Tips til sunnere mat?

Kanskje salat med fetaost, eller oliven som snack kan dempe noe. Eller litt pesto under hvitost istedet for smør for å gi mer smak (superdigg med cherrytomater eller paprika til) Jeg har superdilla på knekkebrød med makrell i tomat, eller grov dansk leverpostei med syltet agurk. Jeg er og sånn som må ha salt mat, så det går i mye sterke syrlige smaker og sylta ting. Sånn agurksalat i eddik foreksempel, omg, nam! Eller hele bittesmå sylta agurk :joyful:
Høres akkurat ut som det jeg spiser!!! Haha :hilarious:

Ble lunsjkake og rundstykker til middag, ikke så sunt, men vedsiden av hadde jeg gulerøtter, agurk, snackspaprika og hvitløksdip inspirert fra Egon (jobba der før), det var veldig godt! Savna selleri da, så det må handles i morgen!

Ble lunsjkake og rundstykker til middag, ikke så sunt, men vedsiden av hadde jeg gulerøtter, agurk, snackspaprika og hvitløksdip inspirert fra Egon (jobba der før), det var veldig godt! Savna selleri da, så det må handles i morgen!
Kan gravide spise selleri, eller var det bare småbarn?

Har begynt å spise hold it :wacky: men vaniljekesam (den vanlige) med bær/banan og musli, og ekstra godt om man blander inn kakao(som jo er sunt) og har kverna salt på toppen. Men følger tråden for inspo, for klarte plutselig ikke brød mer etter en toastperiode.
Altså! Jeg spottet holdt it og gorbis (eller hva det heter) på butikken for noen uker siden, og har ikke hatt lyst på det på maaaaange år. Plutselig bare lyste den opp i frysedisken og jeg bare MÅTTE ha. Jeez, la meg heller bli fristet av salatbaren

Altså! Jeg spottet holdt it og gorbis (eller hva det heter) på butikken for noen uker siden, og har ikke hatt lyst på det på maaaaange år. Plutselig bare lyste den opp i frysedisken og jeg bare MÅTTE ha. Jeez, la meg heller bli fristet av salatbaren
Enig! Men pai med bacon og brokkoli funka da, litt dyrt i lengden, men det er sunnere enn hold it :laughing002

Back
Topp