Tips til tekst..

Lena Levegg

Forumet er livet
Han jeg har vært natt-avlaster for i snart 1 år, døde i går 13 mnd gammel. Jeg skal selvfølgelig ha en krans på den bittelille kisten hans, men hva skal jeg skrive??

Det er så mange fine som er standard, men syntes jeg vil ha noe eget siden de ofte er beregnet på voksne. Så har dere noen tips?  Eller har dere sett noen i barnebegravelser dere likte ?

Så til dere fra mai 10 forumet, nå er lille Mikkel død, han som ble født med en dødelig sykdom, ( noen av dere trodde faktisk mamman hans var et troll). Døde på sin 13 mnds dag, 13 juni  emoticon  

Hvil i fred lille Mikkel ;(

Alle mine tanker går til familien <3

Huff, så trist. Håper det går bra med alle som var nær ham!

Da min 11 år gamle nevø skulle begraves skrev vi "Sov godt, lille venn" på kransebåndet, synes det var passende.

Takk MiniBolle, de har det tungt! Men var jo så forberedt som det gikk ann å være..

Ble enig med meg selv og min partner hos Mikkel at vi tar : Vakre Mikkel, vi vil aldri glemme deg.

Gode tanker sendes mikkels familie. Jeg klarer desverre ikke komme med ord som er dekkende.

hvil i fred lille Mikkel <3

forferdelig trist å høre...tankene går til foreldrene hans i en tung tid... ingen skulle måtte gå igjennom noe sånt! syns du valgte en fin tekst jeg, er vanskelig å sette ord i en sånn situasjon...er ingenting som strekker ordentlig til uansett liksom :(

så grusomt! Alle varme tanker til familien... Jeg syns "et lys er slukket på jorden, men en stjerne tent på himmlen" er vakkert. Det jeg skrev på kransen til onklen min fra nadde og meg.

Hva med 
"So ro lillemann.."
"Liten på jorden, stor i hjertet!"
"Små føtter, dype spor!"
"Takk for alt/alle gleder/alle øyeblikk!"

Alle mine tanker til familien... Jeg ville skrevet noe som; for vakker for denne jord.

Labambie skrev:
Alle mine tanker til familien... Jeg ville skrevet noe som; for vakker for denne jord.

Hvil i fred Mikkel<3
Sender mange varme tanker til familien<3

Labambie skrev:

Hvil i fred Mikkel<3

Ingen skulle noensinne få oppleve å miste et barn.

Hvil i fred lille Mikkel<3

så ufattelig trist og vondt! kan virkelig ikke tenke meg hvordan det er!
men mine dypeste medfølelse får de selvfølgelig og mange trøsteklemmer!

Hvil i fred lille venn! du blir godt passet på og dypt savnet!
selv om fotsporene blir borte i sanden, blir de aldri borte i hjertet til dine nærmeste! <3

Back
Topp