Tipsetråd

Nei, men handler du med MasterCard fra DNB hos babybanden så skal du få 10% på alt. Jeg har ikke prøvd det selv, men det står ingeting på DNB sine sider at Stokke eller andre merker er unntatt dette tilbudet. Litt risk å satse på dette likevel:confused:

Okey...
Tror vi venter uansett ... litt tidlig enda .. pluss at jeg har så lyst å vite skjønnet før jeg begynner med 'stor'shopping :happy:men 10% er bra det på
mange tusenlapper ...

Okey...
Tror vi venter uansett ... litt tidlig enda .. pluss at jeg har så lyst å vite skjønnet før jeg begynner med 'stor'shopping :happy:men 10% er bra det på
mange tusenlapper ...

Det skjønner jeg godt! Rabatten er fast, men det er ikke alltid like aktuelt å anskaffe seg et MasterCard heller!

25% rabatt på bbhugme på barnashus nå om en er medlem i kundeklubben :)

Vi skal flytte inn i helt nytt hus rett etter oul, så får vente med innkjøp til da, men herregud som jeg gleder meg og kom over denne amerikanske siden her om dagen: www.tenbazaars.com og fant så mye billig og fint

Fra torsdag til lørdag denne uken får man 20% rabatt hos Babybanden om man handler med DnB Mastercard. Dette kommer oppå andre tilbud :)
Vi skal bestille vogn da, for det blir jo en god slump i rabatt :)

Fra torsdag til lørdag denne uken får man 20% rabatt hos Babybanden om man handler med DnB Mastercard. Dette kommer oppå andre tilbud :)
Vi skal bestille vogn da, for det blir jo en god slump i rabatt :)

Takk for tips!! Da blir det nok vognkjøp her også. Hvor leste du dette?[emoji16]
Og noe helt annet, velger dere lufthjul eller punkteringsfrie?[emoji848][emoji848]

Mannen min fikk det på nyhetsbrev fra DnB :D
Men står også her: https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html?sms=c01

Bare punkteringsfrie til den vogna vi vil ha. Hadde vel gått for lufthjul om jeg kunne, men de virket veldig greie altså :) Dere?

Ååå! Jeg har DNB jeg også, men ikke fått Mail! Så glad du tipset om det, da jeg har hørt at Stokke aldri kommer på tilbud sånn ellers.

Jeg vet ikke, er så usikker! Leser så mye forskjellige erfaringer rundt det! Har kommet over flere tråder hvor det blir anbefalt punkteringsfrie til Stokke hvertfall..! Får gjøre litt research frem til helgen før bestilling [emoji39]

Ååå! Jeg har DNB jeg også, men ikke fått Mail! Så glad du tipset om det, da jeg har hørt at Stokke aldri kommer på tilbud sånn ellers.

Jeg vet ikke, er så usikker! Leser så mye forskjellige erfaringer rundt det! Har kommet over flere tråder hvor det blir anbefalt punkteringsfrie til Stokke hvertfall..! Får gjøre litt research frem til helgen før bestilling [emoji39]

Har lest det samme om stokke og det gjelder jo både vogn og møbler!
Tenker vi kjøper stokke stellebord samtidig, så vi får tilbud på det også ;) Kortet kommer å bli varmt :p

Firdelen med punkteringsfrie er jo at man slipper hull og lapping i alle fall :D

Har lest det samme om stokke og det gjelder jo både vogn og møbler!
Tenker vi kjøper stokke stellebord samtidig, så vi får tilbud på det også ;) Kortet kommer å bli varmt :p

Firdelen med punkteringsfrie er jo at man slipper hull og lapping i alle fall :D

Haha ja, samme her [emoji91][emoji23]
Mamma og pappa som skal betale vognen da. Så ble glad på dems vegne for at de får 20% avslag! [emoji85][emoji85]

Haha ja, samme her [emoji91][emoji23]
Mamma og pappa som skal betale vognen da. Så ble glad på dems vegne for at de får 20% avslag! [emoji85][emoji85]

Her kjøper svigers vogn, så samme her, glad på dems vegne at det blir rundt 3000 å spare :D

Ånei!! Har ikke DnB jeg, men skal ha en del Stokke, så kunne spart en del der [emoji31]

venners vennefest på barnashus på nett og i butikk med 20% i for medlemmer i dag (utenom bestemte varer)
og babybanden har 20% på alle barneklær med Rabattkode: klar20.

Knerten og karoline har -40% på flere plagg nå (name it osv).
Ellers kan du kan få -30% på alle klær 0-9 mnd, send en mail med termindato så får de 100 første rabattkode :)

DnB gir 20 % på babybanden alle varer ved bruk av DNBs MasterCard i perioden 21-23 september, altså nå i helgen. Gjelder butikken i Oslo, Kristiansand og nettbutikken.

Back
Topp