Tips til sunt snop?

Klatten

Forumet er livet
... som jeg kanskje har i hus?

Jeg vet her er en 4kløver i sekken til min kjære og øl i kjøleskapet. Begge deler frister sykt mye (ikke sammen - hihi), men jeg skal altså stå imot kalorier!!!

Gulrøtter. og rømme med krydder! mmm...

strimlede
gulrøtter
selleri
squash
agurt og sånt,mager kesam med krydderier

valnøtter

ostesmørbrød

ORIGINAL: Sunshine1983

Gulrøtter. og rømme med krydder! mmm...

Rømme blir e tjukk(ere) av... [:D]

ORIGINAL: Boblemamma

Cherrytomater...? [8D]

Hahahahhahahahahahahhahahahahahha - tullehøne! Joda, men har ikke! Er tomt! Kun plommetomater igjen, og man vet: Det ER ikke det samme [8D]

ORIGINAL: ohBaby!

strimlede
gulrøtter
selleri
squash
agurt og sånt,mager kesam med krydderier

valnøtter

ostesmørbrød

Har gulrøtter - men hadde jo det til middag, vil ikke ha. Har agurk, men ikke noe å dyppe den i. [8|]
Har valnøtter, men de er best i gulrotkake.
Ostesmørbrød var jaggu ikke dumt! NAM! Men prøver å unngå ost for tida. Har levd på knekkebrød i stedetfor skive i to uker nå. Vekta står BOM fast likavel. [>:]

Hva med guacamole? Er ikke det litt sunt? Kan ha det på knekkebrød med kalkunpålegg? Jaaaaaaaaaaaaaaa [:D]

ORIGINAL: Klatten

Cherrytomater...? [8D]

Hahahahhahahahahahahhahahahahahha - tullehøne! Joda, men har ikke! Er tomt! Kun plommetomater igjen, og man vet: Det ER ikke det samme [8D]

Jeg har mange [8D] *sender over en - ok, to da*

Tre! Så har vi en deal! (Hadde vært fantastisk å få tre skviiiiste tomater i en konvolutt i posten! Hahahahha!

mmmm..guaccis e r såååååååååå godt!

jeg lager osteblings med litt parmesan eller brie,naaaaamm har på guaccis etterpå,og masse hvitløk

Agurk, gulrøtter i dipp? [:)]

Takker for herlige tips! Skal bla opp igjen denne tråden kveld etter kveld [;)]

...det ble forresten kun ett knekkebrød med guacamole og 2 stk kalkunpålegg - NAM!

som kveldssnadder synes jeg det er veldig godt med en ryvita med cottage cheese og lettsyltetøy [:D][:D]

har du prøvd den nye Skyr yoghurten da! syns den var sykt god! og såpass mektig at jeg ikke klarte å spise opp hele begert på engang! masse proteiner i den! :)

ORIGINAL: MaMilis

har du prøvd den nye Skyr yoghurten da! syns den var sykt god! og såpass mektig at jeg ikke klarte å spise opp hele begert på engang! masse proteiner i den! :)

Det er noe av det ekleste jeg har smakt [:'(]
Men ellers takk for tips [:D]

usj ja,prob med å svelge det jeg....hehe, ikke mye kos da. ;)

mekke alltid sammen salat eg, (isbergsalat,mais,paprika,agurk,purreløk/eller vanlige løk, åsså koke eg litt pasta) så bruke eg tousend irland dressingen med 3% fett i ! [8D] Det e mitt snop, sitte klar med ei skål her nå, så eg kan kosa meg med cæsar! [:D] hehe

Fruktsallad [:)] Ær supergott, har precis stått o gjort iordning en fruktsallad med æpple,druvor o banan som jag snart ska sætta mig o æta [;)] (finns ju massa olika frukt o ha i)

Prøvd den med granateple i?
Jeg synes alle de andre smaker HERK, utenom den [:D]

ORIGINAL: Krøsamaia

Prøvd den med granateple i?
Jeg synes alle de andre smaker HERK, utenom den [:D]

Nei har ikke smakt den, men jeg tar meg heller en Yoplait 0,1% så slipper jeg å prøve. [;)]
Det må nevnes at jeg kjøpte den kun fordi det var så mange her inne som snakket om Skyr og hvor god den var. Så jeg ble rett og slett superoverraska når det smakte så bajs. Skal aldri smake igjen! [8D]

Jeg gikk tom for cherrytomater i dag *kriiise* så da var rådyra gode og jeg tok noen epler som jeg kutta opp i båter, dryppa litt vaniljekesam over og tok litt kanel på [:)] nammers! [:D] Kanskje et tips til Klattefrøken også?

Naaaaaaaam!
Kanel på eplebiter er en slager hos meg! Og hvis man er tom for eple kan det lett stappes på appelsiner også (gjerne med litt sukker også, men da er det jo ikke særlig sunt lenger!)

vanilje kesam med varme blåbær eller bjørnebær er drit godt. du kan spise vanlig kesam, den magre er jo drit sur. i vanlig kesam er det 116 kcal pr 100 gr i rømme er det 205kcal. eg spise bare vanlig kesam synst den andre e ekkel. viss jeg vil ha noe godt på kvelden lager jeg meg en god kvels, knekkebrød med salat kalkunpålegg agurk og litt kesam. ellers er det lite kcal i bær å det smakker jo kjempe godt. ellers er d jo grønnsaker dypet i kesam med litt ferske urter oppi. smoothie er jo også drit digg.

Back
Topp