Tips til syden reiser *samme som generell*

ronja 81

Elsker forumet
Vi vurderer å betille syndentur til jula. Men jeg syns det er så vanskelig å velge hvor vi skal reise. Det må vær et sted der det er varmt (trenger ikke være steike varmt pga små barn), altså kunne gå i shorts.

Er det noen som har noe de vil annbefale??? (Gjerne navn på sted, hotell, reisebyrå, og pris)

Takk[:D]

Kan desverre ikke hjelpe deg, for vi drar feil vei i jula! [:D] Skulle egentlig bare si at jeg misunner dere litt som ender i varmen... [:D]

i julen er det kjølig i hellas så du burde reise litt lengre sør. kanskje tykia, egypt.  jo nærmere ekvator, jo varmere. 

Egypt er supert! Vi var der i april, da var det 30-34 grader, i desember er det litt kaldere, men har hørt det er varmt nok.

Canari-øyene er omtrent som norsk sommer i desember/januar[:)]
Gran Canaria var jeg ikke så fullstendig overbevist om, men trivdes veldig godt på Tenerife[:)]

ORIGINAL: Cillia

Egypt er supert! Vi var der i april, da var det 30-34 grader, i desember er det litt kaldere, men har hørt det er varmt nok.

Måtte dere ta noen vaksiner når dere reiste til Egypt? Hørte noen som sa det til meg at de måtte det...

Back
Topp