Tips?

Lillespire_mai2022

Første møte med forumet
Vi sliter skikkelig med å finne guttenavn. Vi har 3uker igjen til termin og enda ikke en anelse på hva han skal hete...merker jeg blir skikkelig stresset og frustrert over at vi ikke klarer å bestemme oss.vil ikke at gutten skal være navnløs i flere måneder,noe som jeg er redd for hvis vi venter med å bestemme oss før han kommer...

Her er navnene vi har tenkt på:
Sebastian
Jakob
Markus
Leonel eller Lionel
Mathias
Steffen
Niklas
Liam

Hva synes dere er fint?

Det blir mest sannsynlig en mørk gutt med mørkt hår, da jeg er halvt Thai og norsk og mannen har mørkt hår,men blå øyne. Så tror jeg at mine mørke øyne og svart hår vil dominere :p

Syns flere av de navnene er veldig fine :-) Mathias, Markus, Niklas og Liam kan kanskje passe bra til en mørk gutt? :-)

Noen andre forslag: Nikolai, Leon, Matheo, Theo, Casper :-)

Sendt fra mobilen.

Sniker, ei venninne av meg og er halvt thai og fikk en gutt i februar, han skulle hete Liam for det klarte familien i Thailand og si.hørt flere har valgt det navnet i år.

Markus, Sebastian og Liam er jo veldig på topp navn for tiden, så hadde nok ikke valgt de selv om jeg synes det er veldig pene navn.
Likte alle navna - det skal ikke være lett det med navn!
Liker Leon - litt vanskeligere med Leonel. Niklas er fint!

Eg like Jakob veldig godt ( det hadde vi brukt om det va gutt denna gangen)
Like og Liam :)

Vi begge liker Liam veldig godt,men datteren til venninne av min mor har brukt sammme navnet il sin 1år gamle gutt (halvt Thai ). Er venn med henne på face og ser henne av og til. Er redd vi ikke kan bruke det da det er "tatt".. Er så mange navn som er "tatt" av bekjente og det blir ekstra vanskelig å velge... Sukk...

der er vi også :/ ene dagen frister det ene, andre dagen er det noe helt annet.... :/ æsj...
vi har sebastian & Jonathan på lista. Ville gått for Mathias !!! :) er nr 1 her hos oss, MEN min manns bror har funnet seg samboer med barn som heter det!! surt !!! :)

Mathias er for meg en stor personlig favoritt, et navn jeg "alltid" har vært veldig glad i så må jo si det :-) jeg kunne ikke bruke det på min gutt da det er "tatt" :-)

Liam eller Mathias :)

Min sønn heter Mathias, sådet er selvsagt min favoritt;-) Men jeg er også veldig glad i Liam.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Sebastian♡
Ellers ville jeg ikke stresset, ha listen forrang deg når babyen er ute og da er det ofte et navn som virkelig kler babyen, ellers er det bare å ta tiden til hjelp, navn vil han nok få uansett:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Hm, tror jeg ville valgt Sebastian eller Liam<3
Her er vi så heldige at det var et vakkert guttenavn i familien på hans side som ikke var tatt. Syns det er kos med oppkalling<3

Her har vi ikke en liste med navn en gang. Vi må nok ta diskusjonen etter babyen kommer. Håper navnet bare kommer dalende når vi ser babyen :)

Liam:D helt nydelig! !

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp