Tips til sunn sacks

Hestehov

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Hei! Jeg prøver å unngå søtsaker og slikt, uten være hysterisk da. Men har faktisk ikke spist sjokolade på over 3 uker, noe som er veldig uvanlig for meg, siden jeg spiste det ca hver dag før :p Men jeg har rett og slett mye mer lyst på ting med næring i. Så i dag er det lørdag , noen som har tips til litt sunnere snacks? :)

Jeg vet ikke hvor mange poser sukkererter jeg har putta inn åpningen I ansiktet. Så jeg syns grønnsaker og Dipp er en god idé ;) usaltede nøtter er jo også veldig godt. Også har de masse god næring til frøet i magen ;)

Jeg spiser mange poser av disse minigulrotene (jeg tror denne ungen kommer til å få veldig bra syn :D ), ellers må jeg holde magen min mer eller mindre opptatt, for ellers blir jeg kjempekvalm. Så da spiser jeg druer, nektarin eller noen andre frukter eller grønnsaker (agurk, tomater).

Ser flere nevner vanilje kesam, men du burde prøve lime kesam også, kjempe godt!:) spesielt med litt syrlig frukt, stekt sjokolade questbar med vanilje kesam, banan pannekaker, speltlompe med proteinpulver med bittelitt vann (sånn at den er smør-bar) og biter med banan nam! Ovnsstekte kikerter med masse krydder:)

Ser flere nevner vanilje kesam, men du burde prøve lime kesam også, kjempe godt!:) spesielt med litt syrlig frukt, stekt sjokolade questbar med vanilje kesam, banan pannekaker, speltlompe med proteinpulver med bittelitt vann (sånn at den er smør-bar) og biter med banan nam! Ovnsstekte kikerter med masse krydder:)
Stekt sjokolade questbar?? Steker du den i ovnen? Ble nysgjerrig nå altså ;)

Hjemmelagd is :) lagd av bringebærkesam og mix av bær du liker :) sukker/melis/kunstig søtning/banan, altså søtning etter eget ønske :)

Jeg har fått skikkelig dilla på mango lassi!!:-)

Back
Topp