Tips til stellesekk?

Hippolita

Flørter med forumet
Nr. 2 sin ankomst nærmer seg med stormskritt! Ønsker meg en stellesekk denne gangen da jeg ikke var fornøyd med stelleveska vi hadde sist. Stelleveske er ikke noe for meg med smale skuldre, den skled jo konstant av hvis jeg ikke tok den over hodet...

Noen som har gode tips til stilige, nøytrale og relativt nette (stelle)sekker som fint kan brukes som vanlig sekk/veske etterpå? Den bør tåle litt regn :angelic: Har en Emmaljunga nxt60 med brune skinndetaljer og bruker en del bæresjal.

Har forelsket meg litt i Tinkafu sin stellesekk i cognac-farge, men synes den virker litt stor. Men skal jo ofte ha med skift til 2 barn nå da. Ellers sett på f.eks. Fjällräven Kånken, men usikker på hvor praktisk den er og om man får hengt den greit på vogna?
 
Ebay stellesekken :p den er fantastisk god å veldig snill i pris. Hatt min i snart 4år,og fortsatt like fin! Skal brukes til barn nr3. Nå.
 
Nr. 2 sin ankomst nærmer seg med stormskritt! Ønsker meg en stellesekk denne gangen da jeg ikke var fornøyd med stelleveska vi hadde sist. Stelleveske er ikke noe for meg med smale skuldre, den skled jo konstant av hvis jeg ikke tok den over hodet...

Noen som har gode tips til stilige, nøytrale og relativt nette (stelle)sekker som fint kan brukes som vanlig sekk/veske etterpå? Den bør tåle litt regn :angelic: Har en Emmaljunga nxt60 med brune skinndetaljer og bruker en del bæresjal.

Har forelsket meg litt i Tinkafu sin stellesekk i cognac-farge, men synes den virker litt stor. Men skal jo ofte ha med skift til 2 barn nå da. Ellers sett på f.eks. Fjällräven Kånken, men usikker på hvor praktisk den er og om man får hengt den greit på vogna?
Har denne, passer bra med skinndetaljer(kjøpt på tilbud, synes 1000 er litt dyrt): https://www.mimmis.no/babymel-stellesekk-robyn-convertible-backpack-black
Den sklir litt lett ned av skuldrene, men tenker jo ikke å bære den så alt for langt. De innebygde festene til å feste på vogna er for små, men fungerer bra å henge over som en vanlig veske. Har den stort sett liggende under, men må opp på håndtaket om jeg har handlet mye.

Synes denne ser fin ut også: https://vidasbabynest.no/produktkategori/stelleveske/

Kånken er ikke så praktisk og måtte nok laget et system med kroker for å kanskje fått den på vogna.
 
Back
Topp