Tips til ting å ha med ved igangsettelse

Gutteskatt i magen

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei,

Nå har jeg en dato, men han kan komme før..

Noen som har noen erfaring med å bli satt igang, som vil dele tips til hva som kan være lurt å ha med osv? Blir glad for det!

:smiley-bounce016
 
  • Underholdning, nettbrett/pc, headset, strikketøy.
  • Snacks, banan, sjokolade, pizzasnurrer.
God dose tolmodighet :hilarious:
 
Definitivt noe som holder deg opptatt! Lang mobil/iPad-lader og en god serie eller et oppslukende mobilspill!:joyful: Eller annet du liker å holde på med som får tiden til å gå raskere, enten det er strikking, kryssord, lesestoff eller annet:p
 
Hvis du har brukt BB Hugme i graviditeten ville jeg absolutt hatt med den
 
Lykke til:) Igangsettelsen kam gå raskt og tregt alt ettersom hvordan «forholdene» ligger til rette der nede! Jeg ble satt i gang kun ved at de tok vannet da jeg var helt moden og hadde nesten 5cm åpning (ikke hatt en eneste ri), så det var en veldig liten og fin prosess, men kan være det blir annerledes denne gangen når jeg skal inn til mandag så tenker å ta med iPad og headset, endel sunn/usunn snacks, strikketøy, kryssord og kortstokk (hvis mannen får være med):Heartred Masse lykke til!
 
Lykke til:) Igangsettelsen kam gå raskt og tregt alt ettersom hvordan «forholdene» ligger til rette der nede! Jeg ble satt i gang kun ved at de tok vannet da jeg var helt moden og hadde nesten 5cm åpning (ikke hatt en eneste ri), så det var en veldig liten og fin prosess, men kan være det blir annerledes denne gangen når jeg skal inn til mandag så tenker å ta med iPad og headset, endel sunn/usunn snacks, strikketøy, kryssord og kortstokk (hvis mannen får være med):Heartred Masse lykke til!
:Heartred

Masse lykke til!
 
Back
Topp