Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AESW
JA- det har jeg faktisk! :)
Test ut ST. Tropez sine produkter. De er tilnærmet luktfrie (ingen avslørende selvbruningslukt) og de har flere andre egenskaper jeg setter pris på.
Fargen blir veldig naturlig og ikke gul.
Den finnes i mange forskjellige varianter. Selv er jeg forelsket i den som er som et skum! Den er superenkel å påføre og gir gradvis brunere farge.
Den farger ikke "dobbelt opp". Dvs at dersom du smører over samme plassen to ganger, så blir ikkef fargen mørkere der enn plassen ved siden av hvor du bare fikk ett strøk.
Skummet tørker inn etter bare få minutter og duslipper sprade naken i en time før du kan kle på deg.
DEn kjøpes på hudpleiesalonger og koster mellom 300 og 400 kr. Men du får virkelig mye for pengene her.
Tips: Skrubb med pimpstein eller annen skrubb over hele kroppen i dusjen først. Spesielt knær, ankler, føtter og mellom tær, håndledd, albuer og hals.
Påfør deretter en god bodylotion. Selv sverger jeg til Body Butter fra Body shop.
La bodlylotionen tørke godt inn før du påfører selvbruningen. Begynn med ansiktet. Vask hendene når du har tatt halve kroppen og bruk neglebørste godt mellom fingrene og rund før du tørker dem og førtsetter videre.
Lykke til!:)
ORIGINAL: Samuels*mamma
ORIGINAL: Lolodi
Cosmica sin er veldig bra. Kjøpes på apoteket
Denne har æ åsså brukt, syns den er super, lukter i tillegg lite [:D]
I ansiktet har æ brukt en egen fra lancome, dyr men dritbra [:D] får knallfin farge og blir brun etter 2 smørninger (æ e likbleik). Flash Bronzer heter den [:)]