Tips til scrapping??

hannemari

Glad i forumet
Vet jo at mange her inne er glad i å scrappe så trenger litt tips fra dere som er litt mer erfarne!! Har tittet litt på forskjellige sider og sånn.. Jeg har hatt veldig lyst til å begynne og nå har jeg endelig funnet overskuddet til å finne meg en morsom hobby!

Derfor ville jeg spørre dere om hva slags utstyr jeg bør ha..? Har hittil bare kjøpt litt pynteting og div på tilbud og sånn, har ikke så mye enda.. Tenkte å scrappe et album til Andrea fra graviditet til hun er kanskje 1 år[:D] Men siden jeg ikke har gjort dette noe særlig før taes alle tips i mot!! Gjerne litt bilder som inspirasjon[;)]

Skal i tillegg begynne å brodere! Var glad i dette for noen år siden, men så gadd jeg ikke mer..men nå vil jeg prøve igjen. Har bestilt en sånn fødsel/dåp veggteppe som jeg skal sy til Andrea!

Gleder meg til å sette i gang med alt sammen nå!

*Dytte på seg*

Oj, det var et vanskelig spørsmål! Hva bør du ikke ha? Jeg har altfor mye nesten, men det jeg bruker aller mest er Cuttlebugen min og diverse dies jeg har kjøpt til den, ark og pynt og litt blomster kanskje? Og stempler er jo alltid fint hvis du skal lage kort?

Her finner du alltid mye  fint
*www.bikuben.no
*www.papirloftet.no
*www.kortogodt.no
*www.kreativhobby.no

Dersom du ønsker litt inspirasjon kan du alltids google det du vil lage f eks nyfødt, julekort, bryllup osv og det kommer opp kjempemasse bilder[:)] Lykke til, spør mer hvis du lurer [:)]

Tusen takk for svar jenter[;)] da skal jeg titte litt mer! Fine sider dere kom med[:D] dette blir gøy!!

Tenkte jeg skulle tipse om at det er tilbud på scrapbook-utstyr på Foto Knutsen nå i januar.
Har funnet masse fint jeg har tenkt bruke der [;)]

ORIGINAL: Astrid1981

Tenkte jeg skulle tipse om at det er tilbud på scrapbook-utstyr på Foto Knutsen nå i januar.
Har funnet masse fint jeg har tenkt bruke der [;)]

åhh?? Tusen takk, da skal jeg ta en titt der også[;)]

Back
Topp