Tirsd. 14.januar

Lilla-87

Forumet er livet
GOD morgen!:)
Vi sov hele natten, fra kl.19-07.47. Jeg skjønte ingenting når jeg våkna og så på klokka. :D O strålande dag!!

I dag er det fint lite som skjer her. Jeg skal snart ha forelesning og får utlevert ei ny oppgave.
Fysiotimen i går gikk forresten fint, så nå skal vi ikke dit mer.:) Nesten litt vemodig, for terapeuten vår har vært helt super med oss og tatt oss på alvor gjennom hele forløpet.Jenny ble så glad for å se henne igjen, så hun hyla og skapte seg, og det gikk ikke mange minutter før hun stabba bort til dama, la armene rundt halsen hennes og ga en kos. ♡ Aaaw!!!

Ønsker dere alle en fin dag!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi sov hele natten, fra kl.19-07.47. Jeg skjønte ingenting når jeg våkna og så på klokka. :D O strålande dag!!

I dag er det fint lite som skjer her. Jeg skal snart ha forelesning og får utlevert ei ny oppgave.
Fysiotimen i går gikk forresten fint, så nå skal vi ikke dit mer.:) Nesten litt vemodig, for terapeuten vår har vært helt super med oss og tatt oss på alvor gjennom hele forløpet.Jenny ble så glad for å se henne igjen, så hun hyla og skapte seg, og det gikk ikke mange minutter før hun stabba bort til dama, la armene rundt halsen hennes og ga en kos. ♡ Aaaw!!!

Aaaaw så søt Jenny er da:D

Og så god natt dere har hatt!:) man skjønner fint lite når man våkner sånn :P

Så fint at hun ikke trenger fysio mer:-) Deilig å kunne sove lenge av og til:-)

Herlig natt da! :)

Så bra at dere er ferdig med fysio da! Men skjønner at det er litt vemodig, for dere har so sett en utrolig fremgang og fått masse tips. Jeg også er litt slik når "epoker" avsluttes ;-p vi er rare vi ;)

Søte Jenny som ga dama en kos <3 smelta sikkert snøen på utsida av vinduet <3

God morgen :-)
Deilig for dere med en god natt... Jenny ee nok et lite sjarmtroll kan jeg tenke meg :)

Nok en urolig natt her. For 5 dag. Hun sovner fort,men våkner i 23-00 tiden,og nekter å ta vannflasken eller å sove i sengen sin. Bare skriker!
Måtte ta hun i min seng.. og da sov hun godt til rundt 4-5,deretter urolig igjen.
Wael våknet 3.30 og 4,så måtte ta han inn sammen med oss.... sliten altså...
Men men,sånn er det noen ganger:-)

Her snør det sidelengs,så tror vi blir inne idag. MÅ egentlig på butikken,men er 9-,så litt tiltak . .

Hva er planen deres da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1389688269075.jpg
    1389688269075.jpg
    39,8 KB · Visninger: 17
God morgen:-)

Nasse har begynt å å våkne tidlig igjen, denne gangen var det halv seks, men hun fikk ikke komme opp før klokken var seks.
Jeg la meg litt igjen etter de hadde dratt i barnehagen, og nå skal jeg snart en tur til sykehuset for å snakke med jordmor igjen. Denne gangen skal mannen bli med meg.

Det blir kanskje besøk av ei gammel venninne + barn etterpå, det blir kos:-)

Hellu! :)

Lilla: Så deilig med slike netter!!! :D Også så tillittsfull som lille Jenny er da, herlig! Det er jo helt supert at dere ikke trenger mer fysio, det betyr at jenta er akkurat der hun skal være fysisk :)

Hermine sov fra 19-07, deilig! Fikk såklart mme kl 05.30, men det teller vi ikke som oppvåkning :P ;) ...hadde bare jeg hatt vett til å legge meg i tide, så kanskje jeg også ville vært uthvilt :rolleyes: menmen! :p
Er ganske stolt over at fra vi sto opp 07.08 gikk det nøyktig en time før vi var utav døra, stelt begge to, smurt matpakker, drukket kaffe, sett Timmy og ennå alt med ro i kroppen :D Vi var i bhg hele 8 minutter FØR frokost, OG jeg måtte vente 10 min på bussen før den kom (i rute) :eek: Så her begynner ENDELIG hverdagsrutinene å falle på plass ;) Hva som hjalp? Planlegging kvelden før!!! :p ;)

