tips

sstine

Elsker forumet
min kusine fikk en ydelig datter på lørdag,den lille prinsessen er det ikke noe problem å kjøpe til,mem hva med den nybakte moren?
tenkte noe sjokolade og noen blader,men samtidig syntes jeg dte er litt kjedelig.
hva syntes dere, og hva ville dere kjøpt?
håper på spreke svar hehe[:D]
klem sstine

ORIGINAL: sstine

min kusine fikk en nydelig datter på lørdag,den lille prinsessen er det ikke noe problem å kjøpe til,men hva med den nybakte moren?
tenkte noe sjokolade og noen blader,men samtidig syntes jeg det er litt kjedelig.
hva syntes dere, og hva ville dere kjøpt?
håper på spreke svar hehe[:D]
klem sstine

det var et fint tips det skal jeg søren meg ta. tusen takk[:D]

hva med et gavekort på f.eks frisør,hudpleie som hun kan bruke når hun vil.

Hva med deilig nattkjole med morgenkåpe til? er ikke sikker på hva det heter. Fikk en selv i gave denne helga i sateng. Truse, kjole og morgenkåpe i samme stoff (kimono heter det kanskje?) til å ha over kjolen...

Håper du skjønte noe av det.

sjokolade og ukeblader er også fint. Nytt strikketøy? Bok? Musikk? Massasjebad til føttene?

Jeg var ekstremt støl i kroppen etter fødsel og kunne trengt en runde med massasje. Vellvære er ikke et dumt tips... Lykke til!

tusen takk jenter,dere er gode å ha[:D]
likte tipsene, får kjøpe noe så hun føler seg bedre, er sinnsykt slapp og skiten så hun trenger det
klem sstine[:D]

Jeg tenker at om jeg fikk en time aromaterapi eller lignende i nedkommstgave, ville det vært drømmen. Koster jo en del, så da kan man kanskje gå sammen flere om gaven.

flaxlodd var lurt, og litt artigt å få.
får liksom ikke det hver dag hehe
det likte jeg
tusen takk[:D]

Back
Topp