Tips til tema til bachelor

gundur

Gift med forumet
Jeg er sykepleierstudent og holder på å skal bestemme meg for hvilket tema jeg skal velge til bacheloroppgaven min. Noen som har tips til tema å komme med? Jeg klarer ikke å bestemme meg, begynner å bli litt små stressa, skal ha det klart i løpet av denne uka.

noe du er interessert i, som du kan finne endel stoff og artikler om, men som ikke alle andre kommer til å velge [:)]

Du har ikke noe som du kan ta tak i ifht til en praksisperiode du har vert i? Hva interesserer deg mest?

Jeg har alder mest lyst til å skrive om svangerskap, fødsel å barseltid, men det kan jeg ikke for det blir dor jordmorrelatert. Ellers jobber jeg på sykehjem å kan en del om eldre, no som kansje kan lette skrivingen. Men har kansje litt lyst til å skrive om barn, men kan ikke så mye om barn.

jeg skrev bachelor oppgave om kreftsyke barn og deres stressreaksjoner, og hvordan hjelpe de på best mulig måte. KJempespennende, og lærerikt. Hadde hatt praksis på barnekirurgen, så hadde vært borti noen barn med kreft, og følte dt var noe jeg ønsket å lære mer om.
Det viktigeste tror jeg er at du velger noe som du interresserer deg for! Blir mye mer spennede å skrive da!

ORIGINAL: gundur

Jeg har alder mest lyst til å skrive om svangerskap, fødsel å barseltid, men det kan jeg ikke for det blir dor jordmorrelatert. Ellers jobber jeg på sykehjem å kan en del om eldre, no som kansje kan lette skrivingen. Men har kansje litt lyst til å skrive om barn, men kan ikke så mye om barn.

jeg har mest lyst til å skrive om amming som er mitt interessefelt nr1, men fikk ikke lov av studieleder fordi det var for jordmorrelatert [&o][>:]
derfor vet jeg ikke hva jeg vil skrive om heller

Tror også det er viktig å skrive om noe man interesserer seg for. Jeg har bare hatt medisinsk praksis på sykehus enda, der det var veldig mye kols, pneumoni og diabetes, å alle pasientene var som regel i fra 40 år og oppover + at jeg har hvert på sykehjem og i hjemmesykepleien.