Tips ved oppstart eggdonasjon?

Amalie22

Flørter med forumet
Vi har landet på å prøve eggdonasjon. Jeg har /har hatt et virrvarr av både rasjonelle og urasjonell tanker rundt det.
Hvilke klinikker på Østlandet tilbyr eggdonasjon? Spiren tilbyr kun i Tr.heim. Hausken tror jeg tilbyr i Oslo. Hvilke andre?
Hvilke tips har dere som har erfaring med dette?

Jeg er også nysgjerrig på dette :Heartred Jeg vet at Medicus samarbeider med klinikk i Finland (iallfall i Oslo). Hvis du er villig til å vurdere Danmark har jeg snakket med et par der i forbindelse med IVF forsøk.

Kan jeg spørre- hvordan klarte du å lande på at det var riktig valg? Jeg er i prosess selv, jeg har ikke helt gitt opp egne egg - men jeg blir 43 til sommeren og jeg er ikke optimistisk om dagen. Noen dager tenker jeg at dobbeldonasjon er en fin løsning og at det kommer til å gå bra, men andre dager føles det helt feil og jeg blir ufattelig lei meg når jeg tenker på at det kanskje er eneste mulighet for meg….

Vi har landet på å prøve eggdonasjon. Jeg har /har hatt et virrvarr av både rasjonelle og urasjonell tanker rundt det.
Hvilke klinikker på Østlandet tilbyr eggdonasjon? Spiren tilbyr kun i Tr.heim. Hausken tror jeg tilbyr i Oslo. Hvilke andre?
Hvilke tips har dere som har erfaring med dette?
Jeg er gravid med donoregg ved Medicus i Oslo. Har ikke utelukkende positive opplevelser med den klinikken, men dersom du har landet på ed så ville jeg anbefalt det. Som @Daisybloom sier så samaerbeider de med finsk eggbank. Vi var veldig heldige og fikk donor veldig raskt (ca 1 mnd) men har skjønt at andre har ventet mye lenger. Bare spør hvis du lurer på noe :Heartred

Men hvis DK er et alternativ for deg så ville jeg kanskje heller vurdert det. De er veldig strenge i Norge mtp hva man får vite om donor og hvilke kriterier de velger etter (litt snevert kanskje).

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp