tips til ytterjakke/kåpe?

KW90

Forelsket i forumet
Hei
Etter hvert som det begynner å knipe mer i tøyet og jakken blir vanskelig å få igjen tenkte jeg at det var på tide å investere meg i en ny ytterjakke/kåpe til hverdags. Noen som har noen forslag og eller som allerede har gått til innkjøp og dermed kan anbefale noe?
 
Jeg kjenner at min vanlige vinterjakke begynner å bli trang, så jeg har lenge forsøkt å finne en gravidjakke som er fin. Har bestilt mange fra Zalando, men alle gikk i retur siden jeg ikke likte de så godt i virkeligheten.

Så jeg hadde nesten gitt opp helt til jeg tilfeldigvis var innom Zara i dag. Der hadde de en kjempefin og varm vinterparkas med god snøring i livet så det var lett å bruke både med liten og stor mage :) Jeg kjøpte jakka i 2 nr større enn jeg bruker til vanlig og det er god plass til en voksende mage :D Er så fornøyd. Snøringen i livet gjør at den ikke ser for stor ut selv når magen ikke er fult utvokst :) Passe lang for meg som ikke er så høy (163) :) http://www.zara.com/no/no/dame/vinterjakker/parkas/ytterjakke-i-parkas-stil-c500005p3646775.html
 
Jeg fikk Bergans ullkåpe av kjærsten, kjøpte den mest mtp før og etter største magen så kjøpte i min vanlige størrelse. Men den passer godt ennå, og vil passe en stund til faktisk! Andre jakker går akkurat ;)
 
Jeg kjøpt en mamma-parkas på HM. Overraskende fin, og jeg tror den skal passe ganske lenge [emoji4]
 
Stormberg har egen gravidkolleksjon ;)
 
Jeg kjenner at min vanlige vinterjakke begynner å bli trang, så jeg har lenge forsøkt å finne en gravidjakke som er fin. Har bestilt mange fra Zalando, men alle gikk i retur siden jeg ikke likte de så godt i virkeligheten.

Så jeg hadde nesten gitt opp helt til jeg tilfeldigvis var innom Zara i dag. Der hadde de en kjempefin og varm vinterparkas med god snøring i livet så det var lett å bruke både med liten og stor mage :) Jeg kjøpte jakka i 2 nr større enn jeg bruker til vanlig og det er god plass til en voksende mage :D Er så fornøyd. Snøringen i livet gjør at den ikke ser for stor ut selv når magen ikke er fult utvokst :) Passe lang for meg som ikke er så høy (163) :) http://www.zara.com/no/no/dame/vinterjakker/parkas/ytterjakke-i-parkas-stil-c500005p3646775.html

Kan jeg spør hvilke jalker du prøvde fra Zalando? :)
 
Takk for tips, og kom gjerne med flere (dere som har) Har sett litt på stormberg sin kolleksjon og syntes de så ganske grei ut. Tenkte jeg fikk ta meg en kikkerunde i butikker og prøve meg litt fram :) Har ikke fått noe videre gravid struttemage enda, men plutselig kommer den og vil ikke da risikere og stå uten jakke jeg kan lukke igjen. hehe
 
Noen som har noen bilder å vise frem? :)
 
Kjøpte meg en fin, blå, parkas på HM :) den var litt tykk i stoffet så håper den holder seg i vinter.
 
Lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av en slik: http://www.stormberg.com/no/mobu-mom-jakke.html#10016660009
Må først innom å prøve den selvsagt, men med tanke på at jeg bor i Bergen blir en jakke som tåler regn virkelig et Must!!
Men håper også på å finne meg en litt mer hverdagslig jakke/kåpe også :) Det hender jo at jeg kler meg litt finere også, og da er det greit mer noe mer pyntelig.
 
Jeg gikk en bomtur for å prøve treningstightsen til Stormberg på butikken i Bergen. Det viser seg at gravidklærene er kun på nett..
 
Jeg gikk en bomtur for å prøve treningstightsen til Stormberg på butikken i Bergen. Det viser seg at gravidklærene er kun på nett..

Var det på exhibition du var? det var der jeg hadde tenkt å prøve meg nemlig..Er ikke godt å si hvilke str en skal ha om det kun har lagt seg på magen, så vil gjerne prøve i forkant av kjøp tenkte jeg :) Men det er vel returmuligheter hos stormberg og regner jeg med.
 
Var det på exhibition du var? det var der jeg hadde tenkt å prøve meg nemlig..Er ikke godt å si hvilke str en skal ha om det kun har lagt seg på magen, så vil gjerne prøve i forkant av kjøp tenkte jeg :) Men det er vel returmuligheter hos stormberg og regner jeg med.

Ja, var på xhibition. Chatta med Stormberg på nett etterpå for å få vite forskjell på fargen på thightsene, og fikk da vite at gravid-kolleksjonen kun finnes på nett.
 
Ja, var på xhibition. Chatta med Stormberg på nett etterpå for å få vite forskjell på fargen på thightsene, og fikk da vite at gravid-kolleksjonen kun finnes på nett.

Aaah! Takk for tipset ;) Da er jeg veldig i stuss på hvilke str jeg skal gå for. Noen som har erfaring med hvordan stormbern er i størrelsene?
 
Ja, var på xhibition. Chatta med Stormberg på nett etterpå for å få vite forskjell på fargen på thightsene, og fikk da vite at gravid-kolleksjonen kun finnes på nett.

Hei du! Jeg var innom på Exhibition i dag, og gjett hva?! De hadde faktisk et lite utvalg av gravidkolleksjonen sin inne :) De lar nemlig nettkjøp byttes i butikk, så da hadde de noen plagg inne. Fikk prøvd jakken jeg tenkte å kjøpe meg, som er denne her i blå:
http://www.stormberg.com/no/mobu-mom-jakke.html#10016660009
Så da gjenstår det bare å finne en kåpe eller litt finere hverdagsjakke :)
 
Hei du! Jeg var innom på Exhibition i dag, og gjett hva?! De hadde faktisk et lite utvalg av gravidkolleksjonen sin inne :) De lar nemlig nettkjøp byttes i butikk, så da hadde de noen plagg inne. Fikk prøvd jakken jeg tenkte å kjøpe meg, som er denne her i blå:
http://www.stormberg.com/no/mobu-mom-jakke.html#10016660009
Så da gjenstår det bare å finne en kåpe eller litt finere hverdagsjakke :)


Hvordan så fargen ut i virkeligheten? Like lys blå som på de fleste bildene? Eller litt mørkere slik som på det tredje siste bildet? :)
 
Back
Topp