Tips til serie?

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Jeg vil ha en serie jeg kan se på alene, når jeg får tid :laughing002 men orker ikke lete i 100 år og så ende opp med å se friends for ørtende gang :hilarious: tips?
(Har ikke TV-kanaler så helst noe som går på Netflix, HBO, tv2 play, Disney, NRK, eller prime video)
 
Jeg vil ha en serie jeg kan se på alene, når jeg får tid :laughing002 men orker ikke lete i 100 år og så ende opp med å se friends for ørtende gang :hilarious: tips?
(Har ikke TV-kanaler så helst noe som går på Netflix, HBO, tv2 play, Disney, NRK, eller prime video)
Jeg ser «The Good Doctor» nå på Netflix :)
 
"Love on the spectrum" på Netflix er veldig fin. Sitter og hulkgriner av autister som leter etter kjærligheten.
 
The killing (Disney+), Grace and Frankie (Netflix), Sykepleierskolen (TV2), Et sted å høre til (NRK), Lucifer (Netflix), Stranger Things (Netflix). De jeg kommer på i farten som jeg har likt ☺️
 
Jeg har sett på «Dag og natt» på tv2 de siste dagene. Fengende serie! Handler om en fødeavdeling
 
The let-down og working moms, begge på Netflix og begge handler om livet etter at man har fått barn :)
 
Takk for masse tips :D:D
Syns The flight attendant (HBO) er artig :)
 
Kommer litt an på hvilken type serier du er interessert i :) her går det i greys anatomy, private practise (kansje ikke rette serie når man er gravid) sleepy hollow på disney channel. Netflix the witcher,lucifer, the 100. Gilmore girls er jo veldig koselig. Prime video, night sky,this is us,tidshjulet og carnival row :)
 
Ja har sett alt av Grey's, private practice, new girl og bridgerton og likte de veldig godt :hilarious:
Er flere ting vi begynte å se sammen også har vi bare falt ut, som Sopranos, the 100, the Ozark osv. Så jeg vil (må) ha sånn "kliss" for meg sjøl :laughing002
 
Baby Feber på Netflix likte jeg godt og Made in Oslo. Shining girls var god! Elsker Alla utom vi :happy:
 
Jeg liker serier som greys, station 19, private practice, rookie, new amsterdam, seal team, swat, hawai five o, numbers, one tree hill, pretty little liars, fosters..
Nå har jeg desverre sett alt av disse seriene, så nå er det litt krise da jeg ikke har noe å se:sorry: Kom gjerne med tips om du har gode serier som ligner disse:D
 
Jeg har i det siste sett Chicago Fire, Chicago PD og Chicago Med (de henger sammen, så man bør de de i litt riktig rekkefølge), The good wife og The good fight. Den siste er oppfølging til den nestsiste, men jeg så the good fight først. Alle fins på Viaplay.
 
Jeg har i det siste sett Chicago Fire, Chicago PD og Chicago Med (de henger sammen, så man bør de de i litt riktig rekkefølge), The good wife og The good fight. Den siste er oppfølging til den nestsiste, men jeg så the good fight først. Alle fins på Viaplay.
Har aldri sett Chicago PD. Til å anbefale?
 
Ja jeg syns det. Den startet en sesong etter Chicago fire. Og så starta Chicago med når Chicago fire starta på sesong fire. Jeg så dem også i feil rekkefølge og ble ganske forvirra de gangene det var crossover-episoder og jeg bare fikk med en av dem.
 
Jeg liker serier som greys, station 19, private practice, rookie, new amsterdam, seal team, swat, hawai five o, numbers, one tree hill, pretty little liars, fosters..
Nå har jeg desverre sett alt av disse seriene, så nå er det litt krise da jeg ikke har noe å se:sorry: Kom gjerne med tips om du har gode serier som ligner disse:D
Griner som f av new Amsterdam ❤️:sad010
 
Back
Topp