløv godgutt i barnehagen en time senere enn vanlig, før jeg stresset avgårde til jobb.
Hentet jo "sykt barn" i går, men han hadde ikke feber (bedømte jeg med hånden) og etter at han la noen steinharde kjempekabler tenkte jeg at formen sikkert var bedre. Så da tester vi i dag, så får de heller ringe meg. Barnehagen (de få som er der, de har slått sammen to barnehager og var bare en håndfull der i dag) skulle på tur til politistasjonen, så jeg er glad han får vært med. [:)]

Ellers ingen planer i dag annet enn å få stelt littegrann hjemme. Jr. er jo bare hjemme to dager i denne slengen før han skal tilbake til pappa for to dager til, så regner med møbelshopping onsdag eller torsdag når jeg har fri. [:)]

Håpe han er frisk Minerva [:D]

Kl 07 i dag morgens kom Aleksander snikende opp i senga vår. Han har blitt flink til å hviske også, sann at ikke lillebroren våkner. [:D] (når han vil vel og merke)
Ellers går det i male-prosjekter om dagen....blir aldri helt ferdig. Og så liten tid man har med en liten snupp som bare sover små-lurer.
Nå er det vel maks to dager til før verandaen er helt ferdig også (bortsett fra kanskje trappen) - det blir så deilig! Aleksander står og verker etter å kunne gå ut der, men uten rekkverk så er det litt risky kan man si...

Får håpe han holder seg frisk og rask minerva.

Så deilig med ny veranda lindus.Det gjør huset på en måte så mye større [:)].Håpe dere blir ferdig som planlagt.

I dag skal vi ta det helt med ro.Jeg hold på i hagen etter at gjestene hadde gått i går og ble ikke ferdig før 22:30,phu.
Ble nesten spist opp av myggen [:@].
Skal si jeg har vond i ryggen i dag.Så det eneste jeg har gjort i dag,er å vaske og fylle opp nytt vann i bassenget til eirik.
Det er ingen ting som er bedre,en å avkjøle en alt for varm gutt etter barnehagen [:D].

Middagen i dag bli take away.

Back
Topp