Tips til syden reiser

ronja 81

Elsker forumet
Vi vurderer å betille syndentur til jula. Men jeg syns det er så vanskelig å velge hvor vi skal reise. Det må vær et sted der det er varmt (trenger ikke være steike varmt pga små barn), altså kunne gå i shorts.

Er det noen som har noe de vil annbefale??? (Gjerne navn på sted, hotell, reisebyrå, og pris)

Takk[:D]

På den tiden av året bør du legge turen til en av kanariøyene; Gran Canaria, Tenerife eller Lanzarote. Det er der det er varmest av Sydenplassene i jula[:)]

ORIGINAL: Tjukkebollen

På den tiden av året bør du legge turen til en av kanariøyene; Gran Canaria, Tenerife eller Lanzarote. Det er der det er varmest av Sydenplassene i jula[:)]

Jeg anbefaler IKKE Lanzarote, der blåser det alltid masse....var der i påska, nedtur.....[:)]

Vi var på Lansarote i julen da jeg var 6 år. Husker ikke så veldig mye, men jeg ser på bildene at vi hadde på oss langermet genser på kveldene.

Kjenner noen som har vært både i Egypt og Thailand i julen, og har vært veldig fornøyde.

vi var på lanzarote ei jul og der regnet det og blåste forferdelig... kloakken gikk over sine bredder og kom ut på gatene osv.
var på gran canaria i november i fjor, og der var det ok varmt. Ikke så varmt at du føler for et bad, og vannet var forholdsvis kaldt - men vi svanset rundt i sommerklær på dagtid og langermet på kveldstid.
på gran canaria er det lurt å velge puerto rico eller amadores på vinterstid, for der er det mer sol og mindre vind.
ville ikke anbefalt afrika med små barn, jeg var i tunisia og ble matforgiftet de luxe[8|]

Back
Topp