Tipsetråd

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Tenkte vi kanskje kunne ha en tråd hvor vi kan tipse hverandre om knalltilbud på ting som trengs til den lille :)
Shoot!
 
Vi kommer til å handle inn jevnlig ettersom ting er på tilbud [emoji28] Jeg personlig ser ingen grunn til å vente, når vi kan spare mye penger på å kjøpe etterhvert som knalltilbudene kommer [emoji4] Noen som allerede har bestemt seg for hva dere vil ha? Jeg har siklet og lest i hele prøveperioden, så tror jeg nesten har hele listen klar [emoji13]
 
På ellos har de 30% på den dyreste varen + fri frakt ved bruk av rabattkoden 355449.
Jeg brukte den på doomoo ammepute str L! Den ser såå god ut å sove med, itillegg er den ifølge en venninne GULL verdt når baby kommer til verden. Kostet 948, fikk den da for kr 664. Har sett at andre selger samme puten i str L til mellom 5-600kr brukt. [emoji1303][emoji1376]
 
Har forelska meg i Stokke
Blir hvertfall Stokke mini ( sprinkelseng med hjul ) og Stokke Trailz barnevogn

Men tror jeg venter med å kjøpe inn til jeg begynner å få mage
Gleder meg til alt ❤
 
Har forelska meg i Stokke
Blir hvertfall Stokke mini ( sprinkelseng med hjul ) og Stokke Trailz barnevogn

Men tror jeg venter med å kjøpe inn til jeg begynner å få mage
Gleder meg til alt [emoji173]

Wiii, gleder meg så utrolig mye til å kjøpe inn jeg også [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Venter til etter oul hvertfall.
Når vogna kommer i hus, tror jeg nesten den må stå i stua så jeg kan se på den hver dag[emoji23][emoji23] Derfor bør det ikke være for lenge til fødsel før den kommer i hus, for da blir jeg nok enda mer utålmodig. Skal ha Bugaboo buffalo, det er det eneste av utstyr som er helt bestemt.
 
Wiii, gleder meg så utrolig mye til å kjøpe inn jeg også [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Venter til etter oul hvertfall.
Når vogna kommer i hus, tror jeg nesten den må stå i stua så jeg kan se på den hver dag[emoji23][emoji23] Derfor bør det ikke være for lenge til fødsel før den kommer i hus, for da blir jeg nok enda mer utålmodig. Skal ha Bugaboo buffalo, det er det eneste av utstyr som er helt bestemt.
Så utrolig bra tråd
Måtte sjekke ut barnevogna .. ( bugaboo buffalo) den var jo super fin , søt og nett .. noe lik Stokke

Gleder meg såå utrolig masse ❤
Babyrommet er helt nyoppusset ( mannen pusset opp det fra bunn av her i våres ) eneste som står igjen er noen lister og nedvask
Tenk å begynne å kjøpe inn , skru sammen , innrede åååå som jeg gleder meg ❤

Følger ei side på Instagram .. den må dere sjekke ut jenter ... Wallebeck baby&chlid
De har sååå mye fint ( litt dyrt ... nei .. ganske dyrt .. men er jo lov å drømme seg bort da , spesielt i den ammestolen di har )
 
På ellos har de 30% på den dyreste varen + fri frakt ved bruk av rabattkoden 355449.
Jeg brukte den på doomoo ammepute str L! Den ser såå god ut å sove med, itillegg er den ifølge en venninne GULL verdt når baby kommer til verden. Kostet 948, fikk den da for kr 664. Har sett at andre selger samme puten i str L til mellom 5-600kr brukt. [emoji1303][emoji1376]

Åååh så deilig [emoji2] har egentlig bestemt meg for bbhugme jeg, men den hadde de ikke på ellos [emoji30]
 
Har forelska meg i Stokke
Blir hvertfall Stokke mini ( sprinkelseng med hjul ) og Stokke Trailz barnevogn

Men tror jeg venter med å kjøpe inn til jeg begynner å få mage
Gleder meg til alt [emoji173]

Her blir også det neste Stokke [emoji85] Har forelska meg helt i det meste der egentlig [emoji23]
 
Her blir også det neste Stokke [emoji85] Har forelska meg helt i det meste der egentlig [emoji23]
Ja, de har jo såå mye bra ( litt dyrt .. men pytt det får gå ) eneste barnevogna som er sånn ganske grei i pris .. på lik linje med andre barnevogner ??
 
Åååh så deilig [emoji2] har egentlig bestemt meg for bbhugme jeg, men den hadde de ikke på ellos [emoji30]

Bbhugme er på tilbud på babybanden til 1 119kr nå. Fri frakt og rask levering. Bestilte den på fredag og fikk den mandag ettermiddag [emoji1303] jeg sliter med bekkenet etter førstemann og det har allerede begynt å krangle igjen (7+3). Prøvde den på sofaen etter jentungen var i seng, lå så komfortabelt at jeg sovnet som en stein! Og dro den med meg i seng til leggetid. Mulig derfor jeg våknet nå (03.40)[emoji848][emoji23]
 
Jeg har også bestemt meg for Stokke trailz:) Tror det blir marineblå. Har guttefølelse, og synes den var så fin. Viste mannen prisen for at han skal begynne å venne seg til den:p

Vurderte å dra innom Barnas hus og kjøpe en bitteliten ullpysj, siden nesten alt er på 50%, men venter til i morgen etter tidlig UL:)
 
Bbhugme er på tilbud på babybanden til 1 119kr nå. Fri frakt og rask levering. Bestilte den på fredag og fikk den mandag ettermiddag [emoji1303] jeg sliter med bekkenet etter førstemann og det har allerede begynt å krangle igjen (7+3). Prøvde den på sofaen etter jentungen var i seng, lå så komfortabelt at jeg sovnet som en stein! Og dro den med meg i seng til leggetid. Mulig derfor jeg våknet nå (03.40)[emoji848][emoji23]

Oooooh!! Håper jeg får overtalt samboer til å få kjøpe den
 
Barnas Hus har 25% på alle vogner og triller unntatt Stokke!
 
Ser at de med MasterCard i DNB får 10% når de bruker MasterCard i nettbutikken til Babybanden. Det er ganske mye når man kjøper bilstol etc. Noen som vet om det gjelder Stokke også? Synes de aldri er med på tilbud eller kampanjer! :(
 
Typisk !! Aldri Stokke :shifty:

Nei, men handler du med MasterCard fra DNB hos babybanden så skal du få 10% på alt. Jeg har ikke prøvd det selv, men det står ingeting på DNB sine sider at Stokke eller andre merker er unntatt dette tilbudet. Litt risk å satse på dette likevel:confused:
 
Back
Topp