Tips til utesko? Trenger fort!

FirstTime

Elsker forumet
Hei alle sammen!!

Juliana begynte i barnehagen igår og jeg ser hun trenger noen sko som er litt vannavstøtende (har jo bare tøy sko eller gummistøvel, tenke en mellomting)...

Helst uten borrelås.

Noen som har tips?

Sett endel hadde noen fine adidas litt høye som var knytefrie..aner ikke hvem butikk som har dem..

Trenger ut handle idag, noen som vet om noen??

Juliana begynte forresten gå igår! [:D]

Klem

ORIGINAL: Chello

hmmmmm ... sånne skulle jeg og hatt...

du får titte på skoforretningen og hyle ut vist du ser noen[;)]

signerer

Helene begynner i bhg på mandag, og har ikke begynt å gå enda. Skulle hatt noe til å ha på beina som ikke er så tungt for ho å "krabbe" i. Ho sitter jo på rumpa og humper fremover.

Har kjøpt gummistøvler, men de er litt for tunge

ORIGINAL: Trista

Helene begynner i bhg på mandag, og har ikke begynt å gå enda. Skulle hatt noe til å ha på beina som ikke er så tungt for ho å "krabbe" i. Ho sitter jo på rumpa og humper fremover.

Ida også krabber og hun hater gummistøvler. De dagene det er tørt ute så har hun jo på sandaler og det er greit. Jeg lurte fælt på hvordan vi skulle løse skotøy på regnværsdager - blir jo noen av dem...

Så jeg fant denne buksen 

** Bilde BORTE **

Den er vann- og smuss avstøtende og skal være veldig slitesterk.
Under denne buksen kan hun enten ha sokker eller ha på sandalene. Føttene kan klippes av under stikken v/foten etter at hun har begynt å gå. Den var litt dyr, men har allerede blitt brukt så mye at den var jammen hvert pengene....

ORIGINAL: toBarn

Ida også krabber og hun hater gummistøvler. De dagene det er tørt ute så har hun jo på sandaler og det er greit. Jeg lurte fælt på hvordan vi skulle løse skotøy på regnværsdager - blir jo noen av dem...

Så jeg fant denne buksen 

IKKE QUOTE BILDET!!!!!

Under denne buksen kan hun enten ha sokker eller ha på sandalene. Føttene kan klippes av under stikken v/foten etter at hun har begynt å gå. Den var litt dyr, men har allerede blitt brukt så mye at den var jammen hvert pengene....

Hvor kjøpte du den da?  Så jo skikkelig smart og fin ut!

Kåre har ecco sandaler på sommerdager, han bruker vanlige ecco sko når det er sånn greit nok vær å støvler når det regner.
Men har nå bestilt noen adidas sko ifra sportmann som så veldig gode ut....de var litt varmere enn vanlige joggesko å høye å gode.

Hei.

er vist ikke helt lurt kjøpe sånne "høst" sko nå, for butikkene får inn ett tonn i aug/sept. Men hun butikkdama sa det var jo eleding timing, så mange som trenge sko til bhg nå.

Fant ett par kjempefin i skinn, firststep sko, nedsatt fra 500 til 100 siden de var hvite. Men går jo greit i bhg, gjør jo ikke noe de blir flekkete osv..

Litt høy kant og såle som er myk og veldig lett...

Richter heter dem, roll off såler som gjør att de går letter..hm..hehe..står det...noe tysk

Juliana begynte gå i går så håper str 20 går greit nå, vant til 19..

ORIGINAL: toBarn

Så jeg fant denne buksen 

IKKE QUOTE BILDET!!!!!

Hvor kjøpte du den da?  Så jo skikkelig smart og fin ut!

http://www.babykurven.com/

- se under "Barnetekstil - Nyhet i Norge"

Jeg trenger også tips ang dette, så si ifra hvis noen finner andre løsninger. Krabbing med støvler blir vanskelig.
Pappan var med Magnus på den andre dagen i bhg i dag og klarte å ta på de nye fine innetøflene ute [:@][&:][:@], så nå er jo de møkkete!! Mannfolk altså[8D]  

Det første som slo meg ang sko når en krabber er sånne canvas sko for de har gummi på tuppen. Så kan en jo innprignere stoffskoene også, så blir de litt mer vannavstøtende. Ev kan en ha med to par sko, litt dyr løsning, men da har en ett par å bytte på med.

Back
Topp