Tips ved mindre sparking

*lilletrille *

Gift med forumet
Eg var til jordmor på mandag, og fikk et tips som eg vil dele med dere andre. Tidligere (1-2 dager) har eg følt at det har vore litt for lite sparking viss dere skjønner... og fikk et tips av jordmor om kva man skal gjere. Har kanskje fått det alle sammen... men eg skriver no likevel:
1. Drikk noko kaldt, et glas vatn, eller saft eller spis noko kaldt. Prøv å kjenn etter om det blir liv etter dette. Viss det ikkje blir meir liv, så...
2. Legg deg på sofaen og slapp av. Viss du kjenner 3 spark/bevegelser i løpet av 30 min, så er det bra, viss du fortsatt ikkje kjenner noko, så...
3. Ta 30 nye min på sofaen og kjenn etter. 3 spark er det som trengs for å vere sikker.

Viss du fortsatt ikkje kjenner noko så ringer du jordmor/lege/Kvinneklinikken (for min del) og spør om råd. Viss du har gjennomgått det som står ovenfor, så får du beskjed om å komme inn til kontroll.

Hadde eg hatt denne "regla" å gått gjennom dei dagane eg syns det var litt lite liv, så kunne eg slått meg til ro med at det var liv mykje tidligare enn det eg gjorde... Håper den kan vere til hjelp for andre enn meg! [:D]

tusen takk for tipset lilletrille, kjempe kjekt og ha i bakhodet[;)]

Flott med litt tips ang dette![:)]
Jeg fikk noe av det samme tipset av min jordmor:
Hun sa at en skulle legge seg på sofaen på kvelden og ta et godt tak rundt hele magen med begge hender. Hvis en lå helt stille, skulle det da i løpet av en time være ca 10 bevegelser inni magen som en kjente på utsiden. Tar litt tid, men det blir jo ofte litt sofaligging likevel[;)]

Back
Topp