Tips til sunn snacks??

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Er så sulten hele tiden og vil putte mat i tryne hele dagen. Er passert 7 mnd på vei. Og ønske ikkje og gå mer opp i vekt. Må ha ett lett alternativ til snop :p spiser litt frukt. Men det metter ikkje. Så finner noe dritt mat etter eg har spist opp eple. Så blir bare dobbelt opp.. Føler ingen ting tar sultfølelsen. Og eg ønsker lette ting som eg bare kan hente i skapet :p prøver og la sjokoladen ligge. Men det er den letteste og ta med seg i sofaen. Og eg spiser ikkje den for eg har lyst på sjokolade. Er bare at eg må ha noe og spise..

Agurk, ertepese og gulroet du kan evt dyppe det i dip / guacoole jeg foretrekker holiday dip :P
opkutta tomater med salt og pepper ;)

Agurk, ertepese og gulroet du kan evt dyppe det i dip / guacoole jeg foretrekker holiday dip :P
opkutta tomater med salt og pepper ;)
Spiser litt gulrot og tomat. Men blir ikkje mett av det. Så spiser bare mer etterpå :p er håplaus for tiden.. Panikk for og rase opp i vekt nå den siste tiden når det er tungt allerede :p

Grønnsaker og dipp, frukt og bær med lime/vanilje eller bringebær kesam, smoothies, speltlompe med f.eks proteinkrem og banan, eplebiter med pb2 dipp(nam!!), bananpannekaker med sukkerfritt blåbærsyltetøy, bær og vaniljekesam, ovnsstekte kikerter med masse krydder og lett rømme. Noen tips som jeg er veldig glad i hvertfall :)

Lefse\lompe med cottage cheese oog syltetøy .. Veldig mettende og veldig godt . Og lite kalorier

Gulrot/agurk oppskjært i strimler med dip(holdiday).
Epler i båter med kesam og litt kanel.
Smothies med hva du liker.

Bananbrød med mørke sjokoladebiter, grøvt mel, havreflak og hakkede nøtter!

Smoothie, gresk yoghurt med sitronsmak med oppkutta jordbær og litt mørk sjokolade oppi! Naaam :D smoothie dekker både sult og søtbehov ;)

Holiday Dip: Philadelphia light, 1/4 rødløk, 1/4 paprika og 1 fedd hvitløk - veeeeldig godt!!!
Ellers er muffinsene med bringebær, fra Fitfocuse på Facebook veldig gode!!! Eneste er at jeg ville hatt en ss sukrin i røra :)

Er så sulten hele tiden og vil putte mat i tryne hele dagen. Er passert 7 mnd på vei. Og ønske ikkje og gå mer opp i vekt. Må ha ett lett alternativ til snop :p spiser litt frukt. Men det metter ikkje. Så finner noe dritt mat etter eg har spist opp eple. Så blir bare dobbelt opp.. Føler ingen ting tar sultfølelsen. Og eg ønsker lette ting som eg bare kan hente i skapet :p prøver og la sjokoladen ligge. Men det er den letteste og ta med seg i sofaen. Og eg spiser ikkje den for eg har lyst på sjokolade. Er bare at eg må ha noe og spise..

Hoho, som å lese om meg sjølv dette! Godt vi er fleire :-D

Back
Topp