I går bestilte vi feriereise, vi skal reise hit den 28.jun:
http://www.apollo.no/reiser/europa/hellas/kreta/rethymnon-by/hotell/atlantis-beach
tror 14 dager der kommer til å bli helt ok etter ferdigstilt mastergrad!!! :D :D :D

God tirsdag dere! :)

God morgen!

Her sov vi godt tror jeg. Jeg våkna på sofaen kl 03.00 og tusla meg ned i senga ihvertfall. Ikke lurt å bare skulle se noe ferdig før jeg la meg ;-p Våkna ihvertfall 07.30 og da hadde sambo og Simone stått opp :)

Simone ville ikke i bhg i går, og gråt og gråt. Farmora, som jobber i bhg, foreslo å la hun spise frokost hjemme i dag, og det hjalp. Hun sprellet ivrig i vei i dag og kunne ikke vente med å leke :) så det spørst om vi må spise frokost hjemme helst. Det er liksom for kort tid å gi noe frukt eller noe mellom flaska og frokosten også. Hun slekter nok på mamman sin og blir veldig påvirket av blodsukkeret ;-p

I dag skal vi ikke gjøre så mye. Bare slappa av og vaske litt klær. Sambo skal kanskje på biltema en tur. I går sleit jeg meg ut på shopping (nødvendig shopping selvfølgelig...tihi..), møte med nav og så begynnte jeg å vaske to kjøkkenskuffer og lage middag. Endte med st jeg måtte gå å legge meg på senga og gikk glipp av å leke med Simone. Det skal jeh unngå i dag!

God morgen :)
Deilig for dere med en god natt... Jenny ee nok et lite sjarmtroll kan jeg tenke meg :)

Nok en urolig natt her. For 5 dag. Hun sovner fort,men våkner i 23-00 tiden,og nekter å ta vannflasken eller å sove i sengen sin. Bare skriker!
Måtte ta hun i min seng.. og da sov hun godt til rundt 4-5,deretter urolig igjen.
Men men,sånn er det noen ganger:)

Her snør det sidelengs,så tror vi blir inne idag. MÅ egentlig på butikken,men er 9-,så litt tiltak . .

Hva er planen deres da? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
søte Mina! :)

Æsj, så kjipe netter dere har :( Det må jo være noe som plager henne! Kan det være at hun er tett, øreverk eller noe sånt? :confused:

Åååh, så søøøt Jenny er<3
Deilig med en god natts søvn;)

God morgen!

Her sov vi godt tror jeg. Jeg våkna på sofaen kl 03.00 og tusla meg ned i senga ihvertfall. Ikke lurt å bare skulle se noe ferdig før jeg la meg ;-p Våkna ihvertfall 07.30 og da hadde sambo og Simone stått opp :)

Simone ville ikke i bhg i går, og gråt og gråt. Farmora, som jobber i bhg, foreslo å la hun spise frokost hjemme i dag, og det hjalp. Hun sprellet ivrig i vei i dag og kunne ikke vente med å leke :) så det spørst om vi må spise frokost hjemme helst. Det er liksom for kort tid å gi noe frukt eller noe mellom flaska og frokosten også. Hun slekter nok på mamman sin og blir veldig påvirket av blodsukkeret ;-p

I dag skal vi ikke gjøre så mye. Bare slappa av og vaske litt klær. Sambo skal kanskje på biltema en tur. I går sleit jeg meg ut på shopping (nødvendig shopping selvfølgelig...tihi..), møte med nav og så begynnte jeg å vaske to kjøkkenskuffer og lage middag. Endte med st jeg måtte gå å legge meg på senga og gikk glipp av å leke med Simone. Det skal jeh unngå i dag!
Høres lurt ut med litt mat hjemme før bhg, sålenge du har tid og mulighet til å ha henne hjemme om morran ;)
Men så koselig at farmor jobber i bhg da, så har hun noen kjente der :) Hermine spør etter "miggag" (mat) med en gang hun våkner om morran, så som regel så får hun litt brød eller noe sånt i hånda mens jeg smører matpakker og sånt ;)

