Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gundur
Jeg har alder mest lyst til å skrive om svangerskap, fødsel å barseltid, men det kan jeg ikke for det blir dor jordmorrelatert. Ellers jobber jeg på sykehjem å kan en del om eldre, no som kansje kan lette skrivingen. Men har kansje litt lyst til å skrive om barn, men kan ikke så mye om barn.
ORIGINAL: 3xS
ORIGINAL: gundur
Jeg har alder mest lyst til å skrive om svangerskap, fødsel å barseltid, men det kan jeg ikke for det blir dor jordmorrelatert. Ellers jobber jeg på sykehjem å kan en del om eldre, no som kansje kan lette skrivingen. Men har kansje litt lyst til å skrive om barn, men kan ikke så mye om barn.
jeg har mest lyst til å skrive om amming som er mitt interessefelt nr1, men fikk ikke lov av studieleder fordi det var for jordmorrelatert [&o][>:]
derfor vet jeg ikke hva jeg vil skrive om heller
ORIGINAL: Dollysmurfen
Rusproblematikken og psykiatri er jo emner du kan skrive MYE om å vinkle i mange retninger.
Geriartrisk sykepleie tror jeg også kan være et interessant emne om man finner riktig problemstilling.
Skal du skrive kvalitativ eller kvantitativ oppgave?
Du kan jo også skrive om etikk og kreftsykepleie... Mange muligheter!
ORIGINAL: Maryhen
Hva med noe innen premature barn? Det er ihvertfall det nærmeste temaet jeg kan komme fødsel, uten at det må være så jordmorrelatert..? [8D] Evt nyfødtintensiven?
Har null erfaring med tema til bacheloroppgave, så vet ikke hvor spesifikt det må være. Men er endel å "ta av" innen premature barn/nyfødtintensivenn, ser jeg for meg? [:)]
ORIGINAL: Maryhen
Hva med noe innen premature barn? Det er ihvertfall det nærmeste temaet jeg kan komme fødsel, uten at det må være så jordmorrelatert..? [8D] Evt nyfødtintensiven?
Har null erfaring med tema til bacheloroppgave, så vet ikke hvor spesifikt det må være. Men er endel å "ta av" innen premature barn/nyfødtintensivenn, ser jeg for meg? [:)]