Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har forelska meg i Stokke
Blir hvertfall Stokke mini ( sprinkelseng med hjul ) og Stokke Trailz barnevogn
Men tror jeg venter med å kjøpe inn til jeg begynner å få mage
Gleder meg til alt [emoji173]
Så utrolig bra trådWiii, gleder meg så utrolig mye til å kjøpe inn jeg også [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Venter til etter oul hvertfall.
Når vogna kommer i hus, tror jeg nesten den må stå i stua så jeg kan se på den hver dag[emoji23][emoji23] Derfor bør det ikke være for lenge til fødsel før den kommer i hus, for da blir jeg nok enda mer utålmodig. Skal ha Bugaboo buffalo, det er det eneste av utstyr som er helt bestemt.
På ellos har de 30% på den dyreste varen + fri frakt ved bruk av rabattkoden 355449.
Jeg brukte den på doomoo ammepute str L! Den ser såå god ut å sove med, itillegg er den ifølge en venninne GULL verdt når baby kommer til verden. Kostet 948, fikk den da for kr 664. Har sett at andre selger samme puten i str L til mellom 5-600kr brukt. [emoji1303][emoji1376]
Har forelska meg i Stokke
Blir hvertfall Stokke mini ( sprinkelseng med hjul ) og Stokke Trailz barnevogn
Men tror jeg venter med å kjøpe inn til jeg begynner å få mage
Gleder meg til alt [emoji173]
Ja, de har jo såå mye bra ( litt dyrt .. men pytt det får gå ) eneste barnevogna som er sånn ganske grei i pris .. på lik linje med andre barnevogner ??Her blir også det neste Stokke [emoji85] Har forelska meg helt i det meste der egentlig [emoji23]
Åååh så deilig [emoji2] har egentlig bestemt meg for bbhugme jeg, men den hadde de ikke på ellos [emoji30]
Åååh så deilig [emoji2] har egentlig bestemt meg for bbhugme jeg, men den hadde de ikke på ellos [emoji30]
Bbhugme er på tilbud på babybanden til 1 119kr nå. Fri frakt og rask levering. Bestilte den på fredag og fikk den mandag ettermiddag [emoji1303] jeg sliter med bekkenet etter førstemann og det har allerede begynt å krangle igjen (7+3). Prøvde den på sofaen etter jentungen var i seng, lå så komfortabelt at jeg sovnet som en stein! Og dro den med meg i seng til leggetid. Mulig derfor jeg våknet nå (03.40)[emoji848][emoji23]
Typisk !! Aldri StokkeBarnas Hus har 25% på alle vogner og triller unntatt Stokke!
Typisk !! Aldri Stokke