Huff, husk å hvile deg masse mens Simone er i bhg, så er du opplagt når hun er hjemme!!! ;) Gjelder nok alle gravide det tror jeg! ;) :P

God morgen:)

Nasse har begynt å å våkne tidlig igjen, denne gangen var det halv seks, men hun fikk ikke komme opp før klokken var seks.
Jeg la meg litt igjen etter de hadde dratt i barnehagen, og nå skal jeg snart en tur til sykehuset for å snakke med jordmor igjen. Denne gangen skal mannen bli med meg.

Det blir kanskje besøk av ei gammel venninne + barn etterpå, det blir kos:)
blir spennende å høre hva de sier på sykehuset! Lykke til! :)

Trykte på send for tidlig jeg ;-p

Las noe et sted om cøliaki og testing...husker ikke hvem av dere som snakket om det...men da jeg fikk vite at jeg har laktoseintoleranse, så tok de en cøliakitest fordi at ofte så har de med cøliaki laktoseintoleranse og omvendt visstnok. Men den testen var en blodprøve. Men den tok de med legen. Var på medi3 i Ålesund. Privat legekontor som jeg brukte før jeg somla meg til fastlege. Skal dere ta annen test? Bare nysgjerrig jeg altså..siden jeg kom på at jeg ble testet for det..

Mornings;)
Jeg er ikke blid idag for og si det sånn!:( Pottesur og trøøøøtt! Emmeth sover lite og gjort det i en del mnder!
Jeg er LEI av nattevåk og en unge som ikke vil falle til ro og SOVE på natta. Han sovna endelig kl halv 5 idag tidlig, men sambo sto opp halv 6, så han og Neline vekte selvsagt Emmeth, ikke med vilje, da, men går jo ann og være LITT stille i det minste... GAAAAH!
Så Emmeth er lagt for luren sin og nekter og sove, men jeg lar han ligge litt altså!
Han er blitt litt snørrete, så er vel forkjølelse på gang*kremt*
Jeg skal legge meg på sofaen og slappe av litt:)
Det snør som bare det og er -9 ute:D Kunne ikke blitt bedre. Skal ut og kose og i den friske lufta litt seinere:)

Ha en fin dag alle sammen:)

blir spennende å høre hva de sier på sykehuset! Lykke til! :)

Takk:-) Noen avgjørelse fra sykehuset blir uansett ikke tatt i dag, må nok snakke med gynekolog også.

Høres lurt ut med litt mat hjemme før bhg, sålenge du har tid og mulighet til å ha henne hjemme om morran ;)
Men så koselig at farmor jobber i bhg da, så har hun noen kjente der :) Hermine spør etter "miggag" (mat) med en gang hun våkner om morran, så som regel så får hun litt brød eller noe sånt i hånda mens jeg smører matpakker og sånt ;)

Huff, husk å hvile deg masse mens Simone er i bhg, så er du opplagt når hun er hjemme!!! ;) Gjelder nok alle gravide det tror jeg! ;) :P

Ja det er litt koselig å spise sammen også :) får nyte det nå for senere blir det å rekke jobb og slt mulig :) Farmora jobber i en annen bhg men har mange gode tips :)

Søte Hermine <3 synst hun er så flink å snakke jeg! Tydelig at hun har interesse for språk! :)

Virker litt kjekt å sende med matpakke slik dere gjør for da kan dere lage noe hun har ekstra lyst på innimellom :) men det er litt deilig at vi slipper å tenke på det på en måte. De får frukt og yoghurt også heldigvis og ikke bare brødmat. Torsdager lager de varmmat. Forrige torsdag var det grove vaffler visstnok :)

Sikkert ikke dumt med en liten bit før man drar avgårde! Jeg har lyst å slutte med morgenmelka på flaske og at hun heller skal drikke av kopp til frokosten, men vi sliter med å få hun til det altså..da føler jeg at det hadde vært enklere med en liten snack før bhg og frokost der evt frokost med melk hjemme. Tenker litt på at det ikke er superbra med flaske når tennene er komt...men det går seg vel til etter hvert som vi øver!

