TipsTips ( black Friday)

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
http://beibibeibi.no/ har halvpris på alt sammen i butikken ... Dog er massse utsolgt allerede dessverrre :/ men jeg fikk bestilt en bachalo lue .. tror det er det de heter de luene med halsog en sparkedress for lillelam i det minste :p ikke i helt den fargen jeg ville ha men jaja ;)

iPad mini 1500 Kr på lefdal

Apotek 1 har tilbud på varer også :) flasker og brystpumpe

Bacalaolue? Du mener kanskje balaclava?;) Hehe
Jeg er sikkert den eneste som ikke utnytter black friday-tilbudene, men jeg er så forferdelig dårlig på sånt. Greier sjelden å shoppe ting på salg. Burde sikkert kjøpt både babyseng, -klær og tripp trapp-stol i dag, men er for treg i avtrekkeren, og lider av beslutningsvegring:p

Bacalaolue? Du mener kanskje balaclava?;) Hehe
Jeg er sikkert den eneste som ikke utnytter black friday-tilbudene, men jeg er så forferdelig dårlig på sånt. Greier sjelden å shoppe ting på salg. Burde sikkert kjøpt både babyseng, -klær og tripp trapp-stol i dag, men er for treg i avtrekkeren, og lider av beslutningsvegring:p
Haha ja nettopp :P om det er sånn med lue med som går over halsen hehe ;) jeg har ikke handla noe mer enda hadde lyst å kjøpe bilstol te babyen og vognpose men orka ikke leite :P

Last edited:
Back
Topp