Tips til vaskemaskin?

Jeg vet ik om hva hun har gitt deg i pris, men skal prøve min beste :) jeg jobber på Lørenskog. Bare sifra så ordner vi d :)

❤️27.12.14❤️

Jeg vet ik om hva hun har gitt deg i pris, men skal prøve min beste :) jeg jobber på Lørenskog. Bare sifra så ordner vi d :)

❤️27.12.14❤️
Kan du ikke sjekke hva du får den maskinen for også hører jeg med hun om det samme? Vi skal ha tørketrommel også. Samme merke, den beste fra Samsung. :D det blir ikke før i august. Vi drar på ferie i dag :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Hadde jeg hatt råd hadde jeg valgt miele altså:)!!! Du betaler en del, men føler det er de beste uten tvil ..

<3 venter en vinterbebi <3

Meiele er vel toppen av markedet, men du punge ut med noen ekstra lapper. Den nye til Samsung(med wi-fi) har også fått mye god kritikk, men den også koster. Jeg har Electrolux vaskemaskin og tørketrommel. Er kjempefornøyd. Er ett år gamle begge deler. Vaskemaskin har steamsystem og god kg-kapasitet. Tørketrommel har varmepumpesystem og kan til og med tørke ull. Får mye for pengene :-) skal finne link ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi er jo tre nå og blir fire i januar. Vi har også en liten hund som får vasket pledd og dynetrekk(han har egen juniordyne i buret sitt som han graver seg ned i!) så merker at det hoper seg fort opp her om jeg ikke har vasket på et par dager. Da må jeg fort vaske 2-3 maskiner med mørke klær, med den på 12 kg hadde det holdt med en maskin. Jeg ser virkelig behovet for en maskin med så stor kapasitet:D
Godt du er fornøyd med maskinen! Har bare hørt positivt om den så langt.

♡Jente 05.07.2013♡
Hehe. Ser nå at vi og fint kunne hatt den på 12 kg. For er ikke hver dag en har tid til å vaske;) Får bli neste gang d:)

Vi har en Elektrolux tørketrommel med ulllvugge man kan putte inni til å tørke sko, ull osv:) Er suuperfornøyd! Den har antikrøllfunksjon, jeans funksjon osv:) Anbefales!!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har lest om de forskjellige maskinene deres og funnet ut at det mest sannsynlig blir Samsung ecco bubble, 12 kg kapasitet og 1400 o/min. Den har fått fantastiske anmeldelser og jeg tror den passer oss veldig bra.
Her kan dere lese mer om den:
http://www.elkjop.no/product/hvitev...ubble-vaskemaskin-wf2124zac-xee#tab-more-info

Vis vedlegget 68234

♡Jente 05.07.2013♡

Bare en liten ting: vær obs på at det sannsynligvis bare er 12 kg på noen av programmene... På min 8kg maskin er det kun bomullsprogrammet som bruker mellom 2 og 3 timer som rommer 8 kg... Resten tror jeg bare tar 2kg :) greit å vite :)

Whirpool Awo/D6016 har vi :)

Vi har vasket hundesengene helt hårfri i den

Vi har en LG vask og tørk i ett maskin (12/8kg) den er gull verdt, tror neppe jeg havner tilbake til 2 maskiner.

Vi er jo tre nå og blir fire i januar. Vi har også en liten hund som får vasket pledd og dynetrekk(han har egen juniordyne i buret sitt som han graver seg ned i!) så merker at det hoper seg fort opp her om jeg ikke har vasket på et par dager. Da må jeg fort vaske 2-3 maskiner med mørke klær, med den på 12 kg hadde det holdt med en maskin. Jeg ser virkelig behovet for en maskin med så stor kapasitet:D
Godt du er fornøyd med maskinen! Har bare hørt positivt om den så langt.

♡Jente 05.07.2013♡

Maskiner med god kapasitet er gull verdt om du skal vaske f.eks en dobbeltdyne.
Siden vi har 3 dobbeltdyne i hus så er det gull for oss, men en må jo se på hvilket behov en har før en bestemmer seg :-)

Maskiner med god kapasitet er gull verdt om du skal vaske f.eks en dobbeltdyne.
Siden vi har 3 dobbeltdyne i hus så er det gull for oss, men en må jo se på hvilket behov en har før en bestemmer seg :-)
Vil absolutt ha en maskin med 12 kg kapasitet. Vi har stooort vaskerom, så vi kommer nok til å ha 1 vaskemaskin og 1 tørketrommel. Vil ikke ha kombi, for da kan jeg ikke vaske mer klær om jeg skal tørke noe.

♡Jente 05.07.2013♡

Vil absolutt ha en maskin med 12 kg kapasitet. Vi har stooort vaskerom, så vi kommer nok til å ha 1 vaskemaskin og 1 tørketrommel. Vil ikke ha kombi, for da kan jeg ikke vaske mer klær om jeg skal tørke noe.

♡Jente 05.07.2013♡
Vi har og stort eget vaskerom men for vår fam på snart 5 (regner ikke med madammen til guttungen som mer eller mindre bor her) så går det helt fint.
Men ser poenget ditt, selv om jeg bare syns det var pes med to maskiner :-)

Mamma og pappa hadde samme Miele vaskemaskin i mer enn 25 år! De fiksa vel på den er par ganger ( nytt programkorteller noe slikt), men kan vel si at de tjente inn kjøpesummen, og vel så det, i forhold til hvor mye det hadde kostet dem å byttet den ut etter 10 år;)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp