Tips til vaskemaskin?

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Noen som har tips om en skikkelig bra vaskemaskin og tørketrommel?
Vaskemaskinen skal ha max kilo kapasitet, være stillestående, 1800 omdreininger, gjerne med display og seff ha forskjellige gode programmer.
Tørketrommel kan jeg ingenting om, men tror vi har luke i veggen til luft ut om det trengs.
Familie med to voksne og snart to barn :D
Kom gjerne med merke og modellnr eller artikkelnr fra Elkjøp.
Miele er jo gode maskiner, men man betaler ganske mange tusen ekstra bare fordi den heter det... Alle tips tas i mot med takk :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Last edited:
Vi har samsung vaskemaskin og er veldig fornøyd. Tar unna masse tøy pr vask og har flere ulike og funksjonelle programmer :)

Vaskemaskinen skal ha max kilo kapasitet, være stillestående, 1800 omdreininger, gjerne med display og seff ha forskjellige gode programmer.
Tørketrommel kan jeg ingenting om, men tror vi har luke i veggen til luft ut om det trengs.
Miele er jo gode maskiner, men man betaler ganske mange tusen ekstra bare fordi den heter det... Alle tips tas i mot med takk :D

♡Jente 05.07.2013♡

Sniker litt :) Samsung er har fått veldig mange gode produkt. Eg har vaskemaskin og tørketrommel frå dei og er super fornøyd!
Må og nemna at Miele betalar du for kvalitet. Er ikkje berre navnet som gjer at dei kan ta seg betalt. Sist eg solgte maskiner (type 4 år sia) var Miele det merke med minst reklamasjonar og lengst garanti

❤️Gutt 24.02.14❤️

Vi har samsung vaskemaskin og er veldig fornøyd. Tar unna masse tøy pr vask og har flere ulike og funksjonelle programmer :)
Sniker litt :) Samsung er har fått veldig mange gode produkt. Eg har vaskemaskin og tørketrommel frå dei og er super fornøyd!
Må og nemna at Miele betalar du for kvalitet. Er ikkje berre navnet som gjer at dei kan ta seg betalt. Sist eg solgte maskiner (type 4 år sia) var Miele det merke med minst reklamasjonar og lengst garanti

❤️Gutt 24.02.14❤️
Kom gjerne med modellnr, da alle merker har så mange forskjellige maskiner. :D

♡Jente 05.07.2013♡

Samsung er super! Har det hjemme, og på gamle jobben. Robuste og funksjonelle. Har hatt min to år, så den er sikkert erstattet av nyere modell.

Samsung er super! Har det hjemme, og på gamle jobben. Robuste og funksjonelle. Har hatt min to år, så den er sikkert erstattet av nyere modell.
Vil gjerne vite modell likevel, så kan sikkert butikken si i fra om den har blitt byttet ut med nyere modell.

♡Jente 05.07.2013♡

Kom gjerne med modellnr, da alle merker har så mange forskjellige maskiner. :D

♡Jente 05.07.2013♡

Vi har en Samsung ecobubble 8kg wf806p4sawq :)

• Liker
Reactions: EJ
Har også noko ecobubble ting. Er på hyttetur så får ikkje finna nr.

❤️Gutt 24.02.14❤️

♡Jente 05.07.2013♡
Gah, kjenner jeg ble irritert. Skrev et langt innlegg. Og borte ble det....
Så kort fortalt.
Jeg har aeg tørketrommel og vaskemaskin.
Tørketrommelen er veldig god. Mange gode funksjoner. Som man lett kan bruke. Sjekket på elkjøps hjemmeside. Den de hadde der minte meg veldig om min. Min er ca 3 år gammel.
Testet ut omtrent alle programmene. Og funksjonene for det er lett å bruke og gir godt resultat. Og du kan bare ha kabel ut i sluket så slipper du å tømme tanken.

Vaskemaskin har jeg en 7 år gammel billig sak. Som enda går. Men jeg ønsker jo funksjonene som dem nye har :( hehe. Pipe lyd å sånn fansy saker.
Ekstremt fornøyd med aeg i alle fall. Den til 6... Ett eller annet på Elkjøp virker jo god. Men finnes jo mange. Har ikke satt meg inn i vaskemaskin verdene etter som min fungerer.

Har også noko ecobubble ting. Er på hyttetur så får ikkje finna nr.

❤️Gutt 24.02.14❤️
Samme her, er ikke hjemme før mandag kveld.
Har ecobubble ett eller annet jeg og. 8 kg kapasitet, 1400 omdreininger.

Vurderer å kjøpe kombinert vask/tørk til hytten.
Men vurderer en vanlig Samsung vaskemaskin der og.

Vi har og Samsung (både vaskemaskin og tørketrommel) og er kjempefornøyde.

