TIPS TIL UTDRIKNINGSLAG!!!!

Mrs Smith

Elsker forumet
Hei jenter. Bestevennina mi skal gifte seg i sommer og jeg skal stelle i stand utdrikkningslaget for henne.

Har aldri vært det før[8D].

Trenger alt av gode tips om drikkeleker og gøyale utdritinger( litt snille, men litt tullete også) og aktiviteter.
Dett er en jente som er rolig men kan bli med på litt da, men ikke den villeste da[:D].

Kom med alle tips og råd dere har jenter, har dere vært forlovere,den som skal gifte seg, eller vært med i et eller to.Hva var gøy????[:D][:D][:D][:D][:D].

Klem[:D]
 
da jeg gifta meg så fikk jeg i alle fall en DEILIG kroppsmassasje på dagen for utdrikningslaget! det var deilig! anbefales:)
 
Hei, Var med på ett utdrikkningslag som gikk helt feil. I stedet for at det var koselige aktiviteter måtte den stakkars venninna mi opptre, kle seg ut og få kyss fra fremmede menn. Hun synes det var helt forferdelig å endte opp med å gråte... Uff, du skulle tro de som hadde arrangert dette kjente henne litt bedre..
Tips: Tenk på hvem hun er og hva hun setter pris på, man kan jo selvfølgelig finne på litt tull, men ikke overdrive.
Ansikts/ kroppsmassasje, lunsj i en park, rebusløp rundt i byen, hvor man møter forskjellige venner. Spørsmålslek - samkjøre med kjæresten, hun må gjette riktig ellers drikke.. Innspilling av en sang som alle er med på..Mye gøy å finne på.Lykke til!
 
 
jeg ble selv henta av forloveren min så reiste vi til ho der vi spiste frokost, når frokosten var ferdig ble jeg kjørt til en som er "fotograf" ble tatt 4 eller 5 ruller m bilder[8D] hater å bli tatt bilde av brr.. Etter det bar det hjem te ho igjen og der ble jeg kledd ut som pippi langstrømpe fikk ei lege ape og ett hest (var et heste hode på en pinne) og koffert,og dereter ble jeg kjørt ned til kristiansand sentrum... midt i byen kom forloveren løpende med en cd spiller ba meg sette den på skuldra og ho starta cden som var "her kommer pippi langstrømp" på bånn gnu og ba meg gå først hahahaha..
Folk stirra veldi....
Etter å blitt dritt ut der reiste vi på hav rafting noe jeg sterkt anbefaler men gravide bør ikke hehe..etter 3 timer m rafting og noen øl skulle vi inn igjen da ble det å rafte i bølgene til hurtigbåten silvi ana L noe som både va skummelt og morro samtidig.
Så spiste vi litt og så var det opp til ho igjen å drikke,
ho hadde laga masse spørsmål om han som han hade svart på fra før og stilte så disse til meg di jeg hadde feil på måtte jeg ta en tickila shot for og di andre når jeg svarte rikti hehe.. husker ikke så veldi mye mere hehe 
 
Takk for gode tips og råd jenter[:D].
 
Men lurer på ang den frokosten. Er det d slik at en gå hjem til bruden og veker henne/henter og tar henne med der hvor en frokost er stelt i stand?
 
Er veldig grønn på slike ting jeg[:D].
 
Er glad for alt av tips og råd[:D].
 
Hvor mye koster en aroma terpi time? noen som vet[:D]?
 
Jeg ble hentet av hele jentegjengen hjemme. Plutselig stod alle i stua mi. Så ble jeg kjørt på spa. Fikk en times kroppsmasasje, de andre jentene en halvtime. Det var deilig! Etterpå badet vi alle i svømmehallen som ligger ved siden av spaet. 
Etterpå spiste vi reker og jordbær og drakk champagne ute i parken. Vi skravlet og koste oss.
Da vi var ferdig skulle vi bowle og jeg måtte ta en slurk med cider(tror jeg det var) for hver kjegle jeg ikke fikk ned.
Etter vi hadde bowlet gikk vi hjem til ei venninne og grillet og koste oss. Bestevenninnene mine hadde laget 2 cder med de sangene jeg hadde likt opp gjennom årene, ganske morsomt å høre på, var blant annet med new kids on the block og guns`n roses.
Jeg fikk et album med bilder av meg og masse morro jeg hadde gjort sammen med venner og mannen min.
Vi sang også karaoke.
Det siste jeg skulle gjøre var å male dagen min i blinde. Dette bildet fikk jeg ikke se før det stod på gavebordet på bryllupet. Skikkelig morro og se bildet et måneder senere.
 
Denne dagen står igjen som en av de beste i mitt liv. Forloveren min som lagde utdrikningslaget for meg kjenner meg ut og inn og lagde en dag som var perfekt for meg.  
 
Back
Topp