Tips til tidlig smokkeslutt?

En tråd i 'Juni 2017' startet av Nolle, 6 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nolle Glad i forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017 Februarlykke 2015

Okei, jeg tenkte bare om du hadde lettvinte barn var det forståelig med null smokk, for meg er det jo helt uforståelig å ikke ha smokk når man har f.eks. barn som plages med luft og gråter mye [emoji14] Smokken har jo vært helt magisk til tider! Men det er nok bare hvilken innstilling man har ;) Syns heller ikke noe om store barn som går med smokk.

2. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

De som ikke har hatt smokk, har de brukt tommelen? Eller har de ikke brukt noen ting?

3. Nolle Glad i forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017 Februarlykke 2015

Oppdatering: klipte smokkene 21. desember, tre kvarter med protest før han sovna, null problem påfølgende dager :D hadde jeg visst det skulle gå så lett hadde vi kanskje gjort det før :) han er 23 mnd.

• Liker Liker x 2
  4. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Min har bare brukt puppen. Prøvde litt med smokk, men den spratt bare ut igjen. Orka ikke prøve noe særlig. Brukte bæresjal om hun var urolig på kveldene.

5. Bkno6900292 Første møte med forumet

Blåser litt liv i denne tråden. Jeg er i samme situasjon som trådstarter, og lurer på hvordan vi skal gjøre det. Noen flere tips enn å klippe hull i smokken?

Del denne siden