Tips til stellebord?

andungen_87

Blir kjent med forumet
Aner ikke hva jeg skal gå for. Vi har et veldig lite bad med lite oppbevaringsplass. Ønsker et stellebord med hjul, og med hyller til diverse, da jeg tror det kan gjøre ting lettere.
Bør jeg kjøpe med eller uten badebalje? Tips og anbefalinger mottas med stor takk [emoji4]
 
Vi har også gulliver fra ikea. Veldig fornøyd :)

Basert på mine tidligere erfaringer er det ikke å anbefale stellebord med badekar. Vi synes det var bedre og mer praktisk å ha badekaret separat og på gulvet, så vi byttet kjapt ut det første stellebordet vi hadde skaffet.

Men det er min mening da:)
 
Vi skal ha en stellekommode på rommet vårt. Og inne på badet en badebalje på stativ man kan klappe sammen for har så sykt lite bad hehe
 
Vi har kjøpt dette, og allerede testet det ut på nevøen min på åtte mnd. Veldig fornøyd! Slipper å ha balje i tillegg, synes det er plassbesparende. Praktisk at det kan flyttes rundt.. og har fine farger.
530d8feaa2adc7461e2ce256128f7718.jpg
 
Vi har kjøpt dette, og allerede testet det ut på nevøen min på åtte mnd. Veldig fornøyd! Slipper å ha balje i tillegg, synes det er plassbesparende. Praktisk at det kan flyttes rundt.. og har fine farger.
530d8feaa2adc7461e2ce256128f7718.jpg
Denne har vi også gått for, glad vi monterte det såpass tidlig da det luket ganske kraftig av plastikken. Var også litt skeivt, så måtte jukse det litt til med ene hjulet, men nå står det godt på badet. Gleder meg til å ta det i bruk
 
Vi skal plassbygge ett på badet oppe, de som finnes er for brede, så skal vi ha ett enkelt fra Ikea nede.

Når det gjelder badebalje anbefaler jeg sammenleggbart fra Stokke (Stokke Flexi Bath). Tar lite plass siden du kan legge det sammen og er stort så det holder lenge. Elsket det i forrige leilighet og er nå hyttebadekar.
 
Vi valgte malm kommode med IKEA etter tips her inne fra flere når jeg gikk med storebror :)

Generelt sier folk at stellebord med badebalje at babyene fort vokser ut av badebaljen, erfaring har jeg ikke selv.

Vi vurderte Stokke sin sammenleggbar men endte opp med en badebalje med stativ. Den tar så plass men vi fikk han i perfekt høyde når han skulle bade :)
 
Vårt stellebord[emoji3]kjempefornøyd! Når kidden er liten har man ikke noe i den øverste skuffen; og da ligger badekaret der; og når den vokser ut av badekaret har man tøy i øverste skuff[emoji3][emoji3] perfekt høyde!
08d9a5e3ee0b4f93d0e7446b90a46df4.jpg
 
For et fint stellebord! Får dere plass til to stellematter oppå? Hvilket merke er det?[emoji5] vil ha!![emoji6]
Tusen takk Det er en BabyDan kommode, gått ut av produksjon hvis jeg har forstått det riktig. Det er så fint så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke lager det lenger. Men det finnes noen brukte der ute Vi har ikke prøvd to matter, tror ikke det går da, men er ihvertfall masse plass der (er en hylle under som man drar ut og får det lenger mot seg ).
 
Tusen takk Det er en BabyDan kommode, gått ut av produksjon hvis jeg har forstått det riktig. Det er så fint så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke lager det lenger. Men det finnes noen brukte der ute Vi har ikke prøvd to matter, tror ikke det går da, men er ihvertfall masse plass der (er en hylle under som man drar ut og får det lenger mot seg ).

Jeg skal søke litt på det[emoji1303] vet du hvor bredt det er? Det ene stellebordet på ikea kan man ha to stellematter fra ikea ved siden av hverandre. Tror disse er litt smalere enn vanlige. Hadde vært litt interessant å finne ut om det kanskje gikk på dette og!

Forrige gang hadde jeg åpent stellebord, og syntes det samlet seg mye støv og rot i det! Greit å kunne lukke skuffer og skap[emoji6]
 
Jeg skal søke litt på det[emoji1303] vet du hvor bredt det er? Det ene stellebordet på ikea kan man ha to stellematter fra ikea ved siden av hverandre. Tror disse er litt smalere enn vanlige. Hadde vært litt interessant å finne ut om det kanskje gikk på dette og!

Forrige gang hadde jeg åpent stellebord, og syntes det samlet seg mye støv og rot i det! Greit å kunne lukke skuffer og skap[emoji6]
Høyde: 92cm, bredde: 90cm, dybde: 50/69cm
 
Vi har kjøpt dette, og allerede testet det ut på nevøen min på åtte mnd. Veldig fornøyd! Slipper å ha balje i tillegg, synes det er plassbesparende. Praktisk at det kan flyttes rundt.. og har fine farger.
530d8feaa2adc7461e2ce256128f7718.jpg
Vi har også gått for den. Veldig praktisk med badekar under matten og åpen løsning. Ble så lei av kommoden jeg hadde til de to andre så ville teste noe nytt. Har et bleiebarn som bruker den litt nå og må si jeg er veldig fornøyd:)
 
Vi skal plassbygge ett på badet oppe, de som finnes er for brede, så skal vi ha ett enkelt fra Ikea nede.

Når det gjelder badebalje anbefaler jeg sammenleggbart fra Stokke (Stokke Flexi Bath). Tar lite plass siden du kan legge det sammen og er stort så det holder lenge. Elsket det i forrige leilighet og er nå hyttebadekar.
Badebaljen så veldig praktisk ut:)
 
Back
Topp