Tips til stelleveske

Ja den er kommet på postkontoret nå, så skal teste den ut i morgen :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Er også spent på hvordan den er, har bestilt den selv :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er også spent på hvordan den er, har bestilt den selv :p

Jeg glemte det helt bort på lørdag, så skal hente den idag :) hvilken farge valgte du??

Jeg glemte det helt bort på lørdag, så skal hente den idag :) hvilken farge valgte du??

Hehe fort gjort det :p Valgte den i black-silver. Det var den eneste fargen samboeren ville ha :p

Ju-ju-be vesken er hentet! ble overrasket over hvor fin den var, både i stoff og farge. Mye finere i virkeligheten enn på bildene :D masse lure lommeløsninger som jeg har savna på den jeg har nå.. Den er ikke kjempestor. Men er fint plass til bleier, våtservietter, noen skift, mat/flasker, så passer veldig bra til dagligbruk :) jeg er kjempefornøyd vertfall :)

Noen som kan anbefale en stor og go stelleveske? Skal pakke til 2, trenger en del plass da :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Juju be be prepared :) helt topp til å pakke for to og egen lomme til mor:) kommer med flaskekjøler/varmer og stellematte. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har storksak isabella :) Jeg er veldig fornøyd. Er nok litt for feminim til mannen men han løyste det med å kjøpe sin egen..!! =)
Blir garantert brukt som veske etter "stelleveskeperioden" er over.

Drømmer om Storksak Elisabeth :) har bare en enkel simo fra før og den blir for liten nå når det blir 2. Mannen har sagt jeg kan få den i kombinert bursdag og bryllupsdagsgave :) koster jo 2000

Back
Topp