Tips til vogn?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Jeg tenkte kanskje dere kunne komme med tips og råd til vogn jeg. Trenger helst en kombivogn med hard bag av god størrelse. Og gode hjul som fikser snø og slaps i januar. Vis meg gjerne bilder.
Kommer til å kjøpe vogn brukt [:)]

Emmaljungaen er KONGE på vinter ialle fall. Stor og god bag også!! Eneste er at den er tung når du bytter til sportsdelen. [;)]

http://www.emmaljunga.se/

Emmaljunga eller simo

Jeg er veldig fornøyd me vår BRIO kombi i hvertfall, men hadde jeg sku kjøpt "ny " vogn igjen så hadde det blitt emmaljunga [:)]

Vi har emmaljunga cangaroo med city bag. Er kjempe fornøyde med den. City bagen er bare 2 cm mindre enn den Edge duo combi, som vi egentli ville ha. Men fann ut cangaroo var et bedre alternativ da den blir mye mindre når en slå den i samme selv med bagen. En fordel om noen andre skal ha vogna i bilen å de ikke har stasjonsvog eller stort bagasjerom. Også er den lettere [:D] Å et anna + er jo at cangoro ikke er noe stor sportsvogn [;)]

Simo sin kombi vogn, den er jo vanntett og vindtett også [:)]

ORIGINAL: talata

Jeg er veldig fornøyd me vår BRIO kombi i hvertfall, men hadde jeg sku kjøpt "ny " vogn igjen så hadde det blitt emmaljunga [:)]

Signerer denne! Veldig fornøyd med Brio generelt.. da det er VELDIG god fjering i den[;)] Nesten den eneste synes jeg... synes ofte de jeg har prøvd i alle fall.. er veldig stive! Og for å få Frida til feks å sove i den så synes hun det var veldig deilig med fjerninge.. sånn at man kunne gynge frem og tilbake[:)]

Back
Topp