tips??

MiaMoren

Elsker forumet
hei dere kreative sjeler [:)] Jeg lurte på om noen hadde noen ideèr til meg. Jeg har så lyst å lage et album til Mia (8mnd.) som hun kan bla i selv. Med bilder av mamma, pappa, pusen, mormor, tante..osv.. Det må være lett å bla i , solid(!!) og ikke ha så spisse kanter som hun kan skjære seg på.. Noen som har laget noe lignende før??

ORIGINAL: perlepupp

vet de har sånne små album på hobbybutikker, der du kan lage små scrappesider. Gjorde det til jul i fjor.

takk for tipset. men er det sånn at hun kan leke med det alene? ser for meg masse deler hun kan plukke fra hverandre. Det må være slitesterkt og tåle slev og harde hender [:D]

Kjøp kallamineringsplast dersom du ikke har tilgang på lamineringsmaskin. Så lager du sidene akkurat sånn du vil ha de, laminerer og klipper til. Så fester du de sammen med ringer eller et bånd eller noe.
100% vanntett og ufarlig! Og barna elsker dem!

hehe! JA der var Kine litt kajppere enn meg gitt![:)]

takk for tips!! Laminering har jeg tenkt på, men var redd de skulle bli litt spisse i kantene, men selvfølgelig - runde kanter ja [:D] 

Bra tips om å bruke nøkkelringer.. da kan jeg jo feste andre ting på også - små leker f.eks.  [:)]  Da er det bare å sette igang da [:D]

hørtes spennende ut det der[:)]

Back
Topp