Tirnanog

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
Ella's kitchen kommer vel ifra england ikke sant? Står så på pakkene iallefall.. Hva koster de hos deg?

Vi er to som lurer på om det ville vært noe å spare på å kjøpe de ifra england..[8|]

De koster 16- 18 kr for the red, green, purple and yellow one. De andre er jeg usikker på

*edit*.. og ble navnet ditt rett denne gangen tro?

Mener å huske det er ca lik pris for den store rød med bare jordbær og eple, og den store oransje med fersken (?) og. (norsk pris altså)

Tirnanog ja [:D] Hehe, er ikke alle som har tunga rett i munnen når det staves [;)]
Skal på butikken imorgen tidlig så skal sjekke da! Oppdaget at vi har TO bleier igjen!!!! [:D][:D][:D] Men er ikke lange spaserturen da, og været er jo fint!

Glemte å si at JA, Ella's kitchen er engelsk. Vi har ikke kjøpt de produktene før... så har ikke peiling på hva du snakker om (har hør og sett merket da), men skal nok finne prisene til deg [:)]

lov å dytte litt på denne? regner med du har vært på butikken?

Hodet under armen, og armen i bind! Jeg var jo på butikke, kikket på prisene men glemte å svare [8|]

5 i en pakke koster £3.25 (varierer kanskje noe alt ettersom hvilken kjede du kjøper fra. Jeg handler på Sainsbury)
1 løs koster 0.99p (ett øre fra £1)
www.xe.com kan du regne om fra engelske til norske kroner [:)]

Her er en liten oversikt:
http://www.sainsburys.co.uk/groceries/frameset/redirect.jsp;GROSESSIONID=MCkQnqcfgdWsYMyJ5RBrjzc7PcH8JyTVS6J5Z5DjQcKPNbvdGsR0!-557303927!-550610401?bmForm=deep_link_groceries_search_javascript&bmFormID=1279403248153&bmUID=1279403248153

Kanskje du får det billigere dersom du kjøper rett fra produsent?

Back
Topp