Vaskemaskin: Samsung ecobubble 8 kg WF806P4SAWQ.

Tørketrommel: Samsung 8 kg SDC3D809

Vi har Electrolux :) Veldig fornøyd med dem :)

Våre finnes ikke lengre, ser det ut som :P

Gah, kjenner jeg ble irritert. Skrev et langt innlegg. Og borte ble det....
Så kort fortalt.
Jeg har aeg tørketrommel og vaskemaskin.
Tørketrommelen er veldig god. Mange gode funksjoner. Som man lett kan bruke. Sjekket på elkjøps hjemmeside. Den de hadde der minte meg veldig om min. Min er ca 3 år gammel.
Testet ut omtrent alle programmene. Og funksjonene for det er lett å bruke og gir godt resultat. Og du kan bare ha kabel ut i sluket så slipper du å tømme tanken.

Vaskemaskin har jeg en 7 år gammel billig sak. Som enda går. Men jeg ønsker jo funksjonene som dem nye har :( hehe. Pipe lyd å sånn fansy saker.
Ekstremt fornøyd med aeg i alle fall. Den til 6... Ett eller annet på Elkjøp virker jo god. Men finnes jo mange. Har ikke satt meg inn i vaskemaskin verdene etter som min fungerer.
Ååååhhh, sånt er så kjipt! Takk for at du la inn nytt svar likevel :)

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg har lest om de forskjellige maskinene deres og funnet ut at det mest sannsynlig blir Samsung ecco bubble, 12 kg kapasitet og 1400 o/min. Den har fått fantastiske anmeldelser og jeg tror den passer oss veldig bra.
Her kan dere lese mer om den:
http://www.elkjop.no/product/hvitev...ubble-vaskemaskin-wf2124zac-xee#tab-more-info

Vis vedlegget 68234

♡Jente 05.07.2013♡
Vi og hadde tenkt å kjøpe den. Men ble ikke 12 kg siden vi bare er/var to stk. Men 8 kg fungerer bra d og:) Tror nok du vil bli fornøyd med den:)

Huleboer hvor er d dere bor? Om dere er i Oslo området så kan jeg faktisk hjelpe deg med det. Jeg jobber jo på Elkjøp.
Miele er noe du kan bruke i mange mange år uten problemer. Jeg personlig bruker hotpoint sin vask og tørk og er veldig fornøyd med det. Vask og tørk til sammen kostet meg ca 10000 kr.

❤️27.12.14❤️

Jeg har lest om de forskjellige maskinene deres og funnet ut at det mest sannsynlig blir Samsung ecco bubble, 12 kg kapasitet og 1400 o/min. Den har fått fantastiske anmeldelser og jeg tror den passer oss veldig bra.
Her kan dere lese mer om den:
http://www.elkjop.no/product/hvitev...ubble-vaskemaskin-wf2124zac-xee#tab-more-info

Vis vedlegget 68234

♡Jente 05.07.2013♡

Hugs at dersom du fyller vaskemaskina, kan du ikkje ta søt i tørketrommelen etterpå ;)

❤️Gutt 24.02.14❤️

Hugs at dersom du fyller vaskemaskina, kan du ikkje ta søt i tørketrommelen etterpå ;)

❤️Gutt 24.02.14❤️
I know, og takk for påminnelsen. Har veldig mye klær som likevel ikke skal i tørketrommel.

♡Jente 05.07.2013♡

Huleboer hvor er d dere bor? Om dere er i Oslo området så kan jeg faktisk hjelpe deg med det. Jeg jobber jo på Elkjøp.
Miele er noe du kan bruke i mange mange år uten problemer. Jeg personlig bruker hotpoint sin vask og tørk og er veldig fornøyd med det. Vask og tørk til sammen kostet meg ca 10000 kr.

❤️27.12.14❤️
Du er jo bare fantastisk snill. Blir det bedre prosenter enn det kusinen til hulerboermannen får gitt oss? Hun jobber også på Elkjøp. Vi bor i vestby og hun jobber på vinterbro. Sånn sett bor vi nærme Oslo også. :D

♡Jente 05.07.2013♡

Vi og hadde tenkt å kjøpe den. Men ble ikke 12 kg siden vi bare er/var to stk. Men 8 kg fungerer bra d og:) Tror nok du vil bli fornøyd med den:)
Vi er jo tre nå og blir fire i januar. Vi har også en liten hund som får vasket pledd og dynetrekk(han har egen juniordyne i buret sitt som han graver seg ned i!) så merker at det hoper seg fort opp her om jeg ikke har vasket på et par dager. Da må jeg fort vaske 2-3 maskiner med mørke klær, med den på 12 kg hadde det holdt med en maskin. Jeg ser virkelig behovet for en maskin med så stor kapasitet:D
Godt du er fornøyd med maskinen! Har bare hørt positivt om den så langt.

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp