Tips til weekend med kjæresten??:)

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Tenkte å ta en helg sammen med kjæresten i nov/des. og kanskje få shoppet noen julegaver i sammen slengen. Er det noen som har tips til reisemål, torsdag/fredag til søndag, med mulighet for shopping? Rundt 5000kr kan det koste. Har kikket litt på København, men morsan sier det er så dyrt der... Selve reisen og oppholdet fikk jeg for 4500kr da hvis jeg skulle bestilt, men..:) Evt supre tips om København som gjør den turen verd;)

Barcelona
Praha

paris. er ikke så veldig billig, men guuuu det er romantisk <3

Wien! Fantastisk julemarked, Christkindlmarkt, der du kan handle julepynt og stæsj&dill og drikke den allerbeste glühweinen. Gatene er nydelig julepynta, så man kommer i orntli julestemning. Kjempefine kaféer er der også. Jeg var der i november i fjor, og vi bodde på pension pertschy, 2 min fra hovedgata Graben. Vi fant oss en veldig trivelig lokal vinkjeller rett over gata fra hotellet, så det var en perfekt endestasjon etter sightseeing&shoppingdager. Så altså, Wien kan absolutt anbefales!

Vi var i danmark og det var veldig fint og ikke var det spesielt dyrt heller. :)Altså køben.

Var på metallica konsert og shopping :)

Back
Topp