tips *voksipose*

lima87

Gift med forumet
til dere som tenkte å sy en tynnere utgave av voksiposen...

jeg satt å vridde hjernen min for å få til å sy... hvordan skulle JEG klare å sy en voksipose? så jeg begynte å tenke utenfor boksen... og joda....
da kom jeg på at herregud.- jeg kan jo bare ta ut dynen inni posen som jeg har[:D]
så puttet jeg bare inni et et teppe! funker jo fett som bare det!
så nå slipper JEnny å svette i vognen og jeg vinner kampen med sparking av dyne [:D]

slett ikke dum ide[:)]
Jeg kjøpte en billig sommerdyne på KID...la den under dyna som er inne...tegnet etter....sydde to sømmer med laaange sting.....klippet rundt...og sydde så skikkelig søm før jeg dro ut de to første

ORIGINAL: Sharon

Så du har ikke sydd noe, bare et vanlig firkantet teppe?
Eller misforsto jeg helt nå.
Ja, er seriøst treg om dagen i mangel på søvn[:'(]

ja jeg bare brettet et vanlig teppe en gang, -sånn at det ble smalt nok til å tre inni voksipose-trekket [:D] da er det ikke noe inni "vingene" vist du skjønner ? men hun får liksom teppe over og under seg...

om du vil ha teppe inni de sideklaffene, - så er det jo bare å legge voksiposen over teppet og klippe det til da.. men det gadd ikke jeg [8D]

f.eks et veldig tynt fleeceteppe er lett å klippe til, og det revner heller ikke. [:)]

ORIGINAL: Sharon

Aha, genialt[:D]
Kunne tenkt meg å sy, men må ha en maskin først.
Så det var jo genialt til jeg får til noe annet[:D]

Takk for tips

ikke noe å takke for [:D]

Bare jeg som ikke bruker pose om sommeren?

Her bruker vi en dyne.. Og helseteppet hvis det blir kjølig.[:)]

ORIGINAL: Helene Burugle

Bare jeg som ikke bruker pose om sommeren?

Her bruker vi en dyne.. Og helseteppet hvis det blir kjølig.[:)]

jeg brukte ikke pose i fjord, og hadde ikke planer om å bruke det i år heller, men Jenny fant ut at det var VELDIG GØY å drive å sparke av seg dynen og teppet når hun skulle sove... og fant dermed ikke roen til å få sove[:'(] den kampen gidder jeg ikke å ta hver lur resten av sommeren[&o]

er det bare jeg som hater sniktrekk?

rimelig nøye med mi ega dyne når jeg legger meg... og innbiller meg ellie også liker at det ikke siver inn kjøig luft noen steder [:D]

men lurt lise marie!!! :D

skal prøves.

jeg har kjøpt naboens gamle symaskin, så jeg kan hive meg på sying! juhuuuu!

(litt off topic, men naboen sydde lue til ellie, den er bare knallgoooood, så jeg må bestille stoff og prøve selv)

ORIGINAL: vw*engel

rimelig nøye med mi ega dyne når jeg legger meg... og innbiller meg ellie også liker at det ikke siver inn kjøig luft noen steder [:D]

skal prøves.

(litt off topic, men naboen sydde lue til ellie, den er bare knallgoooood, så jeg må bestille stoff og prøve selv)

hønemor[:D][8D] hehe[;)]

jasså... så du blir sydame du nå da... bare si i fra når du vil ha bestillinger [:D]
det er gøy med hjemmesydd da... skulle ønske jeg kunne sy

ORIGINAL: lima87

skal prøves.

jasså... så du blir sydame du nå da... bare si i fra når du vil ha bestillinger [:D]

haha! morrokråka!!! :D

ja, samme tenker jeg... men når jeg ser på hvordan lua er sydd sammen, så er det ikke noe hokkus pokkus... :D
kan sy for hele mafian jeg! ;)

ORIGINAL: lima87

skal prøves.

haha! morrokråka!!! :D

ja, samme tenker jeg... men når jeg ser på hvordan lua er sydd sammen, så er det ikke noe hokkus pokkus... :D
kan sy for hele mafian jeg! ;)

mafia-luer[:)] høres bra ut!

kjøpte sommerinnlegg til voksien i fjor sommer[8|] skjønner jo jeg kunne spart de penga og heller kjøpt et bilig bledd-dyne og klipt sydd til, men det tenkte jeg ikke på der og da....

Back
Topp