Tips til stelleveske

samaha27

Elsker forumet
Er så kresen på sånn at d er helt forferdelig..Er d noen av dere som har tips til en? Må være en m litt plass og som samboer også vil bruke..Jeg hadde en jeg var kjempe fornøyd med, men solgte den dumt nok..Mente ikke jeg skulle ha flere :pNå finnes jo ikke den mer selvfølgelig..Tar gjerne i mot tips..Husk bilde:)

Jeg har kjøpt meg denne nå ImageUploadedByBV Forum1405663396.521854.jpg

I den blå fargen. Fikk den anbefalt! Har ikke fått den enda, men når jeg får den bytter jeg ut den gamle min som jeg bruker til sønnen min, så kan gi beskjed om den er like fantastisk som lovet :)

Har nå en helt plain brio stelleveske i grå, men den består av borrelås fester og de er så tunge.. Ville heller ha med ordentlige fester, og magnetlås :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Slenger meg på her jeg også! Noen som har erfaring med Emmaljunga sine stellevesker forresten? :)

Jeg har kjøpt meg denne nå Vis vedlegget 68899

I den blå fargen. Fikk den anbefalt! Har ikke fått den enda, men når jeg får den bytter jeg ut den gamle min som jeg bruker til sønnen min, så kan gi beskjed om den er like fantastisk som lovet :)

Har nå en helt plain brio stelleveske i grå, men den består av borrelås fester og de er så tunge.. Ville heller ha med ordentlige fester, og magnetlås :)

Jeg tror jeg også blir å gå for denne :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg lurer på det samme :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Jeg har emmaljunga stelleveske og er veldig fornøyd:) den er ikke så stor så du kan ikke pakke så mye i den, men et skift, bleier og stelleprodukter og teppe er det god plass til. Veska er enkel, men har mange lommer og glidlås:) jeg har jujube prepared også, som jeg bruker hvis vi skal på lengre turer. Den har mye mer ekstrautstyr og plass.

Sent from my iPhone using BV Forum

Slenger meg på her jeg også! Noen som har erfaring med Emmaljunga sine stellevesker forresten? :)
Jepp. Den fulgte med emmaljunga-vogna da vi kjøpte den. Vi er egentlig veldig fornøyd. Den henger godt på vogna når vi går tur, og er akkurat passe stor :-)

Jeg har emmaljunga stelleveske og er veldig fornøyd:) den er ikke så stor så du kan ikke pakke så mye i den, men et skift, bleier og stelleprodukter og teppe er det god plass til. Veska er enkel, men har mange lommer og glidlås:) jeg har jujube prepared også, som jeg bruker hvis vi skal på lengre turer. Den har mye mer ekstrautstyr og plass.

Da går jeg for den jeg har holdt av :) så slipper jeg å finne en annen som passer til vognen :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Hva koster den?

Her blir det smallstuff sin i skinn med stjerne på. Det er jo som en vanlig stor veske, så jeg har i mange år etter babytiden :)

Hva koster den?
Den er på tilbud nå til 699. Gå inn på babyloftet.no så kan du se nærmere på de :)

Så søt!! Denne må jeg sjekke ut! Vil ha en fiiin en :D

<3 vinter prinsesse <3

Har sett på denne, men syns den ser så klumpete ut..Den jeg solgte var samme merket, men den så mer ut som en vanlig veske pluss at d var to små lommer på framsiden..Si fra da du har fått den om den er bra da;)

Har sett på denne, men syns den ser så klumpete ut..Den jeg solgte var samme merket, men den så mer ut som en vanlig veske pluss at d var to små lommer på framsiden..Si fra da du har fått den om den er bra da;)
Ja den er kommet på postkontoret nå, så skal teste den ut i morgen :)

Her blir det smallstuff sin i skinn med stjerne på. Det er jo som en vanlig stor veske, så jeg har i mange år etter babytiden :)

Den har jeg også, kjempefin:D stelleveksedilla!;)

Håper jeg klarer meg med den som hører til vogna jeg skal ha :)

Hadde selvfølgelig og en stelleveske sist som jeg elsket, men ikke har lenger og typisk nok finner jeg ikke en lik. :p

Noen som kan anbefale en stor og go stelleveske? Skal pakke til 2, trenger en del plass da :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp