Tips til "snacks"

Neena☆

Flørter med forumet
Er det noen som har noen tips til mat jeg kan ha liggende i skuffen på kontoret som jeg kan snikspise for å komme meg over de verste kvalmebølgene på jobb? Mine kolleger vet ikke om graviditeten så vil helst ha noe som jeg kan spise diskre og som ikke krever tilbereding. Jeg kommer bare på usunne ting som kjeks :)
 
Nøtter?
Forbered gulrøttet dagen før? Oppskjært agurk?
Jeg har alltid banan og eple på jobb :)
Lompe med pålegg?
 
Jeg har pleid å ha en liten boks med oppkuttet frukt/grønnsaker, og en annen liten boks med forskjellige nøtter i :happy: da får man dekket en del av næringsbehovet samtidig som man får dekket noe av søtbehovet og i tillegg roet kvalmen. Og hvis man har både frukt/grønt og nøtter, så kan man velge litt ettersom hva man føler for der og da ;)
 
Jeg brukte sjokomelk som min redning igjennom første graviditet. Det måtte være sjokomelk på liten boks. Ellers er jeg enig med de andre om oppkuttet grønnsaker, nøtter og evt mellombar :)
 
Sniker.. Poser/bokser med agurk- eller gulrotstaver er min go-to nå om dagen, men med en gang var det ritzkjeks og tørre knekkebrød.. fikk ikke i meg noe annet! :hilarious:
 
Müslibar er gull :) har liggende i bilen, skapet på jobb og hjemme i skapet :hilarious:
 
Jeg har pleid å ha en liten boks med oppkuttet frukt/grønnsaker, og en annen liten boks med forskjellige nøtter i :happy: da får man dekket en del av næringsbehovet samtidig som man får dekket noe av søtbehovet og i tillegg roet kvalmen. Og hvis man har både frukt/grønt og nøtter, så kan man velge litt ettersom hva man føler for der og da ;)

Støtter denne! oppkutta epler med kanel er også godt :)
 
Back
Topp