Uff ja...glemmer at jeg er gravid innimellom. Har masse kynnere om jeg blir sliten og da er det eneste som hjelper å hvile. Sist hadde jeg mye av de også. Men skal skjerpe meg og ta mer hensyn de siste ukene, for det er mye kjekkere å leke med Simone enn å ligge å slappe av! ;-p

Mornings;)
Jeg er ikke blid idag for og si det sånn!:( Pottesur og trøøøøtt! Emmeth sover lite og gjort det i en del mnder!
Jeg er LEI av nattevåk og en unge som ikke vil falle til ro og SOVE på natta. Han sovna endelig kl halv 5 idag tidlig, men sambo sto opp halv 6, så han og Neline vekte selvsagt Emmeth, ikke med vilje, da, men går jo ann og være LITT stille i det minste... GAAAAH!
Så Emmeth er lagt for luren sin og nekter og sove, men jeg lar han ligge litt altså!
Han er blitt litt snørrete, så er vel forkjølelse på gang*kremt*
Jeg skal legge meg på sofaen og slappe av litt:)
Det snør som bare det og er -9 ute:D Kunne ikke blitt bedre. Skal ut og kose og i den friske lufta litt seinere:)

Ha en fin dag alle sammen:)

Uff uff for en natt på dere ;( håper du får slappe av litt nå mens Emmeth sover! Håper dere finner ut av hva som plager han. Ikke kjekt hverken for han eller dere.

Må kose dere ute i snøen i dag! :) her er også snø og bare minus 1 :) er forkjøla, så tror ikke jeg skal ut i dag, men sambo snakker om å teste akebrettet sammen med Simone senere :)

God morgen :-)

Men men,sånn er det noen ganger:-)

Hva er planen deres da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Brr!! -9 gjør handling til et tiltak ja! Er noe annet om man skal ut å leke for da kler man på seg for å være lenger ute, ikke bare for å gå ut og inn ;)

Slitsomt når begge våkner da. Men det er kanskje fort gjort når man har flere barn at de hører hverandre. Håper neste natt blir bedre! :)

God morgen:-)

Det blir kanskje besøk av ei gammel venninne + barn etterpå, det blir kos:-)

Lykke til i dag! :) håper du får en feeling på hva som skjer og ikke må gå å lure så lenge :)

Hellu! :)

Lilla: Så deilig med slike netter!!! :D Også så tillittsfull som lille Jenny er da, herlig! Det er jo helt supert at dere ikke trenger mer fysio, det betyr at jenta er akkurat der hun skal være fysisk :)

Hermine sov fra 19-07, deilig! Fikk såklart mme kl 05.30, men det teller vi ikke som oppvåkning :P ;) ...hadde bare jeg hatt vett til å legge meg i tide, så kanskje jeg også ville vært uthvilt :rolleyes: menmen! :p
Er ganske stolt over at fra vi sto opp 07.08 gikk det nøyktig en time før vi var utav døra, stelt begge to, smurt matpakker, drukket kaffe, sett Timmy og ennå alt med ro i kroppen :D Vi var i bhg hele 8 minutter FØR frokost, OG jeg måtte vente 10 min på bussen før den kom (i rute) :eek: Så her begynner ENDELIG hverdagsrutinene å falle på plass ;) Hva som hjalp? Planlegging kvelden før!!! :p ;)

I går bestilte vi feriereise, vi skal reise hit den 28.jun:
http://www.apollo.no/reiser/europa/hellas/kreta/rethymnon-by/hotell/atlantis-beach
tror 14 dager der kommer til å bli helt ok etter ferdigstilt mastergrad!!! :D :D :D

God tirsdag dere! :)

Skal si dere fikk gjort mye uten stress på en liten time! :) imponert :) deilig når rutine er på plass :)

Den plassen og hotellet dere skal til ser kjempebra ut! :) tror dere kommer til å storkose dere jeg! Så gøy å ha bestillt nå når det er kaldt og surt å ha noe å se frem til! :)

Back
Topp